De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

WAUW mooi Giraf!!! Kun je m niet op je nieuwe slaapkamer kwijt straks??? :p Plek zat!!!! ;)

2. giraf

giraf Niet meer actief

Onze slaapkamer word juist kleiner dan dat hij was ;)
    Moeten nu delen met de baby qua ruimte :)

3. Funnyfant

Oh! Ik dacht dat je de hele zolder als slaapkamer/badkamer kreeg en eerder op de 1e verdieping lag. Sorry dan had ik t verkeerd begrepen. Maar voor de beeb doe je t graag he meid :):p

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Giraf, Wauw wat een ding...echt super mooi!!! Zonde om weg te doen!!!! Staat ook zo mooi!!!

@Snoep/kindjes, Nou sorry hoor maar dat moet iedereen lekker zelf weten! Ik geef het ook pas af en toe sinds kort en weet precies wat ik doe en voel me er niet schuldig over! Haar gezicht als ze een snoepje krijgt zo blij en dankbaar...dat vind ik ook een hoop waard!!!! Verder eten wij dus meestal ook gezond en eet ze goed dus dat vind ik dan veel belangrijker dan wat andere wel of niet goed vinden ;):D

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF echt niet aan twijfelen hoor gekkerd, hij ziet er super uit !!!!!! echt niet te dik, de mensen die dat gezegd hebben zijn zeker jalours op zo'n mooi ventje :p, laat ze maar lekker lullen hoor

jadore, leuk dat je piano les gaat nemen, lijkt mij ook zo leuk, maar ja waar haal ik de tijd vandaan ;)

giraf, wat een prachtige piano heb jij, jammer dat je hem weg wilt doen, kan ie echt nergens in een hoekje staan?

6. giraf

giraf Niet meer actief

Nee we houden gewoon maar 1 verdieping boven en eerder hadden we 2 slaapkamers en schuine daken, maar nu hebben we aan beide kanten een dakkappel en 3 slaapkamers...
    En inderdaad alles voor de baby! We hoeven echt geen grote slaapkamer, want wat moeten we er anders doen dan alleen in slapen?! ;);):D

7. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek
    Nee echt geen plaats meer voor en ik doe er de laatste tijd te weinig mee, dus dan is het ook zonde om te laten staan...

Jadore
    Nu we het toch over eten hebben:
    Cloe at toch ook zo slecht boterhammen? Ik moet de flessen gaan afbouwen van het CB zodra ze 's ochtends en 's middags goed haar boterham opeet, maar ze eet vaak maar 1 hapje en dan niks meer. En die fles klokt ze binnen 1 minuut helemaal leeg (180cc)
    Pap lust ze niet...
    Is ze bij jou vanzelf boterhammen gaan eten? Of gaf jij ze ook nog tot heel lang melkflessen/borstvoeding?

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, ben ik weer!Puf puf Wat is het toch benauwd vandaag! Al een buitje gehad, maar das overduidelijk niet genoeg! Vannacht dus ook niet bar geslapen...trouwens als ML het bed uitgaat, hij heb de deur net achter zcih dicht getrokken of ik hoor altijd een mug:$ Tjonge, het lekkere vlees is weg endan motten ze mij hebben:D Vanmorgen wel gelachen, ML ging net weg en had ff gesmst dat ik wel zin had...nou, hij parkeerde zn auto gelijk weer voor de deur! Lekker wakker worden om 5 uur mag ook wel een keer;)

@ FF zie hele leuke fotos van F.inn in een badje!! Hij dik??? nou ik weet niet waar die het dan heb zitten?? Nee hoor, een hele gezonde jongen! En blij dat het beter gaat met em!! Vanmorgen kon dat bij ons al niet meer! Gistermiddag is M.aaike in buitenbadje geweest.Tjonge, elke keer was warm water weer op in de keuken. Heb een uur lang bij zitten vullen met water. Maar heb ook veel kunnen filmen, ze houdt niet van water over dr gezicht, maar nu gooide ze met 2 gieters zichzelf helemaal nat!

@ Jadore Shutters, had er nog nooit van gehoord, maar ziet er mooi uit ja! En mooie dingen zijn meestal duur helaas. Doe je vandaag lekker rustig aan? Mmm..ijsjes zijn lekker! Ik vind vooral cornetto's lekker! Voor het laatste puntje me al die chocolade:D

@ Merel Vandaag blijf je toch wel een keertje zitten;) Met deze benauwde lucht is zitten al veel inspanning! Veel drinken en relaxen! Balen van het kaartje zeg!! Ik zou dr ook een punthoofdvan krijgen!

@ Rasp Doe je rustig aan! Gaat het allemaal een beetje? Knuf!

@ Meis Jij ook rustig aan vandaag! Merk je dat je met dit weer meer vocht weer vasthoudt? Nou voel je je zeker ook zo lamlendig als wat? Voel me een spons vol met zweet!

@ Wolfje morgenavond maar es vragen aan de vk idd wat het is. Wie weet idd bandenpijn!

@ LM las ik nou dat je vervelende ontlasting hebt?:D hier nog 1! Enne, gefeliciteerd met 25 weken!!!! Wat gaat de tijdhard he! Hoe ishet met je mobieltje afgelopen? Nog aan de praat gekregen of tijd voor een nieuwe?

@ Vlek Druk is het boerenleven! EN wat leuk dat hij op toneel zit! Dan zie ik mn eigen 'boertje' niet doen hoor! Inkuilen, klinkt heel bekend, maar heb geen idee wat het is:) Drukke planning, maar daarna gauw op vakantie?;) En heb je nog meer kwaaltjes ondertussen?? Duim nog steeds!!

@ Maible zwaai!

@ Giraf gister was het wel ff droog, maar het is de laatste tijd idd veel regen. Aan het eind van de week kan er ms weer aan het dak gewerkt worden? Wat zou dat lekker zijn he!

@ Nemo Heerlijk, je man weer thuis! Samen leuke dingen gaan doen;)

@ Quint He, heb je een tijdje niet gezien? Of ben ik nu heeel erg vergeetachtig? Alles goed?

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Giraf, ik geef je even een pbtje ;)

10. giraf

giraf Niet meer actief

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ff; ja oh tis echt erg met me, gewoon zo onzeker erover...
    k houd juist niet van waterijs...hihi
    je ventje is perfect hoor:) niet druk maken over hoe anderen ervover denken! sem heeft een dik buikje:p

vlek; ook wel logische dan dat ml zo reageerde met al die drukte en het weer

jadore heb toevallig vorige week de piano van de buuf verkocht via mp:p

mdl; whahahah gelweldig:D idd erg benauwd, bleh!

all; morgen 10.30 uur verloskundige...voor die tijd niet op zp en na die tijd direct naar visite waarschijnlijk... dus duurt ff voordat jullie wat horen/lezen:p

12. giraf

giraf Niet meer actief

Oe-la-la.....;):D
    Hete ochtenden.... alsof het vanacht nog niet warm genoeg was :):D

13. Funnyfant

Ooooeeeeee Madeliefje wat een hitte!!! :D:D Wel heerlijk dat hij er zo op reageerde, dan voel je je echt "gewild" :D:D:D Sexy hoor ;) :D:D:D:D

Wolfje: Sem is een heerlijk ventje, die heeft toch geen dikke buik??? Ik ben blij met jullie bevestiging!! Ik voel me alweer wat zekerder in mn eigen gevoel!! :D

Giraf: Maar over 4 jaar heb je weer meer tijd, ga je m dan niet heel erg missen? Oh je moet het zelf weten hoor, maar vind het zo jammer. Ik zie je al samen met I aan de piano zitten... En je zoontje er naast... Romantisch!!!:):)

14. giraf

giraf Niet meer actief

Sssttt! Je brengt me aan het twijfelen ;)

Als ik er tegen die tijd toch weer 1tje wil, dan koop ik gewoon even een nieuwe ;):D Ze zijn toch niet zo duur :$:D
    En trouwens, die kan ik dan gewoon kopen van de opbrengsten uit onze band :)

15. Funnyfant

Ow ik dacht dat het de 2e verdieping was joh! Ik dacht dat jullie gewoon 3 giga woonlagen hadden straks hahaha:). Neemt niet weg dat het NOG een prachtige grote bovenverdieping is hoor, maar ik had echt een of andere villa in mn hoofd hahahahaha!!:p

Jadore en Vlek: Thanks meiden, jullie hebben gelijk. Laat ze maar lullen. Mijn Finneman is het lekkerste kind van de wereld :D:D:D En staan mijn 2e jullie kindjes natuurlijk wel samen met hem op nr 1!! :D:D:D

16. Funnyfant

Oh ja das waar... Uhm waar gaan we oefenen? :p:D hihihihihi. Gaan we skype-oefenen hahahaha!!!

17. Zeepaardje

finn; sem heeft echt wel een dik buikje hihi maar wel lekker ventje en alles op gemiddeld:)

oh meiden ik vind dit echt niets die warmte...sem wil niet meer naar buiten...ligt nu helemaal loom op de bank...

wel lief ml belde hoe het ging:D

18. Funnyfant

:D Hehe!!!! ML draait bij!! laat hem maar goed weten dat je het heel fijn vond!!! Positief gedrag stimuleren, negatief negeren. Net als bij kinderen ;):p!!

Arme Sem, kan hij niet in een badje, of waterspelletjes doen?

19. Funnyfant

Meiden ik ga in t badje plonzen. Tot straks!

20. Zeepaardje

finn; heb een waterbaan er staan met boodjes en een badje, maar hij is het helemaal zat:( zosneu

ja heel goed van ml he, applaus haha

Deel Deze Pagina