Zo echt mega beroerd geslapen vannacht. Ik was al in slaap gevallen, toen het vlak bij ons insloeg enik dus gelijkklaar wakker was. Ben bag voor onweer dus kon niet meer slapen,terwijl ik wel zo moe en brak was. Pas om half drie in slaap gevallen, dus vanmiddag met M.aaike mee geslapen en dat heeft weer ff geholpen! Vanaaf gaan we op visite bij MLs tante die heel ziek is en elk moment kan komen te overlijden. En morgenochtend heb ik laatste keer de buurtkindjes om op te passen en dan is het ws. ff klaar. (ben ik wel ff blij om) Dus vanaaf en morgenochtend ben ik niet online. @ Merel Ijverige tante! Pfft, ik wou dat ik me badkamer eens gedaan kreeg! Heel goed van je! Maar je mag ook es een dagje niks doen hoor O en wat ben je toch creatief zeg! Leuke knuffels! Echt heel leuk!! @ Vlek Oh, wij hebben dus zo'n meisje die idd gaat huilen zodra de vk wat wil doen. Laatst uitgelegd dat het geen pijn doet, maar ze vond het toch maar niks. O heerlijk om achter vliegende dingen aan te lopen! was het toneelstuk van je man niet onder water gelopen? @Giraf Oh, kan me dat heel goed voorstellen! Super lief van je man dat hij naar je luisterde en die aannemer ff flink heeft aangesproken!! Kun je straks alsnog de babykamer gaan decoreren! @ Wolfje Dat is wel ff schrikken ja! Gelukkig dat ze daar ook een echoapparaat hebben! En heerlijkom dan te je kleine dan te zien bewegen!! Heb je er toch weer mooie foto's bij! @rasp zwaai en doe maar rustig aan! @rest ook zwaai !
Hier al de hele dag een boze dochter hebben...de driftbuien zijn begonnen! Maja, je kan niet altijd je zin hebben!
Lieve meiden, sorry verslons jullie een beetje geloof ik, lees wel mee maar soms heb ik de puf niet te reageren, ben moe en uitgeblust maar ik ga een poging wagen; @nemo, gezellige avond gehad met ML, en zag iets over verdeling tussen thuis en werk is dat al opgelost zodat je wat vaker bij mekaar bent? @FF,mooie auto meis jeetje snap dat je blij bent, ik rij het zelfde merk dus rijd goed, en zag dat je mijn naam uit email had gehaald, is wel goed hoor had je laatst ook nog mijn getrouwde naam door gemailt, maar goed de kaartjes komen wel over vast en zeker. @wolfje, oh fijn dat je echo goed was, is toch altijd een geruststelling, en je begint al lekker een buikje te krijgen fijn hoor, en een gebakje zeg hou op ik wil ook. jumjum @LM, en lekker de dag gestart met een capp? doet je tel het trouwens al weer of is die def kapot? vond het wel goede tip van je in de rijst leggen. @merel, nog 4 weken jeetje schiet al lekker op he, nog een week en dan mag je off thuis bevallen, en wat leuk die uiltjes heel mooi echt vind het zo knap van je, ben al weken bezig over een kussen hoesje ben niet zo handig als jij als ik het zie dan denk ik altijd oh dat wil ik ook. @vlek, ja wat een storm gister, zag dat het bij jullie daar ook wel flink te keer was gegaan, wij zitten ook op een rot punt het trek uit 3 plaatsen naar de berg hij is dan wel niet zo groot maar trekt het onweer altijd wel aan, maar fijn dat je vader al weer snel naar huis kan zeg. succes voor ml met het toneelstuk, jij ben vast zenuwachtiger @madeliefje, lekker meid 30 weken al weer geweest, nou schiet het op he, tenminste dat vind ik al wel, vandaag voor mij 30 dus heerlijk. maar vocht ja dat ben ik nu langzaam weer aan het kwijt raken, en jij? en M op het potje wat een stoere meid dat verdient een dikke knuffel @Giraf, wat een giller de aannemer bang maken dat je daar gaat bevallen, nu wil hij vast wel werken hoop ook dat ze de afspraken na gaan komen want kan me voorstellen dat je de rommel wel zat bent, nog geen extreme nesteldrang? @jadore, meid hoe is het met je, moet je nu nog weer terug voor een ctg? of gewoon de controles en als er wat is dan naar de gyno toe? maar joh je heb wel een pech zeg elke keer zit je toch weer in spanning plots in het ziekenhuis he. hoe is het nu met je vader, gaat het al wat beter? en is er al wat meer bekend of duidelijk, en hoe voel jij je erbij, doe maar rustig aan meid en als er was is ff mailen he. @Maible/quint, meiden ben jullie verhaal even kwijt maar, hoe is het met jullie, het ook wel een beetje vol kunnen houden met dit warme weer? knuf @sta nu dus onder strikte controle van de gyno, omdat Crohn toch meer kans geeft op een vroeggeboorte, en gezien de harde buiken gaan ze elke keer even een echo maken om zo ook na de groei te kijken, wat volgens de gyno word het een kanjer van een baby. oh help het moet er ook nog uit!!. En het is dan ook zo goed als zeker dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, ach ja maby ook maar beter want voor dat je hier in het zkh zit bent je toch gauw 40 minuten in de auto onderweg, ja en bij spoed dus niet ideaal he. ach ja het is niet anders, soms moet je kiezen wat beter is he voor baby en mama. dus dat doen we dan maar. Zo iedereen weer bij dacht ik zo, als ik iets gemist of vergeten ben dan hoor ik het wel knufje
Meis: Het is geen moetje he lieverd!! Als jij even geen puf hebt, begrijpen we dat allemaal hoor Doe maar rustig aan, je hebt je energie nog hard genoeg nodig!! Jemig een kans op vroeggeboorte en een mega baby.. Doe indd maar t ZH!! Dikke kus! Oh en je getrouwde naam: Kun je die nog een keertje mailen? Sorry heb ik gemist Merel: WAUW die zijn ECHT gaaf!!!!! Fijn dat je minder last hebt!! Echt weer heel mooie creaties gemaakt!!! Ik mag van ML geen knuffels meer maken omdat we omkomen in de knuffels Niet dat ik ooit naar m luister Oh wat ga je hard meid!! Volgende week mag hij/zij gewoon komen Ik heb er gewoon zin in Wie ga je ook alweer sms-en als t zover is? Giraf: Ooooh wat heb jij toch een lieve man!!!!!! Ik snap heel goed waarom je met m getrouwd bent!! Jij dacht: Binnenhalen die handel, zo een vind je niet snel meer Ik hoop dat de aannemer zich aan d afspraak houdt lieverd. En dat alles maar snel klaar mag zijn En ik snap heel goed dat je gisteren even helemaal brak. Dikke knuffel het is niet niks!! Vlek: Wat fijn dat je vader al snel weer naar huis mag!! Wat hebben ze nou precies gedaan als ik mag vragen? Veel plezier vanaaf! Madeliefje: Oh meid heel veel sterkte vanavond. Ze betekent veel voor je he meid, dus het is zo zwaar En lastig dat je meisje even zo'n fase heeft Komt goed meissie, maar ja daar heb je nu even niets aan. Rustig aan en dikke kus!!!! Als je bang bent voor onweer was het gisteren HEL voor je. Meid toch ,hopelijk vannacht meer slaap. Knuffie! Wolfje: Mooi buikie meid!! Nemo: Is je man weer lief???
Maible; Hoe gaat het met je vader? Heb je al nieuwe uitslagen? Denk veel aan je meissie Quint: Hoe gaat ie meid? En met ML? Beetje aan t genieten wel? Knuf!
Zo, even een hele korte pauze voor ik weer wat ga doen. We hadden een mooi lijstje samengesteld met dingen die we deze week moesten doen en we hebben er nu nog maar 2 afgevinkt terwijl we retedruk bezig zijn. Komt helaas toch altijd weer meer bij kijken dan je van te voren bedacht hebt he..... @Wolfje, meid wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad en wat groeit je buik al lekker!! Mooi hoor!!! @FF, blij te lezen dat je mannetje weer wat beter is. @Meis, gelukkig houden ze je goed in de gaten maar het is toch jammer dat het nodig is natuurlijk. Maar het gaat goed komen! @Merel, wat een super gave knuffels!!! En wat gaat de tijd nu snel voor jou! Ik ben zo benieuwd en vind het super leuk dat we niet lang meer op jouw kleintje hoeven te wachten. @Madl, sterkte vanavond meid, blijft toch wel heel moeilijk natuurlijk. En succes met oppassen morgen!
@Giraf, oh meid ik hoop dat je nestje snel klaar is en dat je lekker kan gaan verder broeden! @Vlek, jeetje wat een hommeles op de boerderie!!! T was best even eng he. Gelukkig is de rust wedergekeerd. @de andere lieverds, zwaai, knuf!
Ha dames, Toch even een momentje voor mezelf vandaag Ben weer lekker druk! Vlek, Fijn dat je vader al zo snel naar huis mag! En de storm ook weer overleefd! FF, mooie auto! En hoe rijdt ie? Wolfje, ik kan me voorstellend dat je schrikt als je het hartje niet hoort Maar gelukkig is het allemaal goed! En je hebt al een mooi buikje! Daar mag je trots op zijn! Meis, zh bevalling is wel zo verstandig gezien de omstandigheden. Maar als je kans hebt op vroeggeboorte is het toch alleen maar fijn dat je een flinkerd verwacht? Giraf, morgen krijgt je oma toch de uitslag? Sterkte! En lief dat je ML de aannemer achter zijn vodden zit! Merel, die uiltjes zijn echt geweldig!!! En nog maar vier weken zag ik!! Heb je zelf een voorgevoel van wanneer je gaat bevallen? @mail, heb ik iets gemist? Heb geen mail ontvangen? Ging over de kaartjes begrijp ik?? En de rest, zwaai!! Sorry heb niet alles kunnen onthouden. Maar dat betekent niet dat ik jullie niet lief vind hoor!!! Ik had het gisteren zo verschrikkelijk benauwd.. Het was echt niet te doen hier. Ik heb wel eea in huis gedaan maar heb vnl in het zwembad gezeten. O had er ook last van. Hij kon maar niet slapen, en toen viel hij eindelijk is slaap en toen werd hij wakker van het gedonder Vandaag heeft het mannetje koorts. Ik heb het idee dat hij hoektandjes krijgt. Kan dat nu al? Ben ook nog even bij mijn vader geweest. Hij voelde zich al wel iets beter. Maar nog steeds geen idee wat hij heeft. Ohja, hoef nog maar 5 dagen te werken en dan verlof
@Maible, hoektandjes zou vroeg zijn maar niks is onmogelijk met tandjes hoor. V.era heeft nu 4 boven en 4 onder en 1 kies. Nog geen hoektanden dus.
@mdl; thxoh meid wat naar, hopelijk slaap je straks beter, knuf @meis; ja we zaten zo in de stress mams zei we hallen iets lekekrs hebben we wel verdiend dus in zkh gaan bevallen, meid jullie veiligheid staat voorop! @ff; thanks @rasp; dank je tja vaak duurt het langer dan je verwacht, maar komt vast goed @maible; dank je wel meid! 5dg werken en dan lekker verlof! oh meid wat een onzekerheid zeg met je vader! knuf @namen; wat vinden jullie mooier bij sem, ook naam met 1lettergreep of iets met 2
Meisje: Eva, Lise, Kim, Suus, Rune, Mila, Eli, Ella, Elle, Mees, Yfke, Iza, Demi, Jara/Yara, Luna, Luca, Emma, Lois, Savi, Ledi/Ledy, Vera, Lisa, Roos, Merel, Sterre, Joni, Desi, Lot/Lotte, Puck, Lola, Line/Liene, Chloë, Zora, Ruth, Nikkie, Nika, Nieky, Nieke, Lieke, Wieke, Feike... Jongen: Mees, Tibe, Dim, Pim, Tim, Finn , Moos, Tum, Raf, Boaz, Cas, Mik/Mick, Nik, Dil, Tijn/Thijn, Milo, Tijmen, Jip, Teun, Job, Abel, Luka, Bono, Wout, Stef, Fenn, Tobi, Zoon Nemo, Chrit, Wes, Jur, Mats/Matz, Roef...
haha ff geeft niet oh sem zijn naam stond al vast sinds de dag dat we verkering hadden haha.. en nu vind ik het zoooo moeilijk
@Finn: 3 uur sliep ik pas en daan riep om 6:10 'mama poepie' Pffff Ah, arme finn, had je hem brum beloofd en dan vergeet je dat gewoon. OOOhhh, patat speciaal!!!!!!!! Tot nu toe is Man nog Lief.. @merel: Daan wil ook echt niet slapen zonder slaapzak. Hij ligt niet onder een bekbed maar een laken, dus dat scheelt. Wat een schattige knuffels maak je toch, respect hoor!! En nog bedankt @vlek: zo, drukke nacht gehad! En je kleine meid gewoon doorslapen Fijn dat het zo goed gaat met je vader! @wolfje: oh, fijn dat alles goed was bij de vk! Kan me de schrik wel goed voorstellen! Mooi buikie! namen: finn heeft er al voldoende gegeven! Ik zou niet per definitie gaan voor 1 of 2 lettergrepen, gewoon een naam die je mooi vindt. @rasp: Kan me voorstellen dat je nu even door wil met alles. Ik hoop dat alles opschiet en dat je snel weer tijd hebt voor ons! @Giraf: Jaa, ik kijk mee (oh, het is al afgelopen..) Gelukkig gaan je haast maken met je verbouwing want dit is niks natuurlijk. Kan me voorstellen dat je dan even een traantje moet laten. @madelief: oe, dat is een beladen bezoekje vanavond. Sterkte meid. Ook al zo lekker geslapen?? @meis: fijn dat je er weer even was. Doe je verder rustig aan? Dan maar minder op ZP, jij en minibaby gaan voor! Met de uren van ML is het geregeld. Hij is sinds gisteren 3 weken thuis en ik het zaterdag vakantie. Pfff, vroeggeboorte en mega-baby is wel heftig. @maible: daan kreeg ook eerst hoektanden en daarna pas kiezen. Zijn hoektanden ook rond zijn eerste jaar geloof ik. Gelukkig gaat het al iets beter met je vader. @all: vraagje en ik hoop niet dat ik er iemand mee voor het hoofd stoot. We zijn nu natuurlijk net begonnen met de 2e, maar omdat het bij daan zo lang duurde, stelde ML voor om nu eerder naar de HA te gaan. Aan de ene kant vond ik het bullshit, maar aan de andere kant denk ik, stel dat over een jaar blijkt dat er echt iets aanwijsbaars is, dan baal je dat je niet eerder bent gegaan. Wat denken jullie. Aan de andere kant, een bezoekje aan de HA kan iig geen kwaad
Gewoon gaan Nemo!! Ik snap je gevoel wel en ik geloof dat ik ook eerder zou zijn gegaan... Voel je vooral niet lullig, want je hebt al lang genoeg op je eerste wondertje moeten wachten!! En zoals je zegt: Het kan geen kwaad, toch?