Nee ze hebben helemaal niet meer naar de cyste gekeken na de 12 weken. Ik heb m ook niet meer gezien eerlijk gezegd, bij de 20 wk. Maar ja ook niet aan gedacht Hihi Finn schatten ze ook op 7 pond/7,5 pond, maar dat was een 8 ponder Ik heb geen idee of ik nog een echo krijg eerlijk gezegd! Denk het niet nee... Oh stel je voor dat je morgen al bevallen bent. Zo gek dat dat gewoon kan he!!!
Dan ga ik zeker in Wolfje haar vakantie bevallen!!! Heb je laptop tot je beschikking? Als je het nieuwtje anders niet kan lezen, dan pb me even je gsm nummer, dan voeg ik je even toe, krijg je verse sms van me!
Merel durft voor een zak geld te wedden niet voor de 20e te bevallen! (en hoop nu heel heftig dat ze er vet naast zit!)
merel tja afwachten meid vriendin beviel met nr 1 na 2wk werd ze ingeleid en nr 2 met 38wk dus tja kan alle kanten op heb trouwens wel zin in een zak geld voor de vakantei haha
@Finn en Rasp, whahahahahahhaa lig helemaal in een deuk om jullie berichtjes naar elkaar @Meis, ooooo ja erg he...ik wil nu eigenlijk voor het eerst in mijn leven op mijn eten letten.....maar ik kan het niet zit hier nu alweer ee doos chocolade weg te eten oooooo Nou weet ik hoe mensen die willen afvallen zich voelen en begin nu ook echt vocht vast te houden men wat erg zeg. Pff helemaal mee eens over babyboom, mag wel wat positiever, maar ja het blijft een mooi programma en indd wat moeten we na volgende week ik wil zo graag dat het voor altijd elke woensdag is...ik verheug me er altijd zo op Doe jij maar rustig aan indd, want als de dokter het zegt is het echt geen grapje! Hoe gaat het met je buik? @Ras, leuk in de zandbak, ik wil ook meer leuke dingen met Chloe doen, na ja ben bijna klaar met alles . Hoe was het? @Merel, joh meteen je 1e proefdruk???? Kan me goed voorstellen dat het ongemakkelijk is, maar ja wel leuk voor de verrassing en nu ga je natuurlijk niet meer opgeven leuk hoor ben echt reuze benieuwd en NEEEE ik wil juist de waarheid horen, ik weet hoe verschrikkelijk een bevalling kan zijn en heb juist een hekel aan als mensen hun bevalling lopen te bagatelliseren!!!!!! Ook niet voor andere die nog moeten..wie weet wil jij toch ooit nog een 3e moeten wij ons ook inhouden hahahhhaa nee geintje, maar bevallen is gewoon niet leuk, maar ik gun het je van harte als je straks komt vertellen dat het te doen was!!!!!!!!!! Spannend meid wanneer het gaat gebeuren iig tussen nu en 5 weken !!!!! Spannend hoor lieverd!!! @Wolfje, ahhhh lekker hoor! Balen van je LT hopelijk zijn ze snel met het fixen en anders snel een nieuwe aanschaffen hoor, juist in deze spannende tijd @Finn, dacht dat hij al aan het slinken was met 12 wkn dat je dat zei....??
Is dat raar....? Hebben jullie dan zoveel proefdrukken aangevraagd? Heb je gekozen voor een bedrijf dat iets voor je ontwerpt of een standaard kaartje? Ik heb naast mijn colllega gezeten bij het 'ontwerpen'. Daarbij zijn we voor de grove lijnen uitgegaan van de kaart van J. En het is een combi van een standaard ontwerp en een klein beetje eigen inbreng qua kleuren en motief. Dus alleen de kleur zou tegen kunnen vallen bij proefdruk.... Ik had gekozen voor knalrood bij de meisjeskaart en die is meer licht wijnrood uitgevallen, eigenlijk veel stijlvoller! Nee, ben er heel tevreden mee. Moet ook zeggen dat ik nu veel minder eisend ben en het gewoon af wil hebben.....(maar wel mooi!!) x Heb vanavond partner(in mijn geval -loze) avond van de zwangerschapsgym. ML houd het voor gezien, waar ik me wel bij kan neerleggen aangezien hij wel mee is geweest naar de yoga bij J en me super goed heeft bijgestaan bij de bevalling. Dus ik vergeef het hem
Door: Ja hij was geslonken, vandaar geen controle meer nu denk ik! Merel: Oooh nou ben ik NOG benieuwder!!!!!! Niet doen!!!! Ik kan niet meer wachten!!! Scheelt dat ik een beetje de naamrichting weet hahahahaha!!! Ben zooooo nieuwsgierig en ongeduldig!!! Ik vind de zwangerschap bij mezelf ineens ook heeeeeeeeel traag gaan Meis: Hoe voel je je verder? Goed van je dat je de rust steeds neemt!! Ik weet hoe KNAP dat is!!!!
Ha dames, Hoe is het hier? Heb weer een aantal pagina´s slap gezever doorgelezen Ik ben in ieder geval blij dat we (denken te) weten waar Quint is! Merel, thnx voor de link!! Ik ga zeker een bestelling doen! Ik vind het ook zo´n gek idee dat onze eigen babyboom nu bijna gaat beginnen!! Het lijkt nog maar zo kort geleden dat we allemaal aan het smeppen, tempen etc waren! Nemo, heb je al een ei gevonden? Giraf, heftig zeg van je oma..:x Veel sterkte!! Wolfje, heerlijk, bijna met vakantie!! En de rest ben ik alweer kwijt Pfff dat geheugen van mij.. Het is maar goed dat ik nog maar 1 dag hoef te werken
Zo en nu ga ik even op iedereen reageren! @Nemo, wat fijn dat jullie een geslaagde dag hebben gehad, je zal wel flink uitgeblust zijn geweest gisteravond! Ben je weer een beetje bijgekomen?? @FF, ja mijn nummer mag op de lijst hoor!! En wat betreft dat kater gevoel, dat herken ik!!! Voornamelijk wanneer ik iets te weinig slaap gehad heb. Laatst had ik het ook heel erg toen ik laat op bed gekomen was, de volgende ochtend was een drama. Om een kater te hebben na een feestje is niet erg hahaha dat heb ik er vaak wel voor over. @Merel, wat fijn de proefdrukken!!! Maar gatver wat GOOR, een man die naar oud zweet ruikt!!!!! Oh ik zou er ook van walgen!! Zwanger of niet! Hopelijk heb je de lucht weer goed je huisje uit kunnen drijven. K zie je al helemaal met een toiletspray achter die vent aanlopen whahahaha! @Giraf, he wat vervelend dat jullie nog steeds niet echt duidelijkheid hebben wat betreft je oma, dat arme mens, t is zenuwslopend inderdaad. @Jadore, zo blij dat je weer heerlijk terug bent met je lange, lieve verhalen! @Wolfje, wat vervelend van je laptop, tja sinds de musketiertjes kun je niet meer zonder he hihi! En wat schrikken dat je een bloeding gehad hebt, hopelijk was dat eenmalig. Gelukkig voel je je er niet erg onzeker door maar hou het goed in de gaten he meid!! @Merel, jij hebt je kleine boef genoeg quality time gegeven hoor!!! En het mag ook best eens wat minder zijn natuurlijk. Ach en waarschijnlijk hebben we er zelf meer last van door ons schuldgevoel als dat onze kids denken dat ze tekort komen, die vinden ons toch wel lief haha. @Maible, tssss dat jij alles niet onthoudt zeg!!! Belachelijk!!! hahahaha. @de rest, zwaai en knuffies!
Ik las iets over slap ge-ouwehoer?! Oke, u vraagt wij draaien... komt ie: Hallo lieve knappe giraf, wat fijn dat je er weer bent! Dank jullie wel, leuk om hier weer te zijn ja! Zeg, giraf, wat ik me nou altijd al afvraag he? Ja? Wat vraag jij je altijd af? Nou, wat doe jij eigenlijk zo een hele dag? Goh, wat leuk dat je ernaar vraagt, zal ik dat eens vertellen? JA JA JA giraf, vertel, vertel, maar niet te snel want we schrijven mee... Vinden jullie het leuk als ik er ook wat foto's bij toevoeg? Voor het speelse effect zeg maar? Oh ja giraf! Leuk! Maak ons gek! Nou wij zijn vanmiddag de stad in geweest en ik heb nieuwe schoenen gekocht: Bekijk bijlage 165341