De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

ooooh sorry meis!! Had er even niet bij stil gestaan dat het donderdag was :(
    Maar wat fijn dat het goed is gegaan. Pfffft eerste stap zit er op.
    Ik duim zo voor jullie dat de klier schoon is!!! Maar dat was wel de verwachting toch? Oh meid wanneer krijgen jullie daar de uitslag van?
    Dikke knuffel!!!!!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, volgens mij duurt het een week voor de uitslag maar dat weet ik niet zeker.....we gaan er eerst maar van uit dat die klier schoon is. Ik hoop het ook heel erg!!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Rasp: Ohhhh ikke ook helemaal vergeten, de operatie vandaag! Fijn dat de tumor vast weg is, en nu duimen dat de klier schoon is. Oh hoop zo voor jullie dat ze niet nog een keer geopereerd hoeft te worden!! Hoop dat je mam snel opknapt nu en dat ze de strijd heel snel gaat winnen!
    Beterschap!!

@ Giraf: heel schattig pakje!! Enne.....verders rustig aan, je hebt gisteren al werk voor 3 weken verzet, dus laat anderen nu maar even aanpakken! Maar snap het wel, ik zou ook niet naar bed kunnen en de boel de boel laten!

@ Nemo: graag gedaan, dat weet je!!;)

@ Madelief: moeilijk zulke bezoekjes.....hoop dat je toch een fijn gevoel hebt overgehouden aan wellicht dit laatste contact...? Sterkte!

@ Finn: hoe is het met je mannetje? Al beter of nog aan de beterende hand? Hopelijk kan hij alweer wat eten.
    En hoeveel liter benzine heb je er al doorheen gereden in je nieuwe kar??

@ ALL; vanmorgen controle gehad bij de VK en bel-instructies gekregen!!:$ Hebben nog besproken dat ik er tegenop zie om overtijd te gaan. Ze stelde voor met 39 weken even te kijken hoe het ervoor staat inwendig, en dan zien we wel weer verder.
    Volgende afspraak staat voor 12 juli ben dan 37.6 wk. (afspraak met 37 ging niet lukken en vroeger zou het nu maandag al weer zijn, da's ook niet nodig.)
    En de muur op de babykamer is vast 1x wit getext!! :D Morgen laag 2! (en hopelijk is laag 3 niet nodig, maar zijn hardnekkige kleurtjes om eronder te krijgen!!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thanks Merel!

Meiden ik ga nu eerst weer en hopelijk ben ik vanavond nog even hier maar ik ga ook naar mijn moeder toe vanavond dus ik moet nog eventjes zien of het lukt.

Tot later!!!

Knuf X

5. Funnyfant

Knuf Rasp!!! sterkte liefie!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rasp, sterkte voor jouw en je familie!! Dikke knuffel!

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, fijn dat de operatie achter de rug is! NU nog een hele spannende week tot de uitslag. Ik zal duimen voor een goed uitslag en dat ze nu vanaf nu alleen maar beter gaat worden!!
    Veel sterkte de komende tijd! Dikke knuf!

madelief, heftig, zo'n bezoek. het is zo raar om op bezoek te gaan wetende dat het ws de laatste keer is..
    Veel sterkte.

Giraf, lief pakje heb je gekocht!

Merel, de laatse loodjes!! Fijn dat je vlos bij 39 weken al wil kijken hoe het er voor staat! De eerste musketier babay is in aantocht!!!

Nemo, wilde ook nog reagerne op jouw HA bezoek. Gewoon doen!! Het kan nooit kwaad en wie weet krijg je advies oid waar je iets aan hebt!

@zwangerschap, hier dus ook een compleet andere zwangerschap. Mijn buik is een heel stuk kleiner dan met O, ben ook minder aangekomen. 10 kg tot nu toe. Bij O was dat op het einde 23 kg. Maar deze kleine beweegt ook totaal anders. O was lomp en hard, een paar keer flink trappen en dan was het weer rustig. Maar deze is dus de hele dag en nacht aan het draaien, trappelen en woelen. Niet echt prettig;)

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Deze oefeningen moet ik trouwens van mijn vlos doen om de kleine meid te motiveren goed te gaan liggen.
    ML moest zo lachen toen ie me bezig zag:D;)

Breech Tilt | spinningbabies.com

9. Funnyfant

Hihihihihihi Maible, heb je geen foto's van jezelf HAHAHAHA!!! ;):p:D:D

Merel: Waaaaaah nou wordt ie echt he!! Brrrrr spannend meid! Maar oooooh ik wil zo graag je kleintje zien! :D En weten hoe J reageert! :D:D:D:D

Giraf: Morgen krijgt jouw oma bericht of niet? Ik ben een zeef sorry! Ik heb je de mail van Jadore doorgestuurd :)

10. Funnyfant

Oh en Finn had vanmorgen 37.6... Hij knapt wel op, maar hij blijft erg gevoelig zeg maar... Komt goed :)

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    FF, fijn dat Finn al wat aan het opknappen is! Het arme mannetje heeft het wel zwaar de laatste tijd. Eerst zijn oren en nu zijn keel. Nu maar hopen dat hij er voorlopig vanaf is!

12. Funnyfant

AMEN!!

Dames vraagje: Ik was vanmorgen weer een halve kilo lichter en dus nog maar 1,3 kilo aangekomen in totaal... Na 4 kilo afgevallen te zijn.... Is dat erg? Nee toch?
    Ik weeg nu bijna 80 kilo.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Finn, fijn dat de kleine man wat opknapt! Nu heeft ie wel genoeg voor zijn kiezen gehad.

en als je normaal eet maakt het volgens mij niet uit. Ik zit nu helaas op 5 kilo :(

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    FF, zolang die kleine goed groeit en jij je goed voelt lijkt mij dat er niets aan de hand is.
    Ik zou het wel even navragen bijde vlos bijde volgende controle. En anders even bellen. Moet jij elke controle ook op de weegschaal? Ik nl wel maar laast ging het er hier over en niet iedereen hoeft dat.

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    LM, 5 kg met 25 weken is niets! Dat ben je zo weer kwijt na de bevalling!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou dat mag ik toch wel hopen :D
    Moet nu ff opletten anders zit mijn jurk niet mooi meer volgende week hahahaha

17. Funnyfant

oooh dan is de bruiloft waar je je bloemenjurk draagt! ooooh die is zooo mooi :D:D
    En 5 k is niks, zeker niet als je zo slank bent als jij!!! Dan moet dat ook!

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@nemo; als je je zorgen maakt, dan ga je gewoon naar de ha, fijn dat ml er zelf over begint zeg!

@griaf; thx; jeej heel huis op de kop, er wordt in ieder geval hard gewerkt!
    wat leuk babydoos prenatal:) en wat een stoer pakje:D

@mdl; wat heftig meid, erg moeilijk dat je weet dat afscheid nemen er aan komt! knuffie

@maible; kleine draaikont in je buik:)

@rasp; oh meid wat super fijn dat de operatie goed is gegaan, ik ga heel hard duimen dat de klier schoon is! knuffel en sterkte meid!

@merel; bel instructies haha, leuk! en hopelijk loop je niet over tijd meid!

@all; zo voel me goed:) net de laatste keer wezen overblijven, nu 6wk vrij:p
    oh heb zo zin in de vakantie...
    en als we terugkomen ben ik al op over de helft:p heerlijk:)

broeken zitten trouwens vrij strak nu... bleh... als ik zit laat ik me knoop en rits open haha

vanavond ga ik naar me ouders toe, neem lt mee... ml is werken tot 21.30uur...

verder weinig nieuws, ga zo lekker naar de chinees kip loempia halen haha, heb niet zin om voor ons 2tjes te koken:p

daarna lekker zwemmen, heb al ander badpak gekocht haha mt groter heeft buik wat meer ruimte;)

verder heb ik niet veel te melden... beetje hoofdpijn... heb vannacht wel 10x gedroomd dat er geen hartje te vinden was, zweetend wakker geworden!

ben ook heel blij dat 2dg voor we op vakantie gaan ik nog ff hartje kan komen luisteren... stelt me wat meer gerust;)

en dan als we terugzijn van vakantie 2dg tot de 20wk echo:)
    ml en ma gaan mee!
    dan zien we ons wondertje weer en hopelijk ziet alles er dan goed uit!

Knuffels allemaal, xxx

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Middag dames;

even bijgelezen, na mijn dutje;)

@Rasp, jeetje het is allemaal ook niet niets he, maar hoe voelt je moeder zich?heel veel sterkte meid en natuurlijk ook voor de family

@FF, fijn dat FF opknapt, hier is ook spuugerij en verhoging, maar mevr is wel vrolijk dus zal wel goed komen.
    en hoe rijdt je bolide?

@Madeliefje, naar hoor hoop dat het mooie dienst zal zijn, en afscheid nemen nee dat is nooit leuk sterkte

@LM, lusteloos doe maar een tandje terug dan en op jezelf letten he.

@merel, zo dat gaat echt hard als je de belinst al binnen hebt!! nou op naar het einde, en ja mogelijk kunnen ze je strippen of zo met 39 weken.

@giraf, hier ook een andere zwangerschap hoor, deze baby is veel drukker echt was ik niet gewend van F. als ik in bed ligt doet de baby volgens mij jumpstyle of zo het gaat van links naar rechts en ruim een uur lang. Leuk pakje hoor, lekker even wat gekocht altijd leuk

@rest meiden zwaai zwaai

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    giraf toch! wel een beetje rustig aan he dame !!!!!!!
    wel een heel leuk pakje :D

Mlief, heel veel sterkte, zulke bezoekjes zijn zo raar, miss laatste keer dat je zo iemand dan levend ziet, en vaak zijn ze zelf heel troostend naar anderen idd, zo raar.

wolfje, klinkt als positiekleding :D

LM, wel foto's spammen volgende week he, vind ik altijd zo leuk om naar te kijken

FF, auto rijd super zeker :D, fijn dat kleine finny weer beetje bij beetje opknapt, al is het nog niet helemaal 100 %

nemo, als je zelf al denkt dat er iets niet goed is, meteen gaan meid !! echt op je gevoel af gaan hoor, en je niet laten afschepen bij de HA !!!!!!

Rasp, fijn dat de operatie geslaagd is, nu nog een spannend weekje en dan horen jullie de uitslag, hoop zo voor jullie dat alles goed is, er brand hier een kaarsje voor je moeder meid !

vandaag weer gewogen op de sport, trainer was helemaal enthousiast, was 2 kilo kwijt :D, ben nu in totaal ruim 5 kilo afgevallen, jeeej ben zo blij met mezelf :)

toneel van ML ging super, een leuk stuk over een oliesheik die al 3 jaar schreef met een nederlands meisje, alleen had dat meisje bij gebrek aan een goede foto van zichzelf, de foto van een vriendin gestuurd, was dus allemaal lekker hillarisch met een leuk verassend slot. zal binnenkort ff een foto van ML's acteren plaatsen

voelde me gisteravond wel naar na het toneel, kwam een kennis tegen die haar dochtertje tegelijk als onze dochter had gedoopt, zij was alweer 25 wkn zwanger, dacht echt waarom iedereen wel behalve ik :(, maar als ik dan weer babyboom heb gezien vanmiddag denk ik weer dat het bij andere veel erger is, ik heb een super kind, een lieve ML en woon super maar ja dat ene dingetje "ontbreekt" eigenlijk nog :), soms kunnen je gevoelens je zo in een achtbaan zetten ;)

Deel Deze Pagina