nou zeg, auto is nog niet goed, volgende week er weer heen! betaling, hebben wij gedaan van spaarrekening, ouders betalen ons dan elke maand wat terug... @vlek; fijn dat je weer een datum hebt om naar uit te kijken, wat gaat er dan gebeuren...onderzoek/gesprek? @all; geniet lekker van jullie avond en weekend heb trouwens sinds vanmorgen overal puisten en hormonen gieren door me lichaam, erg sjaggie en ben niet te genieten... morgenmiddag naar de mac, heeft me oma sem beloofd en hij mag morgen boek uitzoeken, dat is dan wel weer lief... tis ook een best mens hoor, maar soms:x maandag gaat ze weer naar huis, dus kan me dan weer meer laten gaan en mezelf zijn... en dan is het dus ook bijna woensdag... en heb gelezen dat de eerste echo goed is het in 98 % goed blijft gaan, dus daar gaan we voor ben er weer vandoor... sem naar bed doen.... en dan kaarten, knuffels
Ik voel de baby trouwens op het moment af en toe al erg goed, echt een heerlijkheid!! Mn baarmoeder groeit wel erg hard, zit al op navelhoogte. Dat had ik met Vera pas rond 20 weken.
@ Wolfje: goh meid, wat een ellende met die auto! Het is dan nu voor even opgelost, maar kan me voorstellen dat het je enorm aangrijpt als je pa zonder werk zit en je ouders zulke financiele tegenslag krijgen.....janken helpt dan misschien niet maar lucht wel op!!!! En oma, ach laat maar even waaien.....wij zijn in ieder geval wel helemaal lyrisch over jou zwangerschap, dus je pret delen kun je hier prima!! Op naar woensdag he!! (enne, hier ook pukkels....helaas.....) @ Maible: jij ook al een tegenslag in het gezin? Wat vervelend van de vader zeg.....en daar wordt je zo onzeker van he, als ze niks vinden! Hopelijk nu eens goed onderzocht in het ZH, en dan hopelijk verbetering, want dit is ook niks zo! Sterkte!! @ Finn: fijn dat je zo'n goeie deal hebt gemaakt met je werk!! Zal een hele opluchting zijn he! Geeft in je hoofd ook meer rust toch! @ Vlek: op naar de 27e! Toch fijn he als je een datum hebt, dan kun je weer verder! @ Nemo: zwaar balen van je bezoekje aan de arts! Een operatie is niet niks meid! Hopelijk levert het je ook de voordelen op waar je al zo lang op wacht! Lijkt me verschrikkelijk als je zo loopt te tobben met verkoudheden......sterkte. Wanneer staat de operatie gepland? @ All: vandaag lekker gewerkt, veel weggewerkt, altijd fijn! Morgen boodschapjes doen en met ML naar de bouwmarkt spullen bekijken en uitzoeken voor J's kamer. Traphekje, grijze verf uitzoeken, behang bij bestellen, laminaat uitzoeken, schuifdeuren voor de garderobekast bekijken, lamp kopen.....leuk leuk, weer een stapje verder! Vandaag is een start gemaakt met het schilderwerk, en ML heeft schakelmateriaal gekocht, dus er zit nog steeds schot in!! Nu eerst X-factor kijken! xxxxx
HEEEEERLIJK HE! Echt weer genieten toch!? Groeit allemaal harder bij de 2e, ik schrik me er soms van hoor! Net zegt de buurman: "En de laatste loodjes?" Ik zeg: nou, niet echt! Moet nog 6 weken werken en dan nog 5 verlof hoor! (met andere woorden, hij vind me vet )
@Merel, nou jij bent echt niet vet!! Je hebt een prachtige echt zwangere buik!! Maar wel vervelend wanneer je steeds vragen gaat krijgen of het de laatste loodjes zijn enzo. Gelukkig heb ik die vraag nog niet gehad hahahaha. Maar je kan er ook niet meer omheen bij mij, het is overduidelijk maar dat vind ik ook gewoon fijn want ik vond het tot een paar weken geleden gewoon alleen een vetrol!
Rasp, heerlijk is dat he, die kleine in je buik! Ik kan daar ook zo intens van genieten! En het is idd soms wel eens fijn om een avondje zonder ML te hebben. Even de bank voor mij alleen en zappen Merel, leuk, het inrichten kan gaan beginnen!! En je hebt een mooie buik hoor, je bent echt verre van vet!! Wolfje, fijn dat jullie het op die manier hebben kunnen oplossen voor je ouders. Lekker naar de mac morgen, geniet ervan!
Haha, zo bedoel ik het ook niet hoor, ik voel me in ieder geval niet vet! Maar als ik zoiets zelf tegen een zwangere zou zeggen die nog helemaal niet uitgerekend is, dan zou ik wel denken: oeps.....nu denkt ze dat ik haar vet vind! Nee, rond en gezond, zo voel ik me!
Hihi, ik herken het wel hoor Merel. Ik stond vorige week bij de bloemist en die zei ook iets in de trant van 'nou, dat duurt niet lang meer". Toen voelde ik me ook een walvis Heb toen maar geantwoord dat ze me over vier maanden maar eens moet zien, dan ben ik pas enorm Maar stiekem ben ik toch o zo trots op mijn buik. (met striae en al Rasp, ben wel benieuwd naar jouw buikje!
RB helemaal geweldig als je dat wil doen !!! als het kan graag 2 spaarkaarten, kleine is nog gratis, dus 8 zegels als ik het goed heb ( ben normaal nooit zo van de korting en vooral niet van vragen om korting, maar E 9 per kaart is toch wel veel ) merel fijn dat er zo'n schot in zit, dan lijkt alles veel sneller te gaan als je kan inrichten he, meteen resultaat . wolfje, lekker naar de mac morgen lekker !!! een ML loze avond vind ik ook heerlijk, ook niet verkeerd opvatten he dames , kan ik ff me eigen ding doen, lekker prutsen met kaartjes maken en lekker achter de naaimachine, als hij in huis is doe ik dat soort dingen eigenlijk niet.
@Maible, ik zal snel weer even een foto maken en uploaden, moet eerst de oplader van de camera terug vinden.
Die dingen zijn hier ook altijd zoek Rasp Heb het trouwens helemaal gehad met talentenjachten. Volg x-factor ook niet. Heb nu even 'mijn man kan alles' opstaan maar dat is ook echt een vreselijk programma.
@Maible, oh dat programma vind ik echt ZIEK!!! Er zijn tegenwoordig een boel stomme tv programma's vind ik en dan vinden ze het ook nog raar dat ze weinig kijkcijfers hebben, euh....DUH!!!
Klopt, er idd maar weinig op tv wat de moeite waard is. En als er al iets op is word ik helemaal GEK van de reclame Wij kijken liever een dvd
Aaah lieve Maible, wat akelig van je vader! Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden en dat het niet te ernstig is! Knuffel!!1 Wolfje Oei!!! Ja daar zou ik ook om janken' Rasp: Ja hier ook!!! Echt leuk dat we alles bijna precies gelijk beleven! Zo speciaal Ach ik werd laatst met nog geen 15 wk, 7 mnd geschat Dat is pas VET Klinkt goed MErel!!! Schiet al goed op!! AH kaartjes: Ik wil er heel graag 2 (dus 8 zegels), maar 4 (dus 16) zou helemaal te gek zijn. Maar als ik te hebberig ben, moet je t zeggen hoor Maar van wie kon ik ze nou krijgen??? Ben even de kluts kwijt hihi Net even naar een stadje in de buurt geweest, maar nu zijn mn bekken echt stuk. Ach ja het is weekend dus ik blijf lekker lui liggen !
@FF, ja leuk he dat we zo gelijk op gaan!! En jij kunt bij Meis terecht voor de zegels, ze heeft er een heleboel!!