De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik vind dat ook zo raar Rasp:( Doopnaam kan ik me nog iets bij voorstellen.

Ben wel benieuwd naar de uitzending van volgende week. Daar zal ik wel een hele box tissues bij nodig hebben. Zat net al te brullen bij het zien van dat kindje met bolle buik en die moeder die te horen krijgt daar haar ongeboren kindje is overleden...

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik ga afsluiten voor vandaag. Morgen werken.

Fijne avond allemaal!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Haha, Rasp, ik vind het ook een beetje veel van het goeie.....!
    Heb wel medelijden met dat 'maffe stel'.....een mk voor hun....pfoeh.....toch wel heel erg hoor...

Doet me gelijk denken aan verhaal van Jadore! Helemaal vergeten op te reageren....vreselijk voor ze, hoop dat jij Jadore haar een hart onder de riem kunt steken komende tijd.

Heftige aflevering weer.....zo mooi die 2 dames, heerlijk stel samen!
    En volgende week voor het laatst....en dan??? Moeten we onze eigen soap met kersverse baby's maar maken he!
    Ik zal mijn best doen mijn klein musketiertje z.s.m. op de wereld te zetten.;)
    (maar door dit soort programma's heb ik wel heel vaak de kriebels zo van: gaat het allemaal wel goed, zal het kindje gezond ter wereld komen, stel dat er nu nog iets mis gaat....enz)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Maible, ja volgende week wordt vast heftig!

@Merel, tja het is inderdaad niet allemaal maar vanzelfsprekend maar vooraf zorgen maken is ook niet goed.
    Wij gaan allemaal gezonde kleine musketiertjes op de wereld zetten en ik hoop dat we die van jou heel snel mogen begroeten!
    Wat zou je raar opkijken wanneer we allemaal ineens voor je deur staan om een beschuitje te komen eten hahaha.

5. raspberry

Oh Maible, werkse morgen meid en slaap lekker!!

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zag een hele mooie foto van het kamertje van ver.a voorbij komen,wat mooi zeg !!!!! en mooie lakentjes van merel, wat kun je dat toch goed meid !!

nadat ik mijn berichtje had gepost heb ik ook even lopen graven in de berichtjes van quint, ze is volgens mij ook op vakantie idd.
    ze zei dat merel niet in haar vakantie moest bevallen, dus neem aan dat ze zo wel weer bovenwater komt.

oh ja ik zal mijn nummer ff pb-en naar FF, kan deze ook op de lijst

en jadore wat vreselijk erg van je zp vriendin, een dikke knuf voor haar en jou !!!!!

giraf was er al nieuws van je oma?

rasp, jij nog een paar dagen in spanning, oooh hoop dat het snel vrijdag is, hoop zo op goed nieuws voor jullie !

nemo, was plopsa leuk ? en D een goede verjaardag gehad ? was ML trouwens thuis of zat ie op de boot?

en merel idd, wat moeten we nu na volgende week, geen babyboom meer :(. vind het heerlijk om te kijken al is het soms wel erg heftig.

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik heb gezondigd.... ik zit nog steeds op de bank! (wel met de voetjes omhoog!!)
    Ik ga NU afsluiten!
    xxx

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hup naar bed jij !!!!!!!

9. raspberry

Naar bed, naar bed, zie Duimelot! Eerst nog wat eten, zei Likkepot!!

En dat is precies wat ik ga doen, lekker toetje eten en dan lekker slapen!

Trusten allemaal en tot morgen! X

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Vergeef me. Heb vandaag 2,5 uur heen en 2,5 uur terug gereden naar Plopsaland. Pas 21:45 thuis! Daan snel op bed gelegd en op bed geploft! Wel bijgelezen, maar jullie houden een reactie van me tegoed.

Kort: bedankt voor de felicitaties, het was super, daan heeft genoten, alleen maar gelachen! Nu lekker tv kijken met ML en waarschijnlijk in slaap vallen.

Kus

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Dit vond ik nog van Quint..

12. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oooh was wel weer een heftige aflevering. Ik moet steeds huilen als ik Lucas zie... Dan zie ik steeds Finn voor me, kan er niks aan doen.. Vind dat zoooo erg. ML keek mee en zelfs hij had natte ogen!! Wel lief :):)

Merel: Dat is wel een prachtig huis!!! Zijn t millionairs ofzo:$! WOW!
    Ja ik herken jouw gevoel ook. Het moet allemaal nog maar helemaal goed gaan. En dan zijn we rijk, HEEL rijk! Pfffffft... Maar dat gaan we ZEKER allemaal krijgen: Gezonde kindjes!!!:)
    Met als Grande opening: Jouw mooie beeb :D:D Slaap lekker!!!!
    Oh ja, bedankt voor de link meid!!!:D

Maible: Werk ze morgen!

Vlekkie: Heb nog geen PB ;)..

Goed bezig Nemo!! En wat fijn dat jullie zo'n PRACHTIGE dag hebben gehad :) Wat zul je lekker slapen! :D:D:D

Kussies allemaal!!! :D:D

Jadore en Rasp: Jullie nrs heb ik al, maar mogen die in de lijst??

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Lieverds :D

@Finn ofcourse!!!!

@Nemo, goed dat je dat nog van Quint hebt gevonden!

@Quint, kom maar snel terug mop we missen je!!!

@merel, meid je schiet al echt lekker op, hoe gaat het met je?

@Maible, hoe gaat het nu met je vader? Is er nu op de eoa manier wat meer rust nou jullie een diagnose hebben?

@Meis, en ben je er al uit wat je gaat doen met eten voor je party :D ennuh ik kom ook hoor :p kan nog wel een kilo bij op de 22 kg wow ben bijna de heft van mijn gewicht aangekomen oepsie.

@All, zwaai :D vandaag wil ik een lekker luie dag inplannen en dus ook zpen :D nog meer met zulke nuttige plannen :D?

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!

Geloof dat het vandaag een betere dag wordt!
    Kreeg net al een positief bericht dat onze proefdrukken voor het kaartje + de enveloppen klaar liggen!! Hoop dat het naar mijn zin is, ga ze straks ophalen!

@ Jadore: ik vond net in mijn pb's jou gsm nummer en heb het zojuist in mijn gsm gezet! Oehhhhh spannend!!! Ik zal je ook zo vlak mogelijk v.t.v. even mijn aankondigings foto's sturen, die waar ik onze babynaam in heb staan, staat wel leuk als je t.z.t. mijn sms-bericht hier spamt als het zover is!
    Voel me redelijk goed hoor, op paar kwaaltjes na. (energieloos, vocht in handen en voeten, drukke buik en pittige steken onderin)

@ Nemo: fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!!! Kun je weer even op teren he!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @all, ben even aan het bijleze

Moet zo Lachen whahahahahahahah Rasp in november 2012 bevallen :$:$:$ Whahahahahahahahaa Goed bezig Finny :p whahahha nee maar even serieus echt goed bezig, super handig je lijstje!!!!
    Jeetje wat las ik nou nog meer....uhmmmmm Leuk dat ik voor Raspy en Merel als "Birthplanner" sta :D:D:D:D voel me vereerd :D En Finn super fijn dat je mijn aankondiging wilt doen!

even verder lezen ;)

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhh GADVERDAMME!!!!
    Er zou vanmorgen een man onze verwarmingsketel na komen kijken, en die is dus net hier!
    Wat is daar zo vies aan???
    Die vent stinkt om 10:30 uur 's morgen al gigantisch naar oud zweet!!!!!!!:$:x:$:x:$
    Blerhhhhhhhhggggg, kan hij blij zijn dat ik geen last heb van ochtendmisselijkheid! Anders had ik hem vol ondergekotst!!
    Oh,....kan me daar zo kwaad over maken! (zelfs als je zo'n bepaalde ziekte hebt, hoef je naar mijn idee niet zo te ruiken zo vroeg in de dag!)
    Ik vraag uit beleefdheid: kan ik u iets te drinken aanbieden? (dacht, des te eerder is hij weg als hij onder de klus zijn koffie drinkt)
    Nee, mevrouw, straks graag als ik klaar ben!
    AHHHHHHHHHHHHHHHH, moet ik ook nog uit fatsoen bij hem gaan zitten :cool:......ik dacht dat dit een leuke dag ging worden....
    Naja, werk hem z.s.m. de deur uit want J is met mijn ouders en mijn neefje en nichtje in de speeltuin, en dan kan ik daar snel naartoe om frisse lucht in te snuiven :p...
    xx

17. Funnyfant

Zo goed geslapen. Veel wakker geweest maar wel tot 8:30 kunnen slapen. Heerlijk! Ik heb 's ochtends steeds een kater-gevoel:(. Alsof ik teveel gezopen heb de avond er voor.:D:D Herkent iemand dit?

Giraf: Hoe is t meid, heb je al nieuws van je oma?
    Rasp: Jullie krijgen morgenmiddag de uitslag toch? Spannend hoor meissie en hier brandt nog steeds een kaarsje :)
    Wolfje: Ga je je nieuwe coupe nog spammen? :D:D Ben heel benieuwd!!
    Merel: Beetje geslapen vannacht? Lekker rustig aan vandaag he meid!! :)

18. giraf

giraf Niet meer actief

Whahaha, wat zijn wij eigenlijk een stel mutsen!!!

PANIEK IN DE CONFETTIE-FABRIEK!!!!

We waren een musketier kwijt :( maar diegene die eigenlijk nu het geheugen van een vis zou mogen hebben (ja, die mevrouw met die helm onder haar buik :D die officieel mag bevallen :$) die herinnerd zich gewoon even doodleuk een innimini zinnetje van weeeken geleden 'ik ben op vakantie'
    Pfieuw, onze verdwenen musketier ligt gewoon lekker met haar kont op het strand te lurken aan een alcoholvrije cocktail :)
    (die lacht haar eigen rot als ze ons gepaniekeer terug leest ;))

Maar goed, toch wel fijn dat we zoveel om elkaar zijn gaan geven. Uit onze paniek blijkt wel weer dat ons clubje toch belangrijk is!

Verder:

Mooi kamertje van V! :)
    Leuke dag gehad in plopsaland! :)
    Kort paars haar! (foto?) ;)
    Mooi half-af babykamertje en lakentjes! :)
    Op 1 na laatste werkdag! :)
    Babyboom afgelopen! :(
    Gtst bijna zomerseizoen! :(

Update oma:
    We weten nog niks :(
    Uitslag was: Er zijn bewegende cellen (is niet goed) en een deel hebben ze weg kunnen halen, maar niet alles. Ze zijn er nog niet achter waar de cellen vandaan komen, of het een nieuwe kanker is, of een uitzaaiing van haar borstkanker van 20 jaar geleden....
    Dus nu gaan ze haar hele lichaam scannen, en dan hopen ze zo te zien waar alles zit, waar het vandaan komt en wat het behandelplan zal worden.
    Ze merkten wel dat mijn oma op was van de zenuwen door alle onderzoeken, dus ze gaan er wel een beetje haast mee maken.

Verbouwing:
    Iemand een idee hoe ik hier rolgordijnen ofzo aan kan maken?
    Bekijk bijlage 165243
    Zijn onze ramen bovenin de muren. Er 'moeten' dus wel rolgordijnen ofzo aankomen, want we moeten ze kunnen dichtmaken. Maar rolgordijnen past net niet, want dan zit de klink in de weg. Als ik ze onder de klink plaats, dan zitten ze weer ongelijk met de ramen ernaast, dus das ook geen zicht.
    Anders misschien plakfolie erover en gewone gordijnen erlangs?
    Iemand een creatieve oplossing?

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Merel ben ook al zenuwachtig voor jou :D:D:D:D zo ontzettend leuk!!! En zo super geweldig dat ik binnenkort de namen krijg van jou :D Wat ik doe is ik doe upload het plaatje wat je me mailt of pbt en dan zet ik de exacte tekst van jouw sms naar mij in het bericht en maak ik er een mooi berichtje van qua letters enzo...als je zelf de kleur vh lettertype weet, moet je dat ook maar even zeggen...your wish is my command :D:D:D:D Spannend Moppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mocht het op de eoa manier zo zijn dat er weer eens wat met mij is...dan zorgen we e dus even voor dat dat niet jouw berichtje en aankondiging zal dwarsbomen!!!!!! Ik stuur dan Finn jouw smsje door!!!! En mijn inlogcodes van mijn zp, zodat ze mijn pb kan openen die jij mij dan binnenkort stuurt ;) zo hebben we een back-up plan...je weet het maar nooit natuurlijk!

20. Funnyfant

oh sorry hahahah had al heeeeel lang dit berichje open staan, maar nog niet verstuurd :D beetje spuit 11 dus hahahaha

Fijn dat t beter gaat Merel en zeg gewoon tegen die STINKERD dat je weg moet!!!! BAH sommige mensen!!! :(

Doortje!!! Yes your back!!! :D:D:D Heb je net iets moois gemaild ;)

Deel Deze Pagina