De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nemo fijn dat het stil is

merel; wat leuk dat je haar weer tegen kwam!
    truste meid:)

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Wow gaaf Merel!! En boeien wat zij dacht, voor jou was t heel waardevol!! :):):) Welterusten meid!! Even spammen nog???

Nemo: Aaaah leuke foto's meid!! Is toch schattig?!! :):) Lekker menneke!

Vlek WAAAAAAAAAAAAH ik vergeet t gewoon: 5 KILO!!! Wat GOOOOEEEEEEDD!!!! SUPERRRRRKNAP!!!!! :D:D:D

3. Zeepaardje

slaap lekker allemaal, knuffels

4. Zeepaardje

sorry ben ik nog ff, ben gewoon zooooo blij dat met ons wondertje alles goed gaat:)eindelijk geniet ik nu volop:D

5. Funnyfant

Wolfje: :D
    Leuke avatar!;)

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen dames!! Jullie zijn tam geweest gisteravond, voor jullie doen dan ;)

Oh ik heb bijgelezen, maar niets onthouden. Las dat merel haar kraamverz al heeft geclamed :D
    Vlekkie is chagie hahaha hoe gaat ie vandaag?
    Leuke foto van D!!!
    Verder weet ik het echt even niet.

Nog een druk weekje voor de boeg, morgen vrijgezellenfeest, ma/di/wo avond werken (ma tot 18.30 uur we hebben namelijk pretecho :D en wo dan van 08.00 uur tot 21.00 uur). Donderdagmiddag personeelsuitje en 's avonds boel versieren bij schoonfam en dan vrijdag bruiloft. Daarna doe ik ook echt helemaal niets meer...........

7. Funnyfant

"Goede"morgen dames!!!

Blech Finn was al om 6:00 wakker :(. En hij wilde alleen bij mama zitten. Als ik ging plassen brulde hij alles bij elkaar!!! Dus mama is heel moe...
    Nu is ie weer wat vrolijker, maar niet fit. En hij heeft wat rode bultjes op zn benen en billen. Waterpokken??? Pfft het houdt niet op hier ;)
    Als Finn straks slaapt gaat mama ook slapen!!!! :D:D

LM: Drukke tijd voor de boeg!!!! Veel plezier en succes meid!!!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Arme Finn!! Hoop dat ie snel opknapt! En jij ook sterkte!!

9. Funnyfant

thnx lieverd! komt wel goed :)

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Godnogantoe zeg Finnefantje.....zal toch niet waar zijn he! Wij wachten al een half jaar op die klere pokken en zul je zien dat Finn ze nu wel krijgt en J weeeeeeeer niet!
    Beterschap en vanmiddag lekker bijslapen!!

@ LM: oh leuk, pretecho in vooruitzicht en bruiloft! Leuk leuk!!!

@ all: ga zo op mijn werk koffie met vlaai drinken/eten, stagiaire is vandaag voor het laatst, en daarna verder aan mijn dvd's met kinderfilmpjes van J. Vanmiddag naar de Etos pampers halen met bon die tot vandaag geldig is en waarschijnlijk ook een nieuw fototoestel kopen!
    Heb een pokke ding en wil echt een andere, anders heb ik straks vet spijt tijdens en na de bevalling....
    Tot laters!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @merel: dat is toevallig dat je je oude kraamverzorgster dan tegenkomt! Of het is het lot!! :D Nog steeds lekker aan het knutselen dus?
    OO, lekker vlaai, veel plezier daar, niet stiekem gaan werken he.

@Finn: ach, dat arme mannetje!! Waterpokken kan. Bij Daan op kdv heerst het ook.
    Onze kleine man heeft zich om 21:45 overgegeven en is gaan slapen. Om 5:25 hoorde ik echter alweer "mama!" Ben toch maar gaan kijken, lag met hoofd bij voeteind, speen gegeven en is verder gaan slapen. 6:00 heel hard huilen, weer gekeken, speen gegeven en gaan slapen. Ben zelf pas om 7 uur weer in slaap gevallen en 7:30 ging de wekken Grrrrrrr
    8 uur werd daan wakker. Wat een klote nacht zeg, sliep om 1 uur pas geloof ik, dus kort nachtje.

@LM: zo, lekker druk weekje voor de boeg!

Ben lichtelijk in de stress. Nu aan het werk (ahum..) en zondag vieren we daan zijn verjaardag. Wordt mega druk, dus moet nog taart regelen, eten regelen, stoelen regelen, traktaties voor kdv regelen, boodschappen kopen... Pffff wordt even gek van de zenuwen..

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Leerlingen komen zo hun rapport halen. Dan om 11:30 vergadering, om 12:15 afscheid van collega's en daarna pannenkoeken eten!!

13. giraf

giraf Niet meer actief

zo net lekker gaan zwemmen, I vond het weer super, heel de tijd schaterlachen en nu in coma in bed :D
    Hangt er iets in de lucht ofzo? Hier ook een slechte nacht, nu is I al wekenlang 's nachts een drama, dus was eigenlijk bijna een ouderwetse nacht.... Pfff... Ik zei vanochtend nog tegen ml dat ik niet weet hoe lang ik alles nog ga trekken hoor :(
    I werd om 1:00 wakker en was klaarwakker tot 2:30...
    Mama is moe :(
    Maar goed weer een nieuwe frisse (ahum) dag en vanavond weer een nieuwe nacht, wie weet gaat ze vanacht ineens na weken weer wel heel de nacht lief slapen ;);)

Rasp
    Spannende tijden weer voor je familie... Wel fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben!
    Hoe gaat het met je zus? Mocht ze nou nog her-examens doen?

Merel
    Bel instructies gekregen??? :$
    Wauw! Dat gaat wel heel hard zo :$ Ik keek net ff naar je banner, nog 3 weken en 6 dagen!!! Ben je er voor je gevoel al bijna helemaal klaar voor?

Maible
    Jij kan aan je banner te zien ook al aftellen tot aan je verlof! Lekker joh!
    Kan me wel een beetje voorstellen dat je man moest lachen om je oefeningen :p

Finn
    Ik zou me niet teveel zorgen maken over het gewicht hoor! Ik heb echt maar een klein buikje vergeleken met andere, maar volgens het voelen van de vk en echo's loopt de kleine juist weer 2 weken voor op termijn :(
    Ik zit nu op 7 kilo erbij bij 32 weken.
    Als de baby maar genoeg en goed groeit toch?
    Finn rode bultjes? Oh, oh, het zal toch niet he?.... Hoop dat het "gewoon" uitslag is en morgen weer weg is! Het mannetje heeft al genoeg afgezien afgelopen dagen/weken (en zijn papa en mama ook!)

LM
    Jij nu 5 kilo erbij? Is niet zoveel toch? Omdat je helaas zegt?
    Morgen vrijgezellenfeest, maandag pretecho en vrijdag bruiloft! Leuke dingen/dagen voor de boeg!

Wolfje
    lekker vakantie! Gaan jullie nog weg?
    Wel fijn dat je zo vlak voor de vakantie nog een controle hebt, ga je toch met een geruster hart weg he...

Meis
    Jullie meisje ook al spugen en verhoging? :( Hoe gaat het nu met haar? Gek eigenlijk, dat kinderen zoveel verhoging kunnen hebben, maar dan soms toch gewoon vrolijk zijn en lekker spelen...

Vlek
    5 kilo eraf!!! Wauw! Super goed meissie! Ik ben trots op jou hoor!
    Over je zwangerschapswens, ik kan me heel goed voorstellen dat je er af en toe doorheen zit hoor! Een kinderwens is nou eenmaal iets emotioneels, of je nu in ronde 1 zit voor je 1e kindje of in de mmm voor je 2e kindje.... voor mijn gevoel was de wens voor een 2e zelfs heftiger aanwezig dan voor de 1e, misschien omdat we nu weten wat we ervoor terug krijgen ofzo?
    Zodra jij 2 streepjes laat zien, knalt het dak er hier af!! Niks geen flesje J&J bubbels, maar hele trailers vol, slingers, fanfare's en heel de nacht feest! :)
    Leuk dat het toneelstuk van ml zo goed ging!

Nemo
    Wat een lief mannetje hebben jullie toch!! Echt helemaal super zo in dat stoere pakje!
    Wel balen dat dat mooie mannetje uit zijn bedje komt! Misschien net als Finn toch nog een tijdje in een campingbedje op zijn kamer? Of inderdaad doorzetten, zoals jullie gistereb deden! Goed opvoedwerk hoor :)

All
    Zwangerschapspagina - Baby van de Maand

Isa!

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Klinkt leuk Nemo!! Geniet van de pannekoeken. Vandaag toch jouw laatste werkdag? Erg schattige foto's van D trouwens:D

LM, jij klinkt echt heel druk! Leuk, pretecho! Ben benieud naar de foto's!!

FF, arme Finn!!! Zielig ventje dat hij zich zo rot voelt. En zielige mama! Straks even samen op bed gaan liggen om bij te tanken.

Merel, leuk dat je je kraamhulp bent tegen gekomen! Het zou echt super leuk zijn als ze straks bij jullie kan komen kramen!

Ik zit nu op mijn werk. Leerlingen zijn niet te motiveren. Ik zou nu nog les moeten geven maar ze krijgen zo de rapporten dus ze weten toch al dat ze over zijn en dat de cijfers die ze nu halen niet meer gelden... Heb ze nu dus maar achter een pc of spelletje geparkeerd. Geen idee hoe we ze nog een week bezig moeten gaan houden.
    Na school even naar een bruiloftsreceptie van een collega en dan is het weer weekend.
    O is ook flink ziek. Ben gister op de valreep toch maar naar de HA gegaan. Gelukkig gewoon een virus oid maar wel met hoge koorts, overgeven en diarree. ML is nu thuis om voor hem te zorgen.
    Oh, heb gister trouwens eindelijk een geboortekaartje op
    i-net gevonden wat ik leuk vind en ML ook. Dus van de week even naar de drukker om te kijken of het echt iets is.
    Ga nu maar weer aan het 'werk';)

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Giraf: mijn stem heeft ze!:D

16. giraf

giraf Niet meer actief

Er vroegen er nog een paar naar mijn oma:
    Woensdag heeft ze weer allerlei onderzoeken gehad.
    Volgende week donderdag krijgt ze de uitslag van scan en onderzoeken. Mijn vader gaat maar mee, want oma snapt er allemaal niks meer van :(
    Maar op zich gaat het redelijk goed met haar, ze ziet het over het algemeen allemaal best positief in gelukkig...

17. Funnyfant

Oh Giraf het wordt wel erg zwaar zo voor je met ide korte nachten! :(
    Misschien nog een keertje logeren als de wekker niet hoeft af te gaan?

Ik heb gestemd hoor!!!

Vlek: Ooooeee ga je testen vandaag??? Ik vind het zooooo spannend!!!!

Nemo: Leuk dagje! veel plezier en smul ze!!! :D

Maible: Aaaah arme O :( Beterschap met t kleine manneke :( Fijn ddat je een kaartje hebt gevonden! :D
    Kun je niet een leuk fieldtripje doen met de kids?

Meis, Quint, Alles goed?????????????? Maak me zorgen om jullie!!!!!!

18. Funnyfant

Aaaaah fijn dat ze positief is, maar het blijft zo akelig en spannend he meid! :( Knuffel en sterkte meissie!!!!

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    giraf wel fijn dat je oma het pos in ziet maar het blijft heel naar natuurlijk, hopenlijk heeft ze snel een uitslag wat heel gunstig uitvalt
    en ik zal zo gaan stemmen op je mooie meid !!! leuke foto hoor !

FF, jullie krijgen ook wel alles tegelijk of niet, jeetje :$, veel beterschap voor kleine zielige finn :(

merel, het komt nu wel heel dicht bij he, de allereerste musketier baby !!! en wat leuk dat je kraamhulp weer wilt komen, dan heeft ze het bij jou ook goed gehad :D

LM, ook al zo'n drukke week, wel allemaal leuke dingen wat ik lees, veel plezier alvast !

nemo, klinkt alsof je een lijst moet maken meid :D
    veel plezie rmet pannekoeken eten dadelijk

meible, O ook al ziek, het heerst wel volgens mij? we fijn dat je een kaartje hebt kunnen vinden op internet.

@ all, hartelijk dank voor jullie lieve woorden !!! ben gister om 20.45 naar bed gegaan, was het allemaal even zat, nu lekker uitgeslapen en kan er weer met frisse moed tegenaan, vooral na de de lieve woorden van jullie !!! bedankt meiden !!!!!
    vanmorgen zo'n trekkerig gevoel in mijn onderbuik dat ik haast wou gaan testen, maar durf nog niet.
    wacht zeker tot maandag en misschien wel tot vrijdag de 8e, als de ongi voortijd tenminste niet komt, maandag de 11e weer afspaak bij de gyn, dus voortijd wil ik wel weten of ik zwanger ben of niet.

vandaag kermisoptocht, syl.ke loopt ook mee, nou ja lopen, ze zit in de bolderwagen, ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden :D
    mijn ouders komen ook kijken en nemen haar dan na de optocht mee naar huis zodat wij nog even de zaal in kunnen :D
    morgen vogelschieten (geen echte natuurlijk) en daarna uitslag van de kermiswagen,s'avonds officieel ook nog een feestavond, maar dan blijf ik lekker thuis, vind het dan wel best geweest :)

en mijn vader is trouwens al weer thuis, mocht donderdag middag weer naar huis, alles is goed en hij reageert goed op de nieuwe medicijnen, hopenlijk blijft dat zo.

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Merel, oh nou wie weet komt ze wel bij je de kraamverz. zou leuk zijn he toch beetje iemand die je dan kent.

@Giraf, heb gestemd, wat een mooie meid is het toch zeg echt heel lief. fijn dat je oma zo positief is. en korte nachten hier zijn ze eindelijk voorbij. bij jullie ook vast snel want het is niets he.

@Nemo, jeetje klinkt wel als druk idd, ach aan elke dag komt een eind dus komt vast goed gewoon doorgaan en knallen

@Vlek, super zeg helemaal top 5 kilo, ik ga na deze zwangerschap ook maar eens het gevecht met de kilo's aan, als jij het kan moet mij het toch ook lukken??!! maar snap dat je in een dip zit als je iemand tegen komt waar het dan wel lukt en ja dat is dan heel oneerlijk. maar goed er over praten helpt wel dus gewoon doen, en je moet maar zo denken jou/jullie tijd komt nog wel. wie weet ben je nu zwanger en anders 11 juli aan de pillen en dan lukt het vast snel!!

@FF, lieffy ik ben er wel hoor, maar moe en druk tegelijk, de kleine meid is weer op geknapt en we zijn dan ook even naar de markt geweest dus nu gaan we even lekker liggen. hoe is het met jou dan? en de bekkenklachten al minder aan het worden, hier wel maar komt omdat de baby er meer in gaat hangen, want de baby is nu al erg groot, volgende week dan ook weer groei echo.

@rest meiden zwaai, maby tot straks

Deel Deze Pagina