@Jadore, WAUW!!! Mooie buik!!!! En waar zit die 22 kilo dan? In je voeten misschien?? Ik zie het niet!!! Je bent prachtig zwanger meid!
Rasp, nog maar 1 kies totaal????? Of die aan het doorkomen is? Chloe moet er nog 4! Dan heeft ze alles en indd precies hetzelfde ze heeft er ook op die manier last van, zo zielig altijd, ze hebben echt pijn en met tandenpoesten altijd bloeden echt niet leuk...wel grappig nu heeft ze voor het aanzicht ineens een compleet gebit hahaha zo leuk vin dik dat echt anders...bij haar duurde het dan even lang voordat er weer wat nieuws aan kwam en dan komen ze met zij 5en of 4e tegelijk aan...nee dat is geen pretje. Ik hoop dat ze snel helemaal door zijn! Rot dingen ook!
Thanks Rasp, maar ik ben echt wel zwaar geworden hoor als je foto ziet voor mijn zwangerschap...zal even zoeken dan zie je het verschil wel
Whahahahhaha nou Jadore het is geen moetje hoor Maar ben zooooo benieuwd! De laatste keer is 6 weken geleden ofzo! Maar wel leuk Rasp: Ja precies!!! Ik wil het nu ook snel!! Hahahaha en dan duurt t nog lang he, 16 weken
Nee, ze heeft nu al 3 kiezen, eentje linksonder en eentje rechtsonder en eentje linksboven. Dus nu wachten op rechtsboven nog! Ja het is wel zielig, die kiezen zijn ook groot zeg!!! Ongelofelijk, dat past toch nooit in zo'n klein mondje!! haha.
OOOOOOOOHHHHHHHHHHH WAUW Jadore!!! Waaaaaar zit 22 kilo?????????? Ik zie een superslanke zwangere vrouw!! Dan laat die er maar aanz itten, staan je goed!! Kiezen: Finn krijgt er ook door. Zn laatste voorlopig Maar gelukkig heeft hij daar niet gruwelijk veel last van.
V.era had met de eerst kies die doorkwam echt koorts maar bij die andere 2 had ze dat niet. Ze heeft er ook niet gruwelijk veel last van hoor maar we merken wel dat ze niet zichzelf is zeg maar. Ze weet soms gewoon niet wat ze moet en zit met zichzelf aan, dat vind ik wel zielig. Moeten we even doorheen, zo zijn er altijd wel dingen!
Mijn buik was nog echt chubbie hoor! Nou is mijn buik altijd wel een probleem geweest want daar sla ik alle vet lekker op. Ik heb echt het perenfiguur zeg maar. Van boven heel smal en dan brede heupen. Maar daar ben ik tevreden mee hoor maar ik ga nu na deze baby echt wel heel erg mn best doen om weer slank te worden want dat mis ik toch wel hoor!
Maak er maar 3 zielen 1 gedachte van Jadore, ik ben jaloers op jou lijntje! Diep van binnen zit er bij mij ook een slank persoon, maar ik kan haar goed de baas met koekjes en chocola
bovenstaande foto buig ik trouwens een stukje vandaar die streep, maar deze foto is mijn hele llichaam met kleren...heb niet zonder kleren..maar is dezelfde vakantie..alleen ik verwijder hem straks wel heel snel weer hoor
Nou het is jammer dat ik geen hartjes kan maken... Maar Jadore: I'm in love Rasp: Zullen we dat samen doen dan straks? Ik heb namelijk hetzelfde idee!!! Is wel fijn om elkaar te stimuleren zeg maar Giraf: WHAHAHAHHAHA hoe KOM je er op? Je bent echt zo hilarisch, heerlijke drol van me!!!!
whahahahahhaa thanks lieverds maar was alleen om ff te laten zien waar die 22+ dus aan is gekomen hahahaha, maarum DAT ZIJN DUS 1 BELGISCHE TIETUHHHHH HEB ZE DAAR GEKOCHT DUS NEP hahahaha maar dat is al heel lang geleden en de rest ben ik hier nog 3 cupmaten groter DOORDAT HET BVTIETUHHHH ZIJN WHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHA ik lees straks andere berichten hoor, ga mijn foto met 2 min verwijderen MAAR NU WIL IK JULLIE OOK ZIEN
Doortje: Dadelijk durf ik niet meer te meeten met jou Voel ik me helemaal zo'n patattenzak OOIT... 6 jaar geleden... Was ik ook dun...