De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Na, daar ben ik dan.

Allereerst:

Nemo: van harte met de officiële verjaardag van Daan!!! :D:D
    Hoop dat jullie een heerlijk Plopsa-dag hebben beleefd!! Heb leuke foto's gezien van de verjaardag!!

@ Maible: fijn dat er wat duidelijkheid is. In ieder geval geneesbaar, maar wat een zwaar vooruitzicht nog. Kan me voorstellen dat het even zoeken is naar deze diagnose! Sterkte en ik hoop dat het voor je vader uiteindelijk allemaal mee gaat vallen qua herstelperiode.
    En O al wat beter? Hoop dat hij al wat meer zichzelf is vandaag. Nog maar 2 daagjes werken!!!!

@ Meis: wat naar van die bekkenpijn zeg! Gelukkig heeft de fysio je weer een beetje op de been gekregen! En jihaaaaa, kleine meid 1,5 jaar!!
    Vraagje: wat voor thee hielp je ook weer tegen het vocht? Ik heb de laatste dagen ook last van vocht in handen en voeten. Voelt beetje reumatisch aan....niet fijn! (en dan zijn de buitentemperaturen niet eens zo hoog)

@ Finnefantje: Ik las dat je minder last hebt van de bm-verzakking, en zoals je het omschrijft is dat logisch. Da's dan weer een 'geluk' tijdens de zwangerschap. En harde buiken minder goddank, maar bekken nog aan gort.....hier 's nachts ook drama. Overdag gelukkig geen last van, alleen na lang zitten of liggen. Dus blijf maar beetje zachtjes bewegen....
    En lekker van het weer genoten in het badje zag ik! Lekker!! (heb gisteren zowat hele dag binnen gezeten....wel jammer)

@ Jadore: wat fijn te lezen dat je hulp hebt gekregen van smoeder! Geef er maar gewoon aan toe hoor, doe ik ook. Komen ook tijden dat zij jou nodig heeft toch? Ik neem alle hulp aan hoor!
    Verder voel je je wel weer goed geloof ik? En je shoot zaterdag, ben benieuwd!!! (inderdaad zag ik dat P in het ziekenhuis had gelegen, had ik je wel kunnen melden, maar had niet begrepen dat je op bericht van haar zat te wachten:))

@ Giraf: schiet lekker op boven las ik! Beter!!!:)
    En mijn moeder moest heel erg lachen om je flirt-avontuur!!:D:D:D
    Spannend voor je oma....hoop op goede uitslagen....sterkte!

@ LM: jammer dat je meisje een eigenwijsje was op de echo! Maar herkansing is wel fijn!!! Ben benieuwd of ze er dan wel mooi voor komt liggen!
    En rustig aan op je werk he.....laat anderen maar rennen!

@ Vlek: jij zo'n last van je ongie.....da's balen. Lijkt wel of er toch iets teweeg is gebracht door die hsg. Je moet maar denken dat je baarmoeder dan voor de volgende ronde ook goed schoon is. En welk eitje wil nu niet in een schoon nestje gaan nestelen...??

@ Rasp: 'verbouw' werkzaamheden gaan goed lees ik! Heerlijk he als dat achter de rug is!! Suc6 ermee en ben benieuwd naar foto's van V haar kamertje!

@ Wolf: ben erg benieuwd naarje nieuwe coup! En ben jaloers op jullie dagjes weg. Hier komt het er nooit van, maar alles ligt ook zo ver van ons uit de buurt. Althans, de grote dierentuinen en pretparken. Geniet maar van die uitjes en kortingen die je hier en daar meepikt.

@ all: ik heb een waardeloze dag gehad....moe!:$
    Ik slaap goed 's nachts dat is het niet, maar ik had vanmorgen een klein shop-uitje gehad met mezelf, en dat viel vies tegen!!
    Conclusie: ik ben voorlopig uitgewinkeld...:x
    Ik was plantjes gaan halen voor o.a. op de babykamer en ben ook even naar de hobbywinkel geweest evenals de b.lokker en x.enos......4 winkels was to much!
    Ik was helemaal afgebrand toen ik thuis kwam....niet normaal.
    Ben samen met J naar bed gegaan, maar kon de slaap niet vatten. (da's irritant als je heel moe bent!)
    Mijn smoeder is gewoon komen oppassen dus ik hoefde niet voor J te zorgen, erg fijn. Zij heeft hem te eten gegeven en naar bed gegaan en op sleeptouw genomen. Maar ondanks dat voel ik me waardeloos.
    Ik heb sinds een paar dagen vocht in mijn voeten en handen, niet prettig.
    Gisteren mijn ouders hele dag over de vloer gehad, en veel hulp gehad!
    Ma heeft de plissé's nat afgedaan, we hebben de gordijnen uitgeklopt, pa heeft de babykamer gewit en de boom erop geplakt, en onze slaapkamer gewit! 's Avonds heeft mam gekookt en ze hebben op J gepast omdat wij op bezoek gingen naar onze oude buren, net een nieuw huis gekocht en verhuisd. (voor Finn: dat giga grote grijze pand met witte kozijnen in de hoofdstraat)
    Al met al gisteren dus teveel hooi op mijn vork genomen, je loopt toch tig keer de trap op om te kijken hoe het vordert...
    Morgen niks op het program, en vanavond ga ik denk ik babyboom in bed kijken. Verplicht mezelf gewoon om te liggen!

Zal zo nog even fototje spammen van paar dingen.
    xxxx

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Waaahhhh Rasp: Mooi!!!:$:) Is dat wit behang? Zelfde als Jadore in roze heeft voor Chloe of niet! Ik ben jaloers ik wil bij V slapen!!! Kein maar fijn toch!?

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, dank je!!! Ja het is de witte versie omdat het een klein kamertje is. We hebben ook maar 1 muur daarmee gedaan en de rest gewoon wit behang. En inderdaad klein maar fijn!!!
    Wie weet kun jij straks ook nog heerlijk zo'n meidenkamertje maken!
    En meid wat wegen de laatste loodjes nu zwaar he, balen dat je wel wil maar niet meer kan. Gelukkig krijg je alles wel af door de vele hulp die je krijgt, das heel fijn voor je! Rustig aan hoor, luister goed naar je lichaam. Knuf x

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dit is onze mega saaie babykamer tot nu toe....maar.....als ik de decoraties t.z.t. bij elkaar heb spam ik de echte kamer!! Weet zeker dat het straks helemaal mooi wordt. Nu is hij in ieder geval wél al schoon! :D

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    En mijn zelfgemaakte wieglakentje mét koekadekentje voor de kinderwagen....

6. raspberry

Aaaah Merel, jouw babykamer is fantastisch!!!! Echt supermooi met zo'n boom en je kunt je straks nog heerlijk verder uitleven op het kamertje, maar voor nu al heel mooi hoor!!!

7. raspberry

Ooooh en wat een mooi lakentje!!!!!!!!!!!!! Echt super!!!!!!!!!!
    Ik ga heel saai lakentjes met een lichtgrijs en donkergrijs polkadot stofje maken maar als ik dit zie!!!!! Ik wil die ook!!!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @rasp, mooi hoor echt een hele leuke kamer geworden zeg, ach klein maar fijn toch als alles er is wat ze nodig heeft is het toch goed?

@merel, brandnetel thee, bij de K.vat hebben ze eigenmerk die is veruit het goedkoopst en lekkerst voor zover het lekker is dan he, maar vervelend dat je je zo Off voelt ach meid eind is nu echt aan het komen he wel lief dat je hulp van alle kanten krijgt. En de babykamer is al heel mooi hoor komt helemaal goed!!

@vanavond even op de bank baby boom kijken heerlijk ontspannen he.

@knufjes voor iedereen, en een fijne avond

9. raspberry

Ik ga ook weer babyboomen vanavond!!! Vorige week heb ik het gemist omdat ik dacht dat het dinsdag was........

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Rasp: ik heb via een mevrouw op MP 2 wieglakentje besteld. Ze maakt alles naar wens, in verschillende stip en ruit stofjes én met geborduurde naam of tekst. (9 euro per wieglakentje, weet niet wat jij daar van vind, maar ik vind het best goedkoop....)

11. raspberry

Oh dat is inderdaad niet duur!! Helaas heb ik al afgesproken met schoonmoeder om het een en ander zelf te gaan maken en ik wil haar niet voor de kop stoten.....ze had al allemaal ideeën vandaar.

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Rasp: oh, is ook heel leuk hoor! Zelf maken is geweldig als je dan het eindresultaat ziet! Wordt vast heeel leuk en mooi!
    Ik had al veel lakentjes bij J gemaakt en heb nu 2 wieglakens met kabouterrand (stof van Stenzo en verkrijgbaar via veel internetshops) en dan dat jongenslakentje en meisjelakentje wat ik in het begin van de zwangerschap gemaakt heb, en nu dan nog 2 gekocht omdat ik die tekst erop zo leuk vond en zelf niet kan.
    Moet bekennen dat ik op 1 de jongensnaam heb laten zetten.....:).....dus of ik het kan gaan gebruiken is nog maar de vraag.
    De andere wordt grijs met rood ruit+ stip met de tekst: slaap lekker.... erop.
    Heb de naaimachine teruggegeven aan mijn moeder, werd gek van die troep op onze keukentafel, dus geen geknutsel meer vanaf nu.
    Ga J naar bed doen, en dan lekker babyboom!!!!!

13. raspberry

Ik heb ook een aantal oude lakentjes, echt van vroeger, vind ik ook erg mooi voor in de wieg. Voor in de kinderwagen had ik wat hippere lakentjes gekocht. Maar omdat ik nu alles opnieuw ga gebruiken voor deze baby wil ik toch ook wat andere dingetjes. Anders is echt alles weer hetzelfde en dat vind ik niet leuk omdat dit een ander kindje is.
    Fijne avond meid en doe maar lekker de beentje omhoog!

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Merel, wat ben jij druk!!! Je bezigheden klinken niet als die van iemand die 37 weken zwanger is! Die babykamer is super leuk! Echt gaaf die boom!
    Goed dat je morgen een rustdag neemt. Ik vind het nu toch wel erg spannend worden. Duurt niet lang meer voor de 1e musketier baby zich laat zien:D

Rasp, wat een leuk kamertje voor V!! Dat behang is echt geweldig!

Wolfje, ben erg benieuwd naar je nieuwe kapsel!

Meis, ik ga je voorbeeld volgen en lekker babyboom kijken vanavond! Heb er helemaal zin in.

Wat zijn jullie trouwens crea met die lakentjes! Ik vind dat echt super mooi. Ik kan helaas nog niet eens een knoop aanzetten. Merel, heb je een link oid van die vrouw die lakens maakt?

15. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Supermooi Rasp!!! Ik wil er ook slapen, Merel schuif eens een kontje op!! ;) Echt herel mooi en puur :)

Merel: Ooooh moooooooooi dat lakentje en dat kamertje!!!!!!! Wil je mij een link pb-en van die vrouw met die lakentjes op MP? Thnks!!

En bedoelde je dit huis?

Oh en vocht: Bij mij hielp zwemmen heeeeeeeeeeeeel goed! Dan pieste ik daarna echt liters vocht uit :D. Maar klopt wel dat dat een reumatisch achtige pijn is ja. Kan ik me nog goed herinneren :) AU! Heel veel sterkte lieverd. Fijn dat smoeder en ouders zo fijn helpen! :)

Ik ga ook boomen. Dus tot strakkies!!!

16. raspberry

Tot straks!!!! Wat zal V.era heerlijk slapen dus Mereltje en Finnefantje!!

17. raspberry

Oh zo bijzonder he meiden, niet alleen kijken we uit naar onze eigen wondertjes maar ook naar elkaar wondertjes. Zo hebben we inderdaad al heel binnenkort ons eerste baby musketiertje!! En zo zijn we nog zoet tot in 2012 en dan ook nog Vlek en Nemo's babytjes in 2012!

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Finn: ja dat huis!! Net een hotel van binnen zo mooi!! (en niet te betalen...:$)

@ Rasp: helemaal mee eens! Nieuw kindje, ook wat nieuwe spullen!

Nu BABYBOOM!!!!

19. raspberry

Jaaah! Veel babyboom kijkplezier, ik heb de zakdoekjes klaarliggen!!

20. raspberry

Quinty en Noeska, je vernoemt je kinderen toch niet beiden naar jezelf!!

Deel Deze Pagina