De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Nee, volgens mij zitten ze nog in gesprek....

Mobiel nummer mag van mij ook gewoon op de lijst hoor, geen probleem!
    Ik stuur je even PB finn.

Ben er vandoor, ga zo lekker naar huis... Vanavond vriendinnetje op visite, dus ben er pas morgen weer! :)

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Veel plezier en een fijne avond Giraf!

FF, ik stuur je een PB;)

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Fijne avond Giraf! Ik hoop wel dat je goed nieuws krijgt van je oma!! Knuffel

Is goed meiden ik zal ze er in plaatsen!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, hopelijk horen jullie snel de uitslag, wij horen het morgen wel van je.

@FF, de fotootjes van V.era haar kamertje komen vanavond! We moesten vandaag toch nog even wat kleine dingetjes doen en schoonmaken maar das nu klaar.

Ik ga nu naar fysio! Tot later!!

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ha dames

ff een snel berichtje van mij, ik begin me toch wel zorgen te maken om quint. las dat FF haar al een kaartje wou sturen.
    ik heb ook haar huisnummer opgezocht, maar durf zelf eigenlijk niet te bellen,of zou dat ook te brutaal zijn?
    ik weet het ook niet meer, maar ik maak me wel zorgen.

6. raspberry

@Vlek, denk niet dat je moet gaan bellen, misschien houdt ze heel bewust wel afstand en als er wel echt wat is wil ze misschien wel niet zomaar ineens iemand van ons aan de lijn hebben, das dan ook beetje schrikken he. Denk dat we gewoon even moeten afwachten of ze reageren gaat op het kaartje.
    Wel lief van je hoor!!!

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @rasp, ben benieuwd na het kamertje leuk leuk

@vlek, zag de we opdracht van de chef (lees FF;)) hebben om nummers uit te wisselen?? zal ik je mijn nummer pb-en

@FF, je bent er maar druk mee he meid, maar reuze handig zo'n lijstje, ga aan je orders voldoen hoor komt goed.

@nou hier is mijn rust hevig verstoord de buurman gaat even een heg je knippen ja als ik in bed ligt brbbrbr maar goed wat moet dat moet he.

@quint, ja hoop dat er niets is en ergens aan een cocktail ligt te lurken?? en als ze een kaartje krijgt dat ze dan reageert he.

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

vanmorgen boodschappen gedaan, en vanmiddag met sem naar de kapper geweest...
    heb zelf me haar lekker kort laten knippen en paars laten verven:p:p

Thuisgekomen eten voorbereid en wou nu bijlezen, maar kom er achter dat waarschijnlijk mijn kleurenkaart kapot is, kan nauwelijks wat lezen...

Morgen ermee naar computerland... hopelijk kunnen ze het repareren...

knuffels en tot snel weer

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even heel snel, ga zo eten, en dan kom ik later terug om lang te reageren!

Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken (bijna althans) dat Quint naar Turkije op vakantie is in Juli!
    Ze is alleen vergeten om ons even gedag te zeggen vrees ik....
    Moet me toch sterk vergissen als ze niet gewoon op vakantie is. Maar ook ik heb altzheimer light nu, dus vergeef me als ik het toch mis heb.
    Ik zou niet teveel panieken. Zal zo haar berichten eens induiken, als dat te doen is tenminste...
    tot later!

10. raspberry

@Merel, nou ik en anderen hier kunnen zich niks herinneren van een vakantie.....maar misschien is ze het zelf vergeten te vertellen inderdaad, dat kan....laten we het hopen!

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Op 19 juni schreef Quint ergens in een topic:
    Komende tijd ben ik er heel weinig. Wij gaan bijna weg en voor die tijd ben ik een beetje druk met alles en nog wat.

Dus....en daarbij schreef ze in 1 van haar laatste berichten aan mij dat ik niet in haar vakantie moest bevallen.
    Ben ervan overtuigd dat ze gewoon vergeten is gedag te zeggen. (en weet 100% zeker dat ze een vakantie naar Turkije geboekt had.

12. Funnyfant

oooooooh gelukkig!!!!!!!! Dan is het goed!! Kaartje is nog niet gepost, dus... Pfew! Wel gek dat alleen jij het je kon herinneren zeg! Nou ben wel een beetje gerustgesteld, maar poeh maakte me wel effe zorgen!

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja, ik kan wel alle berichten gaan afstruinen maar daar ontbreekt me de tijd voor....maar als het jullie gerust stelt!;)

Wel erg fijn die sociale controle hier!:D
    Enne....ik schrijf dit bericht niet onder het puffen trouwens, maar geef later een update van mijn weinige berichten de laatste daagjes.
    xx

14. Funnyfant

Moet ik me zorgen maken???

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nee hoor...gewoon hoogzwanger en overal 'last' van ;)
    Kom zo terug...

16. raspberry

@Merel, wat fijn dat jij dat nog wist dan!! Ik was het echt vergeten en het daagt me nog niet echt maar nou ben ik de laatste tijd ook niet zo alert geweest.

Gelukkig dat onze Quint gewoon lekker op vakantie is!!

17. raspberry

@Merel, kom maar op met je reden!!!
    Meid je hoeft nog maar 3 weken, wat spannend!!!!!!!!!!!!!!

18. raspberry

Zo, dan hier eindelijk de foto's van V.era's kamertje. Met de nadruk op TJE. Het is maar klein maar ach ze heeft niet meer nodig. Ze slaapt nu op de grotere kamer maar die is handiger straks met de baby.
    Komt ie!!!

19. raspberry

20. raspberry

en tot slot!

Deel Deze Pagina