De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Foto van mij:

Hier zit ik lekker op het naaktstrand... Mooi he :D:D:D:D

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Doe niet zo raar joh, echt geloof me zonder make-up zie ik er NIET UIT!!!!!!! Daar ben ik nog een beetje bruin...nou ik ben echt een melkfles hoor...en daarbij heb ik jullie dames ook gezien en jullie zijn allemaal echt hele mooie musketiers hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Funnyfant

Was een grapje hoor :p

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHH FINN whahahahahahahahahaah ik lig echt helemaal plat hierzo!!!! Die vagina ook JEUTJE whahahahahahahahaha nou dat zou echt niet best zijn :p

5. Funnyfant

Ja nou snap je waarom de vk zei dat ik best grote baby's kan uitpoepen!! :D:D:D :p:p:p

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Whahahahah Finn!!! Zo te zien is een kind baren voor jou geen enkel probleem. Dat je een kind hebt kunnen maken met je man vind ik wel wonderbaarlijk!!!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O Rasp ik vind een perenfiguurtje juist heeeeel erg mooi!!! Ik ben dus ook vrij lang en dan zo dun is echt niet altijd even mooi hoor en soms voelde ik me heel onvrouwelijk daardoor! Ik had dus ook echt geen borsten AA en ik schaamde me heel erg daarvoor en toen heb ik een borstvergroting laten doen, omdat ik me zo schaamde en me helemaal niet vrouwelijk voelde en als ik dan dames zag met een beetje mooie volle billen en heupen en borsten kon ik we janken....ach weet je het is toch ook nooit goed! En wij hebben wel straks allemaal mooi 2 kindjes op de wereld gezet dat is veel belangrijker!!!!

8. giraf

giraf Niet meer actief

WHAHAHAHA FINN!!!

Ik vind jou ook HEEL mooi hoor! :)

9. giraf

giraf Niet meer actief

Meiden, ik ga lekker naar bed, ben een beetje moe :)

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    ja indd nou daar kan wel een 20ponder uit hoor :p whahahaha gewoon een kleuter whahahahahahaha
    Ja he Rasp heel erg wonderbaarlijk XD daar is die van een olifant nog te klein voor...gatver whahahahahahahahaahaha

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi dames
    nu bitterballen eten zo, lees daarna ff bij en reageer op jullie.

Heb van ml een verassing gekregen; morgen om 10uur bij de voetpedicure, lief he:p:p

Hij is nog wel gek met me:D

Knuffels

12. Funnyfant

Hahahahha ja daar moet een walvispiemel in!! :p Maar jullie kennen ML niet ;):) :p

Nee maar even zonder gekheid: Ik HEB echt gewoon geen foto's van mezelf.Luc maakt NOOIT foto's. Als ik doodga, moet Luc echt zoeken om een foto van me te vonden hoor!! :( Wel jammer...

Truste Giraf!!

Wolfje: Lekker!!!!

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Maar ze krijgen toch 2 kiezen op ieder vlak laat maar zeggen dus 8 echte kiezen totaal? Chloe heeft alles dus behalve nog 4 laatste kiezen op ieder vlak mist ze er nog 1, is dat langzaam of normaal of misschien zelfs snel? Ze is nu 21,5 mnd

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @merel, jij weet het wel spannend te maken he misschien vanavond bevallen, nee joh nog ff wachten en dan Loss, ach kan me voor stellen dat je er wel klaar mee bent hoor.

@rasp, hier ook een peer hoor (robuuste peer!!)

@jadore, hier alles goed, nou ja tot die foto dan he, wat een lijn man jeetje!!!! en die 22 kilo kan je goed hebben hoor lekker buikkie

@Giraf, oh wat ben je toch een tof wijf, lig helemaal plat wat een giller. (ben ook goed gek, maar jij overtreft alles):D:D:D

@FF, mooie foto hoor alles goed in beeld ook;):D die grote baby komt er uit zo te zien:D:D:D

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whahahahahahahahahaha Walsvispiemel hier zijn hoogtepunt :p

Truste Girafy!!! Trouwens wat ik me nou afvraag en vergeet het telkens te vragen...heb jij van jezelf zulke mooie blonde haren?

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @ff,geloof ook niet dat ik het wil weten (walvisp**mel)
    oh ja is weljammer dat je niet zo veel foto's van jezelf heb, ik ook niet hou er niet zo van

@jadore, die kiezen komen pas later, hier zijn bijna alle hoekstanden door, gelukkig

17. Funnyfant

Ja JAdore, 8 kiezen in totaal. Maar bij Finn zijn de laatste net door en hij is 24 mnd. Dus nee hoor, komt goed!!!

Figuur: Hier meer zandloper. Ronde billen, brede heupen, grote borsten en brede schouders maar wel een duidelijke taille. Ook als ik slank ben heb ik ronde billen en ronde borsten.

Meis: Ja joh die valt er zo uit :D:D:D

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    1 x zuchten:D:D:D

19. Funnyfant

whaaaaaaaaaaaaaaaahoooeeehahaahhaha

20. Funnyfant