Thanx meiden! Het is afwachen hoelang het nog gaat duren! @ Maible O die van jou ligt ook in een stuit? die van mij ook, weer! Vorige keer ook en tussendoor wel gedraaid maar nu weer hetzelfde. VK zei er niks van, had nog tot 36 weken de tijd om te draaien. Maar die oefeningen, helpen die dan?? Ziet er wel maf uit @ Rasp Meis heftig hoor! SPannede tijd dus of er genoeg is weggehaald. De sm van me vriendin heeft precies hetzelfde gehad. Er komt nog een hele zware tijd eraan. Veel sterkte, voor je moeder, voor jullie en voor je vader!!
Meiden, bedankt allemaal voor jullie lieve woorden en jullie medeleven!! Ben super wijs met jullie!! Hier nog even geen tijd verder voor ZP. Ik ga zo naar mijn moeder en daarna ben ik vast uitgeblust en ga ik lekker wat op tijd naar bed. Morgen ga ik een dagje met V.era naar de camping naar mijn schoonouders. Manlief en ik zouden een weekendje gaan met V.era maar dat lukt nu gewoon niet dus ga ik even een dagje daar naartoe. Ben ik er even uit en kan manlief even doorwerken de hele dag. Vanmiddag behang gehaald voor V.era haar kamertje. Het wordt wit behang en muurtje Pip Studio wit behang met vogeltjes. Ben benieuwd hoe het lijkt als het af is. Zo dat was even mijn ego bericht voor nu......... Dames, nogmaals bedankt en ik denk ook aan jullie hoor!!! Dikke knuf X
vlek; ja hihi maar heb maar 1 broek voor de rest broeken met elastiek en wil eigenlijk niks erbij kopen, vind het zo zonde geld... wat goed van je dat je al 5kg kwijt bent meid, trots op je fijn dat toneel ml leuk was meid ik hoop met heel mijn hart dat jij (en nemo) heel snel zwanger mogen zijn*knuf* rasp; klinkt mooi dat kamertje voor v. meid! heel veel plezier op de camping morgen meid, even bijtanken meid, hou ja taai!knuf all; sem ligt op bed, maar is lekker nog aan de klets
zooo ga naar bed, welterusten dames. ML is toch niet thuis, kleine meid slaapt ook al en ben supermoe na al die drukke dagen, ben me toch een potje shaggi ongi zal er dus wel aankomen ben ik bang
@giraf: weer veel te veel gedaan! Foei. Voor straf 2 weken op bed liggen. Gaaf pakje voor de kleine trouwens.. @maible: balen dat je zo slecht hebt geslapen. Dan duurt de dag errggg lang. Hihi, grappig die oefeningen, hopelijk werkt het wel! @madelief: dat lijkt me wel moeilijk, iemand zo te zien en te weten dat er binnenkort een begrafenis aankomt.. @LM: energieloos? Das balen.. @Rasp: ooohh, de operatie van je moeder!!! Gelukkig is de tumor weg en hopelijk is de klier schoon!! Ik duim voor jullie! Leuk behang wat je hebt uitgekozen... @Merel: ooo, het komt nu echt dichterbij met die belinstructies! En de babykamer ook weer een stukje verder, mooi zo! @Finn: fijn dat finnetje zich al beter voelt en dat de koorts zakt. Daan is juist wat huilerig en voelt wat warm.. En die kilo's, ach, je kind komt nooit tekort toch, dus JIJ valt af en je kind groeit. @wolfje: ja, vind het ook fijn dat ML zich ook druk maakt om dat soort dingen. Hij zei gisteren ook: dus vandaag mogen we niet en morgen weer wel?? Haha, hij is ook aan het smeppen.. Lekker hoor, vakantie!! En super dat je je zo goed voelt. En je zult nu echt aan de zwangerschapsbroeken moeten denk ik. @meis: zwaai terug! @vlek: het is niet dat ik echt denk dat er wat mis is, maar omdat het bij eerste ook zo lang duurde, dacht ik dat het geen kwaad kon om eens wat na te vragen.. Leuk dat zo goed ging met je man. Je erg he, van babyboom. Dan mag ik inderdaad totaal niet klagen (niet dat ik dat deed). Wat erg zeg. Vandaag zomerfeest op kdv gehad, zal zo ff foto spammen. Daan is heel irri aan het doen. Hij lag er 19:30 ik, 20:15 dacht ik wat hoor ik nou. Was hij me aan het rioepen. Nog even boekje gelezen en weer slapen. Om 20:45 dacht ik weer: wat hoor ik nou? Loopt hij lekker rond boven (en had niks gehoord ) Alle lampen aan in mijn slaapkamer en lekker wandelen. Even een goed gesprek gehad dat opa en oma en alle andere kinderen ook al slapen, maar vraag me af of het werkt. Hij huilt niet ofzo, maar gaat gewoon lekker aan de wandel als ik beneden ben. Hoorde hem net zijn speen alweer weggooien, dus vrees dat hij zo weer rondloopt. Shit, hij heeft dus door dat hij er uit kan..
@vlek: of je bent zwanger?? Ik durf zoiets ook nooit te hopen, maar wie weet.. Het licht staat alweer aan in zijn kamer ik wacht af..
Daan is nog steeds bezig. Hij kwam net de kamer uit toen ik op de trap stond. Dus 'riep' He, dat mag niet! Hij stuiterde helemaal! Teruggelegd, niks gezegd (tip van de nanny ) Toen in mijn eigen kamer gaan zitten en binnen een minuut, hup licht aan en deur open. Ik gelijk terug, hij schrok weer en weer teruggelegd. En dat heb ik denk ik 15 keer gedaan Ik ga hem echt niet meenemen naar slaapkamer of beneden (hoop ik). Een keer ging hij zelf alweer liggen, dus had goede hoop. Na paar minuten weer licht aan. Ik blijven wachten en na een tijdje even door het ruitje gaan kijken en hup, licht uit!! Hahahaha.. Toen ML thuis kwam even naar beneden en toen ik boven kwam weer het licht aan. ML de deur open gedaan weer uitgelegd dat hij moet slapen. Weer na een minuut het licht aan, dus ML roept "licht uit en slapen!" nee, riep hij, dus ML doet de deur open en: hup, snel licht uit en liggen Sindsdien al paar minuten stil. Hopelijk blijft dat zo en hebben we een goede nanny opvoedtaak verricht!
Vlekkie nee gekkie dat komt door je zwangerschapshormonen! Oh meissie ik weet dat je niet durft te hopen, maar ik doe het wel!! Doe je morgen een test?? Want je NOD was gisteren toch? Doen hoor!! En je kunt gewoon de dingen noet met elkaat vergelijken. Natuurlijk ben je blij met S en je man , maar je verdriet om je tweede kindje wordt daar niet minder van. En je moet t niet bagataliseren hoor! Het is ook loodzwaar voor je meid! En dan is het heel confronterend dat je die vrouw tegenkomt... Dikke knuffel lieverd en ik heb echt goede hoop!!! Fijn dat de voorstelling leuk was! Ben benieuwd! Nemo: Fijn dat ML meedenkt! En opvoeden is soms zooooo zwaaar!!!!! Hopelijk gaat ie snel weer "gewoon" slapen. Gelukkig doet ie t nu, nou ml thuis is! Wolf: pffff weer alleen is niks an! Had ik ook niet gekookt hoor En fijn die controles en echo om je vakantie. Dat is wel een prettig idee indd! Rasp: Dat verdien je gewoon meid!!! We leven gewoon echt met je mee meissie. Knuffel!!
Finn: check mn fotos ook ff op hyves, dan zie je dat daan een springkussen dus echt niet snapt! Nog steeds stil overigens
Aahhhhh, even een verhaaltje wat voor jullie totaal neit van belang is maar wat mij gewoon even heel blij maakte. Lopen we met dames van de zwangschpsgym naar buiten, lopen we langs een lokaal waar blijkbaar een vergadering van de kraamzorg was. "kunnen we er gelijk 1 uitzoeken" zei 1 van de dames. Ik: als ik mag kiezen, heeeeel graag weer de kraamhulp die we bij J hadden, zo'n fijn mens!!! Staan we nog effe buiten te kleppen, komen die kraamverzorgsters naar buiten en ja hoor, daar is ze...mijn heldin Tiny!!!! Ik zeg: Jou wil ik graag hebben!!!! Ze kijkt me aan met ogen van: WTF, wie ben jij?? Ik uitleg gegeven, en foto van J laten zien. Ze vond het erg leuk om me te spreken, en ik vond het nog leuker haar nog eens te zien na 2,5 jaar. Ze vroeg hoe J het vond dat er een 2e kwam en wanneer ik uitgeteld was. Ze had de laatste 2 weken van juli en de 1e van aug vakantie.... Ik zeg: ik ga vast weer 1 week overtijd, dus dan kom je wel he! "Geef mijn naam maar door, dan sta ik weer voor je klaar als het kan!" Oh.....zo leuk om zo iemand waar je zoveel privés mee hebt meegemaakt en zoveel aan te danken hebt (heb echt veel steun aan haar gehad toen) nog eens terug te zien!! Waarschijnlijk stapte ze de auto in met het idee: heb geen idee wie dat nou was... Maar mij gaf het een super blij gevoel! Gewoon een staaltje van super toeval gezien zij normaal niet in deze regio werkt en in dit geval wegens een weekje vakantie dacht: ach dan ga ik voor de vergadering wel 1x naar die plaats toe. Hoe toevallig kan het leven soms vallen he! Naja...verder geen nieuws, heb de meisjes versie van mijn knuffies ook af, en ga morgen nog een lakentje pimpen, en dan is het even klaar met naaiwerk. Heb verder wel bijgelezen, maar niet veel nieuws gelezen geloof ik. Nemo is druk met D in het gareel te brengen, en dat lukt je snel genoeg, dit hoort erbij, de lol gaat er ook snel vanaf voor hem, geloof me! Wolf kan weer lekker zwemmen en heeft lekker vrij, en verder is Finn weer wat beter eraan gelukkig! Nou meiden, ik ga naar bedje! xxx
Oh enne, Die foto van D is echt té schattig!! Helemaal klaar voor carnaval in het zuiden!! En Vlek: je mag gerust toegeven aan je dip gevoel meid! Heel normaal dat het soms confronterend is voor je! En dat andere misschien nog in ergere situaties zitten is erg, maar dat maakt je eigen 'situatie' (klinkt beetje zwaar) niet minder moeilijk! Ik zou testen, maar weet niet hoe je eigen gevoel is. Temp je nog?