whhahahhahahhh Merel echt nog lekker zwanger dus gewoon afpoeieren joh hij heeft het werk toch al gedaan @Nemo, fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad, klinkt ook erg leuk allemaal!!!!! Hoe gaat het met de paasdagen? @Finn, fijn dat je goed hebt geslapen, dat katergevoel herken ik ook! Niet elke dag...maar beetje buikpijn heb ik dan en voel me dan gewoon brak! Alsof ik de nacht door heb gehaald dan. Vind je het goed als ik jou voor de zekerheid als back-up inschakel voor Merel? Ik ben zo bang dat ik weer in het zh of wat dan ook lig en wil niemand zijn pret afnemen door mijn welzijn en ik heb jouw nummer toch al dus is wel handig! Laat maar weten of je het goed vindt moppie. @Giraf, wwwwwwwwwwwwwwwwhahahahahhhahahahaha heerlijk om jouw berichten te lezen zo grappig whahahahaha! Ja indd die ligt lekker met een ijskoud glas verse smoothie of wat voor lekkers dan ook lekkere fruitcocktail op het strand uhmmmmmm verschrikkelijk van je oma lieverd sjonge arm mensie zo laten wachten, hopelijk is er snel duidelijkheid en positieve uitslagen spreekwoordelijk dan natuurlijk! Maar uitzaaiingen van 20n jaar geleden...kan dat dan??? Sterkte liefy mijn gedachte is bij jullie!!! En ook bij Rasp!!! @Raam, ik dacht precies hetzelfde als jij, mooie plakfolie en dan mooie gordijnen...denk dat andere dingen haast niet kunnen :S
Whaaaahhhh! Ik krijg helemaal geluks-gevoel-kriebels bij dit berichtje!! De baby's komen eraan!!!!! Af en toe lijken de bevallingen nog zo ver weg, maar als ik dan dit soort berichtjes lees, dan denk ik wauw! wat gaat het toch snel allemaal....
Ja Bizar he? Had ook nooit gedacht dat dat ook nog zou kunnen... Lijkt me een hele rare gedachten als het zo zou zijn... Dan zit de ziekte dus al 20 jaar stiekem in je lijf en ineens slaat het toe
Giraf: Hahahahaha ja denk t ook! Zie haar al helemaal liggen Arme Oma Nog geen duidelijkheid, maar het is niet zo goed dus, bewegende cellen... Oei spannend hoor meid Had je wel nog een leuek avond gisteren of overheersde dit gevoel? Knuffel!!!!! Doortje: Ja natuurlijk mag dat! Ik kan alleen die achtergronden en zo niet zo mooi op de site zetten, maar wel op zp Of in de mail Maar ik ben wel backup hoor! Merel: Ooooh het begint echt te kriebelen nu!!!! Jij hebt gewoon binnen 5 weekjes je beebje!!!!!! Oh J is dan echt een grote broer Zo leuk!
Hahahhaha had wat creaties voor Jadore gemaakt op haar verzoek. Rest blijft nog even geheim hahahahaha! Of Jadore moet zelf willen vertellen
Oh en Giraf: Je hebt ook rolsystemen die van links naar rechts of andersom gaan! Maar plakfoelie is ook een goede optie! Of statische folie. Werkt super en je kunt het altijd vervangen! Hebben wij ook!
Echt he, dat heb ik ook heel erg! Maar nu komen de bevallingen er toch wel aan!! Wat spannend en leuk he Hahaha nou juliie mogen het natuurlijk ook weten ...althans zover dat kan Finny helpt me al een tijdje met bedenken van creabea letters voor mijn ventje zijn deurletters zijn naam natuurlijk dus Finn weet de naam al maar goed die kreeg ze toch al te weten omdat ze mijn "birthplanner" is hahaha maar ze heeft dus een mooi voorbeeld gemaakt van een idee echt super mooi en lief van haar!!!! Jeetje wat erg zeg...had ik echt niet verwacht, heeft ze nooit geen controles meer gehad daarna? @Finn, o nee joh de site komt wel toch...het gaat volgens mij alleen om zp! De site kunnen we gewoon later zelf in het gastenboek zetten en fotoalbum aanmaken voor de pasgeboren beebs ....is het een (goed) idee? Nee is alleen om gewoon een plaatje of foto in het bericht van zp te uploaden! @Raam giraf, of dit systeem whahahahaha
Oooo ik ook naar die van jullie allemaal!!!!!!!!!! Zo leuk he dat we elkaar kaartjes sturen echt gaaf!!!!!!!!!!!!! Heb er ontzettend zin in (behalve de bevalling ...is er iemand die dat misschien ook kan overnemen van me )
Ik vraag het wel even aan ML of hij dat wilt doen Hij kan geen nee tegen me zeggen... dus.... Wat een blije mevrouw bij die raam-dingen! Die roze hebben we! hahaha! Zou wel mooi staan in de slaapkamer ja! Sexy hoor! Naamletters voor op de deur! Leuk! Gaan wij ook doen!
Hahahaha Jadore, als jij hier de eerste nachten komt doen, doe ik jouw bevalling wel oke?!! Hahahaha ja die zijn leuk voor op t raam hahahahaha!!!
@Raam, ja dacht die vrouw ziet er zo tevreden uit...kan ik vast aanraden hahahahahahahaha en roze staat altijd leuk whahahahahahahahhaa @Finny, WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW wat ben je toch goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pfff zo blij dat je me helpt...wat een opluchting dank je lieverd echt heel erg blij mee!!!!
O dat is we lief van ML Giraf hahahaha O Finn dat is ook een super deal ik vind dat juist zo leuk de kraamtijd en begin dus GRAAG hahahahhahaha