Lieverds ik ga mijn bedje opzoeken...was een heerlijke gezellige dag op zp ga meer proberen tijd te maken, maar gelukkig krijg ik nu ook weer meer tijd, maar na vandaag merk ik ook hoe erg ik jullie allemaal heb gemist..heb heerlijk gelachen ook Nou weltruste lieverds!
Rasp: Heel herkenbaar hoor meid. Mijn huid is ook slechter geworden en mn borsten pfffffft vreselijk. Ik verf mn haar ook altijd te laat en ga te weinig naar de kapper. En ik heb mn wenkbrauwen al een eeuw niet meer geplukt... Oh men ik ben een slons Draag gelukkig nog geen huispakken ofzo hahaha! Oh ik heb een oud fotootje, maar daar was ik al een paar kilo dikker dan daarvoor hoor! Was echt nog veel dunner eerst.. Maar zo dun wil ik niet meer zijn. Ik wil gewoon 60-65 kilo wegen!!
Ik heb op die foto wel make up op, dat heb ik altijd omdat ik rossig ben. Mijn wimpers zijn erg licht dus als ik geen mascara op heb lijk ik heel duf. Mensen vragen dan ook altijd of ik ziek ben.....
Hahahha jef zit in de bak in t buitenland. Dat heb ik ergens gelezen. Nina heeft wel een hele mooi jurk!!!! Ben benieuwd wie er nu weer doodgeschoten wordt!!
@FF, nou je bent ook mooier als dat je zelf denkt hoor, ik heb ook foto;s gezien en je bent een mooie vrouw!!! E mooi figuur ook, ook nu je zwanger bent vind ik!
Ik volg GTST helemaal niet!!! Allen vroeger toen ik nog thuis woonde en mijn ouders volgen het nu nog altijd hihi. Meiden ik zou vroeg op bed maar dat is al niet gelukt. Maar ik ga nu wel afhaken hier. Slaap lekker meiden!!! Tot morgen! XX
Lief van je Rasp... Ik wil weer een hartje intypen <3 zo dan Ik ga ook lekker liggen, merk dat mn rug pijn gaat doen. Welterusten!!!!!!! Kussies!
Da's weinig in een uur... ik had er net een half uur lang continu.....maar was op zwangerschapsgym, dus in goede handen! Heb het heel vaak door bewegingen! Geen paniek, hoort erbij!
O Ja Finny die mooie foto van jou, WAUWWWWW wat een figuur zeg!!!! Echt een lekkerding en je!!!! Pfff jaloers op die billen en lippen nog steeds !....Twijfel je daaraan gekkerd..kijk eens even goed in de spiegel joh! Ja balen dat er stop is he! Ik ben zo blij dat Lorena die foto van Tanja/tieneke gezien heeft spannend!!! Thanks Rasp, dat vind ik ook echt..was als van ouds gezellig !!!! Lieverds ga echt kappen nu! Ben ik niet GTST verslaafd dan wel ZP TRUSTEEE
Mijn god....ik dacht ik spring tussendoor even in met bericht over harde buikjes.... Zitten jullie hier tig pagina's te vullen met: Huishoudelijke foto's van Giraf: MUTS DAT JE BENT!!! Gave schoenen en gave vaat en gave was en gave pan pasta! Jij bent me ook een drol he! Mega lekker ijsje van Maible voorbij zien schieten!! Mjammie! Morgen laatste werkdag meisje!!! Jeah!!! Dan een mega slanke zwangere Jadore....22 kilo....waar?????? Je bent echt mooi zwanger, zelfs een bescheiden buik vind ik. Heel mooi hoor!!! Maar als je zo super slank bent dan gaat het ook hard met de extra kilo's! Enne....mooie borsten zag ik voorbij flitsen! Evenals een slanke Rasp en slanke Finn! En jongens, Who cares dat er misschien nu een onsje (of ietjes pietsje meer) her en der eraan hangt..... BOEIE!!!! We zijn allemaal mooi genoeg!! Wolfje nog even spannend met kleine bloeding. Zal inderdaad wel niks ernstigs zijn, maar even in de gaten houden en wel melden volgende week!! Knuffel! Dan zal ik vast nog vanalles vergeten zijn....(over walvispie.... enz) Maar goed....jammer dat ik op het moment supreme er niet was hier! Heb vanavond super buikpijn gehad. Eigenlijk nog wel, beetje veel last van harde buiken en steken. Dus.....als ik er morgen niet ben...haha....dan weten jullie waar ik ben! Ik ga wel stoppen nu, beter dat ik plat ga! Knuffels!
Oh ja....deze kon ik jullie niet onthouden.... J zei vandaag zoiets bizars.....hij kroop bij me op schoot en sloeg zijn armen om mijn nek en zei: "Kom maar hier lieverd. Hou me maar vast, dan kan er niks gebeuren!" Zeg nou zelf....da's toch geen taal voor een 2,5 jarige of wel dan???? Moet ik me zorgen gaan maken? Zo, nu ga ik echt slapen! xx
OOOOHHH meiden, jullie beppen teveel!!! Ik heb alles bijgelezen, maar lukt écht niet om op alles te reageren. Hele kleine mini poging: Jadore: ik typ ook altijd hoer ipv hier!!! Mooie buik trouwens! Jammer dat ik je andere foto moest missen Foto's: heel veel mooie foto's van iedereen voorbij zien komen. Vooral van Finn op het naaktstrand Wolfje heeft ruzie met haar laptop. Tandjes: Daan liep voor (4,5 maand al 2 tanden), maar is nu net begonnen met laatste 4 kiezen. Ze zijn wel al heel lang onderweg (al maanden kwijlen) en van de week voelde ik een puntje bij één. Merel: tja, twijfelachtige uitspraak Giraf: ook ML denkt nu dat je gek bent Hier vanavond een goed gesprek met ML gehad. Heel veel dingen besproken. Heb er een goed gevoel bij maar heeft me wel even emotioneel gesloopt. Sorry dat ik er zo weinig ben. Dikke kus voor jullie allemaal. Oh ja, ook foto van mij. Zien jullie gelijk waarom dietiste nodig is (die ik even heb afgebeld omdat helemaal niets lukt de laatste tijd) *schaam*