De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Veel plezier Vlek!
    Veel succes Maible!;)

Ik ga zo naar de laatste voetbalwedstrijd van mn neefje van 7. Dan om 11:30 fysio en daarna (als Finn wakker is) zwemmen!!! :D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!

Lekker dagje dus Finnefant! Veel plezier!

Wij hebben al eens stationwagen. En dat bevalt heel erg goed!!! Nooit geklooi met dat het niet past en het rijdt net als een gewone auto.

3. raspberry

Allemaal een fijne dag vandaag en een heel fijn weekend!!!

Ik moet morgen weer aan het werk!!

4. Funnyfant

Oh morgen weer werken Rasp, dan krijg je t weer druk!

Wij hebben ook een station. Heel fijn!

Oh ja even vraagje aan voornamelijk Wolfje, Merel, Quint, LM en Nemo (ik geloof dat ik dan de bijna 2,-of al 2 jarige jongensmama's heb, sorry als ik je vergeet:):). O is nog lang geen 2 toch Maible?)

Maar goed de vraag: Wat geven/gaven jullie je zoontje voor zn 2e verjaardag, want we komen er niet uit!!!

Finn houdt van: Diertjes, ballen, auto's enz, dansen en muziek, gooien, buitenspelen, lezen.

Hij heeft al: loopauto, driewieler, trapauto, veel kleine autootjes, veel littlest people, garage, water/zandtafel, blokken, gitaartje, pianootje, boekjes, veel ballen, ballenbak. en nog veeeeeeeel meer!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Finne: Tja.....hij heeft al veel dingen die J pas met de 2 kreeg, dus moet even graven in mijn gedachte:
    Hij kreeg van ons voor zijn 2e verjaardag:
    Leesboek van Charly & Lola (dat keek hij toen elke ochtend) met 50 flapjes waar een hond achter te zoeken is. Nog steeds in trek trouwens.
    Een groot magisch tekenbord, waar hij nu zelf mee tekent, eerst moesten wij steeds tekenen.
    Een grote plastic tractor met aanhanger. Speelt hij ook veel mee.
    Een speeltentje (voor buiten)

Verder kreeg hij van familie:
    Duplo Dierentuin
    Duplo Cars set
    Duplo tankwagen (hij noemt het zijn puttenzuiger)
    Boek waar hij achteraf nog wat te klein voor is, maar wat heel uitgebreid is ook leuk voor wat oudere kindjes, kleuren, tellen, zoeken enz.
    Verder een voetbal en goal waar hij nu pas mee aan het spelen slaat buiten.
    Een driewieler. Is hij ook nu pas aan toe.

Hoop dat je er wat mee kunt?
    Duplo is wel altijd leuk, en dat kun je bij elkaar gooien en straks ook weer verkopen, blijft zijn geld gewoon waard vind ik.
    Wat J nu net heeft gekregen en wat hij ook erg interessant vind is zo'n ouderwetse Vieuwmaster. (plastic fototoestel met draaischijven, zo'n dia ding)
    Wannneer wordt F 2? Al snel geloof ik he!?
    Nou, veel voorpret gewenst dan maar!

Ik ga zo boodschappen doen, en kom af en toe spieken of er als bruidsfoto's te bekijken zijn.....
    xx

6. raspberry

Jah! ben ook benieuwd naar de foto's van Giraf, hopelijk heeft ze daar nog tijd voor voordat ze heerlijk op vakantie gaat...

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @Finn: lastig he.. Ik weet het ook nog niet. Daan heeft een driewieler, loopauto, megablocks, duplo en veel van Thomas de Trein. Vanaf 3 jaar, maar hij bouwt er hele spoorwegen mee. Gister via bol.com het station besteld, kan je uitvouwen, alle treinen erin en zo meenemen. Hadden nog cadeaubon, dus lekker gratis.
    Hebben op de rommelmarkt een glijbaan gekocht. Nog best een hoge, hou elke keer mn hart vast!
    Maar ja, wat geef je dan? Vind een tractor met aanhanger wel leuk. Aan anderen vraag ik dingen zoals een kruiwagentje voor de zandbak, thomas treintjes, boekjes, etc.. Denk ik..

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    FF, O moet idd nog 1 worden. Kan je ook niet echt helpen met cadeautjes. Ik heb zelf al geen inspiratie voor de 1e verjaardag van O. Wat ik wel nog leuk vind is zo'n speeltentje voor in de tuin.

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Thomas de trein is idd erg leuk! (O heeft het treintje met zijn naam al maar er zijn nog twee treintjes met zijn doopnamen;))

10. raspberry

Verjaardagscadeautjes zijn ook altijd moeilijk te bedenken.
    Ik ben wel echt fan van duplo, dat blijft mooi en kun je ieder jaar of met gelegenheden uitbreiden. Voor Vera vond ik het ook erg lastig. Ze heeft van ons dus een pop gekregen en verder een zwembadje, een loopfietsje, een blokkenkar, een zandbak en voor de rest kleinigheidjes zoals een bal en speelgoed voor in de zandbak en een houten puzzel en muziekinstrumentjes. Kortom een heleboel hahaha! Voordeel van een grote familie!

11. Funnyfant

Thanks dames!!

Ik vind Duplo ook leuk, maar Finn doet er (nog?) niet veel mee. Thomas geeft hij niks om, ook chuggington of cars niet. Maar zo'n speeltentje met tunnel, daar heb ik indd aan zitten denken. Dat vind hij heel leuk! En een glijbaan ook... Een schommel of trampoline ook, maar mn tuin is er te klein voor vind ik... Dan blijft er niks over hhahaha. alhoewel.. een trampoline... Dat zou hij wel echt te gek vinden!!:D

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ben zelf beetje anti trampolines.......2 kindjes van nichtjes van me zijn er door in het ziekenhuis beland.....
    1 van 5 met een zeer gecompliceerde beenbreuk en andere is van zelfde leeftijd als J en deed niks geks (zat erop terwijl zusje sprong) en liep een armbreuk op. Vind J daar zelf nog te klein voor.
    Geen kritiek hoor, maar ligt heel erg aan de motoriek van het kindje vind ik.

13. Funnyfant

Ja wel een met een net er omheen natuurlijk!! En Finn springt al bijna een jaar op de trampo van mn zus en dat kan hij heeel erg goed al! En hij vind t zoooo leuk!! Maar lief dat je me wilde waarschuwen! ;)

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo Dames,

Niet bijgelezen sorry,

@ff je zegels gaan morgen op de bus hoor.

@c1000 zegels, wie heeft er dan voor mij hier dagje uit zegels van???

Zo net de boodschappen binnen, beginnen met opruimen
    Kom straks nog wel even meiden Liefsssssss

15. Funnyfant

Lief van je Meis!!!

Finn is gevallen vanmorgen. Hij liep al mank sindsdien en na het slapen nig erger en net wilde hij er niet eens meer op staan! Nu heb ik het ingezwachteld en nu loopt ie weer, maar wel mank. Arme sies! Misschien even naar de HA vanavond , maar eerst even mam naar laten kijken. Toch handig zo'n fysio.
    Maar ik denk dat t gewoon gekneusd of verzwikt is...

16. raspberry

@Ff, ach die stumper, das niet leuk voor hem, kan hij niet lekker spelen zoals hij dat wil. Maar wel fijn inderdaad met zo'n moeder/oma die er even naar kijken kan!

@Meis, sorry ik doe nooit boodschappen bij c1000.

@Merel, ik vind trampolines ook maar eng maar sommige kindjes zullen het misschien wel goed kunnen. Maar hier komt er niet eentje in ieder geval, daar zijn manlief en ik het roerend over eens.

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hier is Duplo alweer een beetje over. Hij bouwde daar hele torens mee rond zijn eerste verjaardag, maar nu is het saai denk ik. Heb het even weggezet, over een tijdje maar weer tevoorschijn halen. Auto's zijn nu helemaal in trek. Hij is ook gelijk de kleuren aan het leren. Als ik zeg, geef eens een rode, doet hij het altijd goed! Blauw en rood kan hij zelf al zeggen. Bauw en rooh !!

En treintjes natuurlijk. Hij kijkt er niet eens veel naar op tv, maar hij is zo gelukkig met zijn nieuwe cadeau. Hij wil er de hele dag mee spelen. Tunnels zal hij ook wel super vinden. Auto's en treintjes worden altijd netjes naast elkaar gezet, hij speelt er echt heel lief mee.

Trampoline is nog niks voor hem, hij kan nog niet springen. Hij denkt wel dat hij springt, maar gaat alleen door zijn knieën. :D

Deze heeft hij gekregen. Al zijn treintjes kunnen er in en dan vouw je alles op, en je neemt hem zo mee. Ideaal!

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @Finn: aahhh, hopelijk valt het mee met Finn... Zielig..
    @C1000: helaas, geen zegels..

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Heb trouwens allemaal mensen in mijn omgeving die helemaal fan zijn van die elektrische auto's om te rijden met accu.. (lekker duidelijk uitgelegd :)) Wat is jullie mening daarover?? Nichtje van 2 heeft er al 2 gehad en al 2 gesloopt :D

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hoopte trouwens dat temp omhoog zou gaan, maar hij keldert alleen maar... Waar is mn ei???

Deel Deze Pagina