@stofjes, ja die kaboutertstof is echt heel leuk. creabea's zijn jullie ook. @FF, aaahh arme F , goed verwennen die kleine knul @nemo, leuke foto hoor nou je hoeft je nergens voor te schamen @jadore, over feest ik doe hapjes, moet me niet te veel op de hals halen het is wel mijn verjaardag he kiep en bier en wijn in ben ik weer klaar @Vieze oude man, ik wist het wel het kon niet missen er moest er wel 1 tussen zitten he @ben bij de gyno geweest groeiecho, moest ik ook op de weegschaal ontkwam er niet aan bbrbrbrb maar goed, bloeddruk 110/60 dus prima, en echo alles goed alleen het is een Grote baby, ongeveer 2weken loopt ie voor!!!! vruchtwater was er voldoende en hoofdje was al ingedaald @zo nu even rusten ben straks wel weer van de partij
@ Meis: fijn dat je weer bent goedgekeurd hoor!!! Enne....grote baby..beter als couveuse kindje moet je maar denken! @ Finn: leuk he s-broers....die van mij doet zoiets juist bij zijn eigen vrouw, en liefst in gezeldschap van anderen!!! Zo'n lullige acties vind ik dat he! (snap ook niet dat zij dat over haar kant laat gaan, maar ja) @ all: werkelijk...kan beter naar bed gaan....zit ik hier met mijn dikke handen de kinderfilmpjes van J aan elkaar te plakken met Moviemaker, slaat het programma af! Alles weg!!!! Niet opgeslagen tussendoor....en ik was bijna klaar!!!:x Zo schiet het niet op....ga effe een vet ei met kaas en ketchup erop voor mezelf bakken...mjammie!
@merel, ja ach zo is het maar net he (maar het moet er wel uit he) en geniet van je eitje hoor, en dan even gaan liggen voor nw energie
Even een EGO berichtje: HOERAAAAA IK HEB VERLOF Moest wel echt lachen om al jullie geklets van gisteren. Stelletje mutsen Nu vind ik het jammer dat ik op de bank in slaap gevallen ben... FF, arm mannetje... Alsof ie niet genoeg te verduren heeft gehad de laatste tijd. Hihi, wel een uur te vroeg bij de ha Meis, fijn dat alles weer goed was met de controle! Merel, rustig aan hoor meid! Jadore, waar laat jij die 22 kg Ik zie ze niet hoor!! Ga nu snel even puinruimen hier op het werk en dan lekker naar huis!! Mij zien ze hier pas in januari weer terug
HOERA!!!! MAIBLE HEEFT VERLOF!!! Welkom bij de club van niks-moet-alles-mag! Geniet ervan! Enne, heb net een kaal ei gegeten, niet best, maar ga zo eens in de snaaikast gluren
Whahaha, klinkt idd niet best, een kaal ei Maar nu heb ik ook honger...Maar heb geen idee waar ik trek in heb. Zo irri, dat heb ik steeds vaker. Trek maar geen idee waarin. En als ik al iets kan bedenken hebben we dat natuurlijk net niet in huis...
Jippie!!! Maible heeft verlof!!! Merel heeft een kaal ei???? Sbroer: Ach ik kan het hebben van hem en ik lachte smakelijk mee Is een leuke vent die veel helpt, dat scheelt Meis heeft een superbaby Komt goed liefie! Als t spek is, geeft het niet!! Fijn dat je goedgekeurd bent!!!
Allereerst Lieve Rasp, Sorry dat ik je geen sterkte en geluk meer heb gewenst, bij deze alsnog! Hoop snel van je te horen met goed nieuws! Nog een paar uurtjes...die duren het langst he! Maar gelukkig zie ik nog een vrolijke meid die zichzelf er doorheen sleurt...of moet ik zeggen vrolijke vieze mannelijke stinkerd hahahaha. Denk aan je liefy!!!!!! Moge jullie snel goed nieuws krijgen!!!!! @22kg+, ah lief thanks meiden, maar ik merk zelf wel dat ik enorm ben aangekomen hoor en in mijn omgeving hoor ik het ook veel..maar zijn voornamelijk allemaal jonge meiden en mannen die niets gewend zijn dus ik ben benieuwd hoe ze er zelf bij zullen lopen als ze 33 weken zijn van hun 2e @Merel, Ahhhh wat liefff van J, ik denk dat hij het aanvoelt hoor! En nee ik zie het Chloe niet over 9 maanden zeggen hahaha maar goed je weet het nooit he met die kleine maar schattige bijdehandjes LIEF! Spannend dat het al aan het rommelen is als je kan moet je maar even een seintje geven als het begint op zp of sms me dan dan kan ik de meiden hier alvast vertellen dat het begonnen is als je dat leuk vindt en je hoofd daar naar staat natuurlijk ! Lees nu dat je je niet super voelt...knap maar snel op lieverd! Is natuurlijk niets zo hoogzwanger en dan ziekjes zijn! @Nemo, super leuke foto en ik zie ook gewoon een mooie vrouw hoor net als Finn zegt je hebt een prachtig gezicht en zo dik vind ik je ook niet hoor, echt niet! hahaha ja die foto was in totaal dus ook met hoofd en wilde ik niet te lang op zp hebben dus al heel snel verwijderd Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met ML! Zonde dat je cd13 niet hebt getest...maar ja niets meer aan te doen @Finn, nou echt niet hoor meid ben het gewoon echt niet met je eens! Whahahahahahhahahahahahaa ja ik ben eigenlijk Meta en ik ben eigenlijk een Man whahahahahahhahahahahaha (pittige tijden ) het zal maar zo zijn zeg dan ben je wel erg triets hoor, maar lijkt me niet dat een man zoveel weet van zwanger worden en dan heeel knap met al die echo's en geloofwaardig overkomen, je valt denk ik echt wel door de mand Ahhhhh Arme Finn!!!!!! Wat een pechvogeltje is hij de laatste tijd ahhhh zo zielig!!!!! @Zwangerschapsfdementie...hahhaa Finn leuke actie ach beter te vroeg dan te laat en een ijsje is atijd lekker! Hier ook zo'n actie woensdag...ging naar mijn Souders om te eten en Chloe en ML zitten al in de auto, zeg shit telefoon vergeten...die moet ik wel hebben, want Merel van zp kan bevallen...dus ik ruim 10 min zoeken .... zit hij de hele tijd in mijn broekzak die ik aan heb hahahahahah @Meis, Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh meen je niet o neeeee, word je nu sneller ingeleid dan? Jeetje zou er wel een beetje van balen, maar beter te ver dan achterstand, maar een fijn idee lijkt het me niet! Wel heel fijn dat je beeb al is ingedaald! De mijne vorige ct ook (31 wkn) maar lag nog niet vast...ben erg benieuwd woensdag @Maible, YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH VERLOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE lekker meid! Heerlijk lekker gaan rusten en genieten van de laatste loodjes Ik ben de 11e officieel met verlof hahahahaha, maar ik zit al vanaf begin in de zw @Finn en creabea's, jeetje voel me zo een kluns tussen jullie leuk Finn een tricvotje....maar wat is het XD hahahaha
Meiden die KV/FV/Moedermelk in de fles geven of hebben gegeven..kunnen jullie mij helpen?: Ik ga weer volledige BV geven, maar ik wil dit keer kolven ...althans weer proberen, maar dit keer eerder dan met Chloe, ik denk dat zij daarom een flesweigeraar was! Nu wi ik graag direct 1x per dag gekolfde melk geven in een flesje en ik heb allerlei flessen van Chloe nog die ik gewoon even kan uitkoken natuurlijk, maar in alle flessen van haar zitten super grote gaten door mij zelf gedaan, omdat ze anders niet nam...dus ik moet losse spenen kopen...maar welke spenen kan ik het beste kopen? Ik heb 1 difrax fles die ik kan gebruiken (de ander 2 zijn paars en roze ) en avent flessen, maar wat kan ik nou het beste doen en hoeveel flessen of gewoon hele nieuwe kopen of alleen losse speentjes en moet ik dan een S,M of L halen voor een pasgeboren baby of zo'n 1,2,3 speen? Sorry voor het onduidelijke verhaal misschien hoor, maar wist niet zo goed hoe ik het moest vragen zonder dat jullie denken uhhhhh of ???? hoe kan ze dat nou niet weten
@Maible, hoera!! Lekker genieten van je verlof!!! @Jadore, thanks meid, ik weet hoe dan ook wel dat je aan me denkt. x @Merel, zullen wel allemaal maar voor je komen zorgen!! Vind het echt super jammer dat het niet goed met je gaat. Hopelijk zijn deze laatste loodjes van korte duur! Knufffffff X @Meis, jeetje 2 weken voorlopen, dat is niet niks! Maar zoals Finn ook al zegt das beter dan een te klein kindje. Rustig aan meid! Hier net even boodschappen gedaan, veel te veel lekkers meegenomen waaronder een bak caramel/banaanijs van de AH. V.era en ik hebben er al van zitten smullen, heeeeeeeeeeeerlijk!!!
@Jadore, je moet nog even wachten met het kopen van spenen. Eerst even kijken hoe groot het mondje van je kindje is, sommige kindjes kunnen niets worden met de Avent omdat deze groot is. Bovendien begin je toch nog niet in de kraamweek met de fles dus je kunt best daarna nog wat aanschaffen.
Rasp; het gaat wel hoor...klaag alleen erg graag ....keelpijn is gezakt, maar dan zal ik nog wel een beetje verkouden worden vrees ik. Begint meestal met keelpijn in de nacht. En ML heeft een vette koortslip nu...ook heel fijn als ik het dan van hem overneem zo vlak voor de bevalling.... Enne....denk aan je om 16-17 uur als jullie de uitslag van mam krijgen! Duim voor goeie uitslag! Jadore; nu geen stress he als je een keer je gsm vergeet! Kan gebeuren toch! Ik heb S spenen gebruikt voor J op Difrax flesjes. Pas na een hele tijd M geloof ik. 123 speen heb ik gekocht voor papfles, maar gelijk een groot kruis in geknipt omdat J op geen van de standen de pap eruit kreeg. Ondingen vind ik dat. Misschien 1 setje S kopen, en verder wat Rasp zegt, even aankijken. Die spullen zijn zo duur en sonde als je vanalles hebt liggen. Ik heb na een paar weken voor het eerst gekolft, maar kan me voorstellen dat je dit keer wat sneller de fles probeert, zou sonde zijn als je mannetje ook de fles gaat weigeren.... Ik heb een eigen Medela Swing kolf en daar passen de Difrax felsjes op, dus heb geen ervaring met Avent. (heb alleen de diepvries potjes van Avent gebruikt)
@merel; meld het idd volgende week ff Hopelijk voel je je snel beter, maar ik houd me wel aanbevolen voor die zak geld @nemo;hele mooie foto meid, mankeert niks aan @ff; nou ik kletste hier ook ik een ander topic mee, maar ben daar dus gestopt omdat er een vent tussen zat! Het zit je ventje ook allemaal niet mee he,nare uitslag en gevallen,knuf @rasp; geniet lekker van het ijs @meis; dus het wordt een grote baby @maible; yeah verlof, geniet ervan meid! @jadore; geen idee meid hoe dat zit met flessen voor afgekolfde melk... ga nr 2 straks kv geven en difrax fles... @all;vanmorgne dus heerlijk naar de pedicure geweest Daarna lekker wezen fietsen, onderweg boodschappen gedaan en sem heeft van oma een nieuw dekbedovertrek gekregen van diego Nu lekker relaxen, straks eten en zwemmen, daarna visite dus ben er vanavond niet. Knuffels en fijne dag allemaal!
@Jadore, denk je er ook aan dat je ook weer niet té snel begint met de fles i.v.m tepel/speen verwarring. Het is fijn als je zoon straks geen flesweigeraar wordt maar hij moet ook niet de borst gaan weigeren he.
Hier EXACT hetzelfde met de flessen als Merel. Maar dan ook echt exact hahahahaha! Medela Swing kolf, Difrax flessen en heeeeeeel lang S speentjes. Oke, ik heb nooit papflessen gegeven, maar voor de rest: toeval!!! Maarrrr je hebt ook Tommy Tippee en dergelijke flessen, die spenen liggen wat dichter bij de tepel qua formaat zeg maar... Die heb ik nou ook liggen, voor de zekerheid. Mn nichtje was ook een flesweigeraar, maar de tommy tippee pakte ze wel! Die heb je in meerdere merken hoor. Volgens mij ook van Difrax. Wolfje: WIE WIE WIE WIE???? Wie is die vent??? En hoe kwam je daar achter? Of was ie er open over??? Rasp: Oh denk echt aan je!! Mmmmmm dat ijs klinkt ERG lekker!!!