De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Aaccchhh, wat balen meid!
    Maar wat je zegt: je lichaam is wel op een heel andere toer door die hsg he! Wel veel beter zo'n snelle cylcus.
    En het komt ZEKER goed met je!!!!
    Dikke knuffel en op naar een volgend ei! (11 juli afspraak toch? Gaan ze dan ook kijken of er een eitje groeit?)
    xx

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Morgen dames

@nemo, fijne dag gehad gister, alles goed gekomen met de taart

@Merel, mooie foto hoor, en in de rats over de bevalling ja het komt dicht bij maar bij J is het ook gelukt toch (ik hou me er ook maar aan vast dat bij nr 1 het ook goed gekomen is) maar soms bekruipt me het gevoel ook wel hoor, komt goed.
    en lekker geshopt las ik leuk, en newborn set voor stokke, ja ik heb een bloom en vond het reuze handig dat ze er al zo klein in kunnen ideaal.

@Giraf, nou fijn toch een man die van zich laat horen, ben je niet voor niets getrouwd:D:D maar het is vast snel klaar met verbouwen toch als er nu schot in zit

@jadore, meid wat nu weer dacht ik toen ik je berichtje zag, jeetje wat schrikken zeggen. en dan ook nog een nachtje blijven gelukkig hebben ze wel wat gevonden niet leuk maar je heb wel duidelijkheid he. rustig aan doen en het eind is al in zicht.

@Vlek, ja pendels, snap dat je het in twijfel trekt en ja het komt hard aan. maar goed jij gaat bewijzen dat zulke dingen niet altijd de waarheid spreken;). En balen dat je ongi zo heavy is doorgekomen. Vind het nog steeds raar dat je zo lang moet wachten voor je wat hoort. Lijkt me niets, maar hou moed en ja super toch dat je complimenten krijgt over je afvallen, maar vind echt dat je goed kan zien hoor!!!

@rest meiden zwaai

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, druk weekend gehad en nu weer eindelijk online!

Dus ff reageren op dingen die ik terug heb gelezen:

@ Vlek Zag nog hele leuke foto's van de optocht!Leuk al die zustertjes! En super goed dat je al 5 kilo bent afgevallen!
    Oh en echt balen van je ongi!!:( Had het zo gehoopt! Maareh, nee hoor, niks geen feb 2014!! Je zeizelf al dat je de cyclussen steeds beter gaan en mijn gevoel zegt dat je zwanger het jaar uitgaat!! 2011 wordt voor ons allemaal een bijzonder jaar, dus ook voor jou en Nemo met een babytje in je buik!:)

@Merel Heerlijk he om te shoppen bij babypark! Ja het is qua kleertjes wel leuk om te weten wie er in je buik zit! Je mag nu bijna bevallen!!! En ooooooooh wat een mooi foto, echt leuk zo met je zoon, super mooie buik! En ja, begrijp het helemaal dat je nu toch wel es tegen de bevalling op kan zien...we weten nu wat het is he! Maar we slepen je er allemaal door heen!

@ Nemo Van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van jullie manneke!! (je vierde het gister, maar wanneer wordt tie echt 2?) Hebben jullie een leuke dag gehad?

@ FF Lekker gezwommen vant weekend, lekker hoor!! haha, ben ook niet zo van harembroeken, maar nou word ik toch wel nieuwsgierig...Hoe gaat het met je buik?

@Giraf Hoe gaat het met de verbouwing? ZIjn ze nu bijna klaar dat je de babykamer kan gaan inrichten?

@Jadore:$ Tjonge meis toch!! Ja snap niet het medische verhaal, maar heb je er nu meer last van tijdnes zw.schap of blijf je er ook veel last van houden na je zw.schap? Ben wel blij dat nu duidelijk is wat er is! Ja, niet leuk he int zkh te liggen! Snap dat heel goed! Hele dikke knuffel meid!! En rustig tandenpoetsen dan maar;)
    SUper balen dat je de fotoshoot niet kon doen! Gauw een andere afspraak maken!

@Wolfje Schaam je niet voor hoor, heb ook wel es wat genomen en uiteindelijk maar paar hapjes gegeten!

@ Quint Waar ben je meis? Volgens mij heb ik al tijdje niks meer gelezen...:) Hoe gaat het?

@ Maible Zwaai! Gaat alles goed?

@LM Zwaai! Gaat alles goed?

@ Rasp Veel aan het ontspannen? Heb je al uitslag gehad van je moeder of er genoeg is weggehaald?

@ Meis Doe je nog goed rustig aan? Voel je wat beter? Ik begin me steeds meer een schommeleend te voelen!:D

Pfft en donderdag lag de kleine weer in een stuit bij de vk en kan het niet met rust laten...weet dat het kan draaien, maar het ligt nu al een tijdje mt hoofd naar boven en waarom zou het dan gaan draaien naar beneden...heel idioot, maar wil zo graag thuis bevallen en zonder keizersnede!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @madeliefje, zo je weekend weer overleefd dus? maar dacht al helemaal niet gezien hier gelukkig heb je geen enge kunsten meer:D:D.
    maar in stuit, ja weet het niet wat die van mij doet die is gewoon druk. maar ja het kan altijd nog draaien he zeker bij een 2de toch mag het langer duren??? of niet??
    rustig aan en gewoon in eenden-pas verder;);).
    (is hier niet veel anders hoor)

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    nee die kleine blijft lekker zitten!! Ja heb nog tot en met 36 weken de tijd, dus dat is nog heel lang, maar het draait niet meer rond en de vorige keer nog wel. Dus vraag me dan af waarm de kleine dan ineens zou gaan draaien naar onderen toe...
    Maar ik geniet nog wel echt van me buik! Zeker als ik een jurkje aan heb, zit ik gewoon trots te kijken! Hij is gewoon boller dan bij M.aaike. hoe gaat het met jou?

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja dat is mijn buik ook, kan er ook echt trots mee lopen zo van zie je wel en dat had ik bij F niet want toen had ik een klein buikje, terwijl het toch wel een kanjer was. nou deze schijnt nog groter te worden lekker dan!!! maar goed vrijdag echo om weer naar de groei te kijken, verder alles goed hoor maar moet het nog rustig aan doen he. en ja tuurlijk die van jou blijft lekker zitten en vanf 37 weken mag het Loss!! en ja over dat draaien ik weet het ook niet komt vast wel goed

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Het is hier rustig geweest. Ik hoefde maar een paar pagina's bij te lezen!

Jadore, ik ben blij dat ze weten wat je hebt! Maar ik schrik er wel van als ik het zo lees!! Zorg goed voor jezelf meid, en laat je flink verwennen door ML!!!! Dikke knuf!

Vlek, wat een leuke foto's van de optocht!
    En niet teveel ophangen aan die pendels. Bij mij hadden ze het ook mis hoor!! Gelukkig is je cyclus een stuk korter dan de vorige keer! Ik ga heel hard hopen en duimen dat je snel aantelt!!!

Nemo, was de verjaardag gezellig gisteren? Foto's?:D
    Woensdag is toch zijn echte verjaardag?

Giraf, fijn dat de verbouwing op begint te schieten! En nog maar 11 dagen werken, het einde is in zicht!!

Merel, lekker geshopped:D Erg leuke foto!!! Wat een prachtige bolle buik!!!
    Ik snap wel dat de zenuwen nu toe beginnen te slaan! Maar het komt allemaal goed hoor!!

Madelief, hier ook een kleine die in stuit ligt. Maar die van mij draait soms nog wel naar beneden toe. ik heb wel wat tips gehad van de vlos. Ik zie het niet zo zitten dat ze haar straks zouden moeten draaien.

Hier een chaos weekend gehad;) Kleine man is nog steeds ziek. Hij had hoge koorts en nu heeft hij sinds gisteren ondertemp en zit onder de rode vlekken. ws de zesde ziekte. Hij wil helemaal niets, alleen maar in mijn armen hangen. Erg onhandig want ik krijg niets gedaan;)
    Gisteren moest ik ook nog eens werken. (open dag en oudergesprekken)
    Deze week nog 2 dagen werken en dan heb ik verlof!!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @maible, oh eind is in zich met 2 dagen werken lekker hoor. en ja lastig een kindje dat niets wil en ziek is. nou hoop dat hij snel op knapt meid.

@dames over 2 weken geeft ik een feest voor ongeveer 60 man, wil wat hapje maken niet te moeilijk maar wie heeft er nog ideeen?
    (ik ben geen keukenprinses he!!!)

9. giraf

giraf Niet meer actief

Madeliefje
    Hier ook een bollere buik dan bij de 1e! :D
    Hoop dat de kleine nog wel gaat draaien... maar op zich tijd zat nog toch?

Maible
    Kleine man zo ziek :( Pfff, das niet leuk! Ik laat ze dan toch altijd gewoon lekker de hele dag bij me hangen hoor, dat huishouden enzo komt wel weer...
    Nog maar 2 dagen tot je verlof! (ben jaloers :D)

Meis
    Ideeen voor hapjes:
    -Gevulde eieren
    -Gevulde tomaten
    -Wraps kalkoen / gerookte zalm
    -Rauwkost met dipsaus
    (ik doe altijd wortel, komkommer, paprika, bleekselderij, tomaten en dan met yoghurt-knoflooksaus)
    -gewoon toast en beleg op tafel zodat ze zelf kunnen smeren
    -mini pizza's
    -quiche

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @girafje, thanks voor de tips, ga een lijstje maken
    en hoelang moet jij nog tot je verlof dan?volgens mij heb je het wel gezegd ben beetje zeef. 11 dagen?? je schiet ook al op he.

11. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Vlekkie liefie, wat BALEN van de ongi :( Oh had echt een ander gevoel... Maar goed je hebt gelijk, nu is je cyclus EINDELIJK weer eens normaal hèhè... En je bent echt wel dit jaar nog zwanger liefje, echt!!!!:)
    Maar ik snap zo goe ddat zo'n pendel een klap in je gezicht is :(, ik zou het ook niet los kunnen laten. Gevoel is nou eenmaal sterker dan verstand bij een kinderwens... Dikke knuffel!!!

Nemo: Hoe was t meid??? FOTO's!!!:D

Meis: ik mail je straks wel even wat receptjes door, goed? Ik heb al vaker hapjes voor grote feesten gemaakt, dus komt goed ;) Doe ik vanmiddag effe!!

Giraf: Pluim voor ML!!! Goedzo! Laat hem maar tirannen, dan heb jij meer rust. Perfect team! :D:D:D

Maible: Aaaah arm manneke :( Heftig he, dat ze zo lang ziekjes zijn :( Finn is ook nog steeds aan t kwakkelen... Arme schatjes :( Knuffie!!!!

Mlief: Finn draaide pas met de 34 weken goed om!! Daarvoor heeft hij ALTIJD in stuit gelegen. Ik had een beurse blaas hahaha! Rustig lieverd, het komt echt goed.

Ja ik heb Quint ook ge-pb't, maar niks gehoord helaas :( Ik maak me echt zorgen!!!

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    FF lief van je zie het wel verschijnen, maar je bent ervarings deskundige??:D:D kan wel hulp gebruiken, je heb mijn adres he(grapje).
    het word vast gezellig maar denk wel oh wat heb ik op de hals gehaald, gister toch maar ff een tent geregeld voor in de tuin voor het geval dat het gaat regenen. heb ik iedereen binnen word ik niet blij van :D:D

En quint ja ook al ff niet gezien, hoop dat je snel wat hoort van d'r

13. Funnyfant

Ja, ik heb ook voor anderen wel eens hapjes / amuses gemaakt. En natuurlijk voor feestjes op de BSO. Kotm echt goed meid!! Ik ga vanmiddag voor je aan de slapg, maar eerst heb ik overleg op mn werk!

14. Funnyfant

Wie wilde mn outfit nou zien? Hierbij dan:

15. Funnyfant

En nog een buikfoto. Oh ja kijk bij de vorige niet naar mn kop, want ik zie er niet uit hahahaha!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    sexy hoor finnie!!!! :D
    Mooie buik al!

Ik zwaai ff, deze week de drukke week en vanavond nog pretecho!!! Door de drukte vergeet ik het steeds, maar dat is alleen maar mooi dan is het sneller vanavond :D

Hoe gaat ie hier?

17. giraf

giraf Niet meer actief

Mooi Finni!!!!!
    Ik ben de laatste weken flink gegroeid, dus zal vanavond ook weer eens een buikfoto maken.

LM
    Heel veel plezier vanavond met zwaaien naar jullie prinses!

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja doe maar rustig FF, denk om je bloeddruk morgen is ook echt vroeg genoeg hoor:D

maar ziet er uit als een "lekker pakkie" oh zou ook wat voor mij zijn zo'n broek. (ML walgt van zulke dingen maar ach als het lekker zit, kan niet altijd strak in pak he:p:p)

@LM , ja zat net te lezen op site idd dat je echo heb, alvast heel veel plezier en show je de plaatjes?? oh ben benieuwd naar de kleine meid.

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hoera. me vriendin heeft een meisje erbij: Rosanne!! Haha, ben helemaal blij hier!!

20. Funnyfant

GEFELICITEERD Madelief!!!! :D:D:D:D Leuk hoor!!
    Wanneer ga je op kraamvisite ;)

Giraf: ben benieuwd! :D

LM: Ooooh leuk! Veel plezier!!! :D:D:D En wel spammen he!!!

Deel Deze Pagina