De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Pfff, net voor het gemak een pizza gehaald. Hij smaakte heel goed maar ik proef hem nu de hele tijd, moet mega veel boeren laten bah!! Das minder!
    (Lekker belangrijk he hihi)

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

3. raspberry

Whahahahaha ja zoiets is het hahahaha!

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Lieve meiden :D:D:D

@Finn, ahhhh liefyyyy nee joh geen zorgen maken gekkerdje, ben juist blij dat het gebeurd is, want nu weet ik wat het is en dat ik me geen zorgen hoef te maken...ze kwamen me namelijk eerst even vertellen dat ik waarschijnlijk een echte ZIEKTE had :( maar wat moesten ze nog kijken...nou ik was alleen en bekde ML natuurlijk jankend op, maar goed dat zou dus wel het geval zijn geweest als ik geen AVNRT had gehad dus liever dan dit en horen dat ik dit zonder medicatie op te lossen is wanneer ik het krijg dan dat ik bv echt een ziekte had gehad...met mijn vader nu ben je toch wel snel bang dat je dan bv meteen een heftige ziekte hebt, maar ja geen zorgen dus meisy wel ontzettend lief van je hoor, maar dan ga ik me weer zorgen over jou maken, want jij met je harde buiken met RUSTEN!!!!!! Hoe gaat het nu?

@Merel, WAUWWWWWW wat een mooie buik heb je!!!!! Wat een schattige foto!!! En wow nog 2 dagen en dan mag je :D:D:D:D spannend hoor lieverd!!!!!
    Ja indd het is meer vervelend, maar wel erg blij nu te weten dat het een onschuldige hartritmestornis is. zaterdag heb ik nu de shoot ook een betere tijd eigenlijk ;) Ik kreeg onlangs een mail van P. en ze heeft zelf voor mij in het zh gelegen dus vandaar dat ze niet reageerde ;) ze had er alle begrip voor dat ik wat anders had inmiddels.
    Mooi outfit meis! En hele mooie buik!!!!

@LM, hoe was je pretecho :D????????????????????????
    Ik wil foto's zien :D!!!!!!

@Madelief, yeahhhhhhhhhhhhhhh wat goed gefeliciteerd!!!!!!!

Wolfje, mooie echo gehad zie ik! Wat vervelend dat ze het hartje eerst niet konden vinden zeg pfff echt stressen, gelukkig is alles goed! Fijn dat je weer klaar bent met MVM! Vind het altijd super als vrouwen er aan mee doen!

@Vlek, Ja wat een doos he :p het is iets dat ik dus al heb, maar door de zwangerschap naar boven komt...overigens met Chloe nooit gehad hoor, maar goed misschien met de zorg en al erbij voor Chloe dat het te veel wordt.
    Jeetje meid wat een enorm respect heb ik voor jou!!! Nee joh je moet je niet gek laten maken door pendels! Ik had er wel 8 als het er niet meer waren en allemaal FOUT! Wanneer moet je weer naar de gyn? Zijn er al dingen bekend of tot nu toe alles goed? Ik blijf net zo lang duime voor je tot het raak is...ookal is dat tot 2014, maar daar gaan we gewoon niet van uit lieverd!
    Jeetje lieverd lees nu dat je ongi bent geworden ...het is soms gewoon echt niet eerlijk en vooral jij die zo positief is :( ik hoop zo dat het deze ronde dan eindelijk raak is...je verdiende het al bij ronde 1, maar nu al helemaal...je hebt nou wel lang genoeg gewacht :( jammer dat we het niet voor het zeggen hebben! Maar het komt echt goed lieverd!

@Meis, ja ik voelde me al een enorme aansteller en zeikerd! Ik trek helemaal niet snel aan de bel en in het zh moest ik dan ook even een traantje wegpinken, omdat ik mezelf een aansteller voeld...nou zei ML kijk eens naar de momitor joh...en de gyn zei uit haar zelf "wat goed dat je bent gekomen hoor, want volgens mij zover ik je tot nu toe ken ben je helemaal geen pieper" nou dat vond ik wel erg fijn dat ze dat zei en al helemaal fijn dat ze nu weten wat het is!
    Over je feet, is toch een tuinfeest? Zou lekker gaan BBQ-en of lekkere salades en stokbrood en koude gerechten ofzo zoals pasta-salades..lekker fris met warm weer..lekkere fruitbollen of punch ofzo ..zit hier maar echt even wat uit mijn pols op te schrijven hoor ;)

@Madelief, het is dus een blijvend iets helaas en zal niet weg gaan! Het komt door de zwschap naar boven omdat mijn lichaam het nu zwaar heeft, maar goed je kan er heel oud mee worden gelukkig! Wat balen zeg dat beebje nog steeds in een stuit ligt :( nee natuurlijk is dat een vervelend idee..dat zou ik ook hebben hoor! Hoeveel kans geven ze het dat je beeb nog gaat draaien? Pfff ik hoop echt dat je lekker thuis kan en dan vooral zonder ks!!!!

@Maible, oe ja klinkt als de 6e ziekte, vond het ook zwaar vermoeiend! Gelukkig al op het einde aangezien hij al vlekken heeft...zijn ze inmiddels al weg? Bij Chloe duurde dat 3 dagen die vlekken!
    Wat dubbel van je vader! Wel ontzettend fijn dat ze nu weten wat het is! Die onzekerheid kan zo vervelend zijn! Wel vervelend dat zijn herstel zo lang gaat duren, maar wel fijn dat het laat maar zeggen geen ziekte is die niet genezen kan worden! Ik hoop dat hij heel snel stabiel is en thuis verder mag opknappen/herstellen!

@Giraf, wat fijn dat er wat schot komt in de verbouwing zeg! kan me goed voorstellen..als ML het al heeft zonder zwanger te zijn laat staan hoe jij je moet voelen!!! Lekker hoor nog even en je kan met verlof :D
    Uhmmm bij mij zijn harde buiken geen pijnlijke steken hoor! Je voelt je buik gewoon veranderen in een soort keiharde bal ...lijkt wel van steen..dat voelt onprettig maar mag zeker geen pijn doen! Wel indd zo dat ik ook iig niet hard kan lopen of indd even moet stoppen! Wel leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad op de kermis!

@Rasp, hey lieverd! Doe je rustig aan meid! Je bentv emotioneel al gesloopt laat staan als je dan ook nog lichamelijk kapot raakt! Kijk uit meisy loop jezelf niet voorbij! Wat fijn dat het tot nu toe goed gaat met je moeder! Wanneer horen jullie de uitslag precies?

@Quint, waar ben je nou lieverd?

@Madelief, wauw wat een geweldig pakje! Lekker houden en kijken wat er mogelijk is! Gewoon even aantrekken dan en weggeven kan altijd nog!!!!
    Ahhhhhhhh wat zielig voor je meisje zeg :( auwwwwwwwww hoe gaat het nu..wat doet dat zeer aan je moederhartje om te zien en vooral dat je niets kan doen, maar het wel ziet gebeuren dikke knuff!!
    @Giraf, Wauwwww wat een mooie buik meid en wat een leuk shirt ook!!!

@Vlek, september klinkt dan al een stuk beter, maar juli 2011 nog beter :D!!!! Lekker aan de wijn gezeten op de kermis :D?

@Merel, wat fijn dat jullie nu toch nog belangrijke dingen af krijgen! Is weer een heerlijke berediging voor je nesteldrang :D
    Lief dat je naar me vroeg, door zhopname en al va vrijdag niets gedaan te hebben moest ik zoveel doen...maar nu met hulp van mijn Smoeder ;) na mijn trots opzij te hebben gezet ;)

@Rasp, ahhhh wat vervelend dat V.era kieze door krijgt :( altijd zo zielig..maar straks kan ze nog makkelijker eten en is ze er iig weer van af! Knuffel!

@giraf hoe gaat het met eten van I. nu?

@Nemo, wat een geweldige foto's! En wat fijn dat zijn verjaardag zo geslaagd was! Jullie doen altijd veel leuke dingen! Leuk hoor...moeten wij meer doen!

@alle lieve mis jou's :D, wat een super schatten zijn jullie!!! Ik heb jullie ook enorm gemist en ben al vanaf laatste bericht aan het bijlezen...moet eigenlijk nog maar 2 pags, maar meisje moet nu echt op bed, ben al een uur aan het bijlezen en schrijven dus vanaf hier spring ik verder in ;)

Hier gaat het dus eindelijk goed! Had trouwens ook waarcshijnlijk bloedarmoede...heb nu pilletjes...mara ze gaf me zoveel info ze zei iets over mijn ijzer..maar drong niet echt door om 3.30 uur in de nacht maar op het doosje staat bloedarmoede hahaha dus zal wel zo zijn, maar goed zo heb ik al mijn klachten weer verteld :p whahahaha nu weer de vrolijke Jadore :D ik ga er vanuit dat dit de laatste keer echt is geweest en heb vandaag een goede controle gehad!!!!! Heb jullie enorm gemist..moesst thuis ook zo'n hoop inhalen en nu met hulp van Smoeder gedaan en trots opzij gezet..dat is voor mij al echt een enorme stap :D
    O en even snel nieuws over miijn prive wat jullie weten dat is ook vrij goed afgelopen en hopelijk blijft het rustig, maar dan weten jullie dat ook dat weer goed gaat :D

Ben zo blij met julie lieverds!!!!! Dikke smakkert voor al jullie lieve woorden, steun en begrip en kaartje..wat moet ik toch zonder jullie!!! Nou ga nu echt Chloe naar bed brengen

5. raspberry

Lieve Jadore musketiertje, wat moeten wij zonder jou bedoel je hihi!!
    Fijn dat je er weer bent en dat het goed met je gaat! Knuf X

6. Funnyfant

Ach poppie, geen zorgen om mij hoor!! Buikje gaat best goed!! :D
    Bekken daarentegen... Maar ja dat vind ik niet zo eng, dat is alleen pijnlijk voor mij, niet erg voor mn kleintje ;)

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dat bedoel ik nou raspy wat een enorme schat ben je toch!
    Hoe gaat het met je moeder nu? Wanneer horen jullie nou precies de uitslagen?

Doe ik lekker toch :p Fijn om te horen Finny dat je buikie wel een beetje beter gaat nu! zal ook wel wat schelen nu je niet meer werkt! Wel flink balen van je BI! Was het bij joub de vorige keer trouwens ook meteen over? En je BM-verzakking heb je daar veel last van nu?

8. Funnyfant

Aaah liefie dat je dat nog weet!!!!
    Nee, helaas was de BI niet meteen over, ik heb tussen de bevalling van Finn en deze zwangerschap ook bekkenfysio gehad door een scheefstand en ischias. Ben ook bang dat ik er deze keer ook niet zomaar vanaf ben ;):p
    De verzakking gaat SUPERGOED!! Mijn BM-mond lag zelfs heel hoog laatst. Dat komt omdat de BM te groot is om in mn schede te zakken zeg maar:)
    Als je een ballon opblaast past hij ook niet meer in een trechter :p
    Dus dat komt wel weer na de bevalling hahaha! Komt goed :D

9. raspberry

@Jadore, we horen vrijdag aan het eind van de middag de uitslag. Nog even geduld hebben.....

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    maible, een dikke knuf voor jou, gelukkig wel iets dat ze kunnen genezen, maar alleen heel erg rot dat de weg van het herstel heel lang is. hopenlijk is ie snel stabiel en mag ie lekker thuis herstellen.

jadore, fijn dat je er weer bent meid !!! maar lekker kalm aan doen he, fijn dat je je smoeder hebt gevraagd om dingetjes te doen, miss krijgen jullie zo ook een betere band.

LM, hoe was je pretecho, ben wel benieuwd hoor :)

FF, wat een leuke foto, groot gelijk om finn nog even thuis te houden en vooral met dat weer, lekker spelen in je achtertuin is veel leuker dan naar het kdv toch?

net paardrijles gehad, was lekker warm, vandaag maar niet gezwommen anders zaten we binnen de kortste keren in de rode zee :), oooh lijkt wel alsof het van al die maanden moet inhalen of zo.

morgenvroeg nog even werken en s'middags op kraamvisite, meisje van zwangerschapsgym van syl.ke heeft een 2e gekregen en daar gaan we met alle meiden van die zwangerschapsgym heen, kunnen we meteen weer ff alle kindjes vergelijken ;)

11. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp jij ook een dikke knuf, spannend hoor vrijdag de uitslag, zal zeker voor je duimen meid dat alles goed mag zijn met je moeder !
    ben jijzelf al eens naar de HA geweest voor dat knobbeltje? t zal wel een melkklier zijn wat je zegt maar ook wel fijn om het van de HA te horen toch?

12. Funnyfant

Oh Vlek, dat is niet leuk, maar misschien wel goed dat alles even goed "schoon" wordt van binnen...
    Morgen kraamvisite: Leuk, maar ook wel erg confronterend lijkt me... Knap van je hoor!!! Ach en misschien doen haar hormonen wel iets met jou, zodat je deze maand ook lekker zwanger mag zijn..:)
    Ja ben blij dat ik Finn thuis had gehouden :)

13. raspberry

Dank je Vlek!!
    De bobbel in mijn borst is gewoon een cyste. Wat ik ook al dacht want hij zit op precies dezelfde plek als de vorige keer dus hij is gewoon weer groter geworden. Ik mag wel naar het ziekenhuis om hem leeg te halen wanneer ik er echt veel last van krijg. Momenteel valt dat wel mee dus ik laat het eerst zo.

14. raspberry

@Vlek, vervelend trouwens dat je zo erg ongi bent. Kan je zo hinderen dan he. Hopelijk is het snel wat draaglijker. Veel plezier met het kraambezoek!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Finny, o ja dat klinkt wel logisch over die ballon :p:D nou gelukkig maar! Hoe bekijken ze dat dan eigenlijk?
    Wat vervelend zeg, jij klaagt eigenlijk ook nooit he met al die echte klachten van je, petje af hoor lieverd! Doe maar rustig aan!!!! (zover dat dan kan, maar toch ;))

@Raspy, jeetje spannend, ukt het een beetje ok afleiding te krijgen..jullie zijn erg druk las ik, maar soms kan je dan nog niet genoeg afgeleid zijn he. Ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan en jullie een goede uitslag krijgen!!!! Laat je het ons meteen weten..of iig wanneer je kan/wilt, ik denk echt aan je meid!
    O en over je cyste, zou me er ook maar niet druk om maken als ze zeggen dat het goed zit..lekker na je bevalling naar laten kijken of als je echt last krijgt indd! Je hebt nu wel genoeg aan je hoofd!

@Vlek, oeh dat lijkt me ook wel erg moeilijk! Maar goed jouw 2e kindje komt ook echt wel, heb er een goed gevoel over aankomende ronde...ja laat die rare Jadore maar Jomanda-en hoor :p hahaha maar ook omdat je zegt dat je zo heftig ongi bent! Dan betekent het wel dat je nu een echte ongi hebt dus extra goede kans deze ronde!!!

@All, nou ik weer met slecht nieuws sjonge begin er wel gek van te worden hoor, maar ik heb een zp-vriendin beetje geholpen met zwanger worden, tempen en ovutesten en smeppen en meteen raak alleen krijgt die lieverd nu een MK en zijn er kapot van natuurlijk :( echt zielig bah wat is het leven soms oneerlijk!

16. Funnyfant

Nou Doortje lief van je, maar ik vind juist dat ik veel te veel klaag de laatste tijd. Probeer er echt op te letten. Maar soms is t gewoon lastig als het je zo belemmert :p

Oh nee wat erg!!!!! :(:(:(:(:(:( Oh meid dat is echt verdrietig zeg... Sterkte liefie!

Rasp: Oh wat moet het zenuwslopend voor jullie zijn. Pffff wachten is killing. Zeker met zulke dingen. Dikke knuf en ik denk ook veel aan je!!

17. Funnyfant

Ooooooooooooooh Gelukkig!!!! Nou ik zou m ook lekker laten zitten al ie niet hindert. Kus!

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi lieve meiden...

Heb snel wat bijgelezen,maar ben zooo moe...wil echt naar bed...
    dus even een ego verhaal, ben er morgen wat meer:)

Slagharen was super genieten, we hadden ook zulk mooi weer, ben alleen verbrand:$

Heerlijk kersenbollen op en sem lekkere krentenbollen haha..

Thuisgekomen, lekker wezen douchen met sem en toen hup naar bed;) Inmiddels was het half 9 en ik wou ff filmpje kijken:)

Dus nu wens ik jullie een fijne nacht toe en tot snel:)
    trusten allemaal, kus!

wil maible nog even strerkte wensen...
    rasp ook voor jou dikke knuffel

nemo wat betreft het geslacht... tja mijn gevoel blijft bij een jongen haha, maar we zullen het zien:)

19. Funnyfant

Lang zal D leven, lang zal D leven, lang zal D leven in de gloriaaaaa. in de glooooriiiiiiiaaaaaaaa in de glooooorriiiiiiiiaaaaaaaaaah. Hieperdepiep HOERAAAAAAAAA!!
    tweeeee violen en een trommel en een fluit en D is jarig en de vlaggen hangen uit! Ei ei ei we zijn zo blij, want D is jarig en dat vieren wij! EI EI!
    Deeeeee jarige job gaat nooooooit verloren, trek m aan de oren, trek m aan de oren! De jarige job gaat nooooooit verloren, trek m aan de oren!
    Falderalderalderaldera en van je hopsasa en van je tralala. Hij leve lang hij leve lang hij leve 100 jaren lang!!! Hij leve lang hij leve lang hij leve 100 jaren lang!!! Lang zal hij leven in de GLOOOOOO RIIIIIIIIIEEEEEEE JAAAAAAAAAAHHH!!

Net D toch? hihihhi

20. Funnyfant

pfff lig al vanaf 5:00 wakker. Bekken, maagzuur en pijn in mn linkerarm ?
    En nu ben ik klaarwakker :p:p

Deel Deze Pagina