Doe niet zo raar joh, echt geloof me zonder make-up zie ik er NIET UIT!!!!!!! Daar ben ik nog een beetje bruin...nou ik ben echt een melkfles hoor...en daarbij heb ik jullie dames ook gezien en jullie zijn allemaal echt hele mooie musketiers hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHH FINN whahahahahahahahahaah ik lig echt helemaal plat hierzo!!!! Die vagina ook JEUTJE whahahahahahahahaha nou dat zou echt niet best zijn
Whahahahah Finn!!! Zo te zien is een kind baren voor jou geen enkel probleem. Dat je een kind hebt kunnen maken met je man vind ik wel wonderbaarlijk!!!
O Rasp ik vind een perenfiguurtje juist heeeeel erg mooi!!! Ik ben dus ook vrij lang en dan zo dun is echt niet altijd even mooi hoor en soms voelde ik me heel onvrouwelijk daardoor! Ik had dus ook echt geen borsten AA en ik schaamde me heel erg daarvoor en toen heb ik een borstvergroting laten doen, omdat ik me zo schaamde en me helemaal niet vrouwelijk voelde en als ik dan dames zag met een beetje mooie volle billen en heupen en borsten kon ik we janken....ach weet je het is toch ook nooit goed! En wij hebben wel straks allemaal mooi 2 kindjes op de wereld gezet dat is veel belangrijker!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ja indd nou daar kan wel een 20ponder uit hoor whahahaha gewoon een kleuter whahahahahahaha Ja he Rasp heel erg wonderbaarlijk XD daar is die van een olifant nog te klein voor...gatver whahahahahahahahaahaha
hoi dames nu bitterballen eten zo, lees daarna ff bij en reageer op jullie. Heb van ml een verassing gekregen; morgen om 10uur bij de voetpedicure, lief he Hij is nog wel gek met me Knuffels
Hahahahha ja daar moet een walvispiemel in!! Maar jullie kennen ML niet Nee maar even zonder gekheid: Ik HEB echt gewoon geen foto's van mezelf.Luc maakt NOOIT foto's. Als ik doodga, moet Luc echt zoeken om een foto van me te vonden hoor!! Wel jammer... Truste Giraf!! Wolfje: Lekker!!!!
Maar ze krijgen toch 2 kiezen op ieder vlak laat maar zeggen dus 8 echte kiezen totaal? Chloe heeft alles dus behalve nog 4 laatste kiezen op ieder vlak mist ze er nog 1, is dat langzaam of normaal of misschien zelfs snel? Ze is nu 21,5 mnd
@merel, jij weet het wel spannend te maken he misschien vanavond bevallen, nee joh nog ff wachten en dan Loss, ach kan me voor stellen dat je er wel klaar mee bent hoor. @rasp, hier ook een peer hoor (robuuste peer!!) @jadore, hier alles goed, nou ja tot die foto dan he, wat een lijn man jeetje!!!! en die 22 kilo kan je goed hebben hoor lekker buikkie @Giraf, oh wat ben je toch een tof wijf, lig helemaal plat wat een giller. (ben ook goed gek, maar jij overtreft alles) @FF, mooie foto hoor alles goed in beeld ook die grote baby komt er uit zo te zien
Whahahahahahahahahaha Walsvispiemel hier zijn hoogtepunt Truste Girafy!!! Trouwens wat ik me nou afvraag en vergeet het telkens te vragen...heb jij van jezelf zulke mooie blonde haren?
@ff,geloof ook niet dat ik het wil weten (walvisp**mel) oh ja is weljammer dat je niet zo veel foto's van jezelf heb, ik ook niet hou er niet zo van @jadore, die kiezen komen pas later, hier zijn bijna alle hoekstanden door, gelukkig
Ja JAdore, 8 kiezen in totaal. Maar bij Finn zijn de laatste net door en hij is 24 mnd. Dus nee hoor, komt goed!!! Figuur: Hier meer zandloper. Ronde billen, brede heupen, grote borsten en brede schouders maar wel een duidelijke taille. Ook als ik slank ben heb ik ronde billen en ronde borsten. Meis: Ja joh die valt er zo uit