De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Nemo, jij ook bedankt en alles gaat verder gewoon door hoor, jullie levens en ook de mijne dus daar hoort ook een verbrande kookplaat bij!!!

2. raspberry

BB is een ander forum, daar zitten Wolfje Finnefant en ik ook op.

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

dat is wel mooi en fijn liefie, dat je wat aan haar woorden hebt. Ik ga vroeg naar bed vanavond. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen liefie. Kusje op je buik :)

Nemo: Thanks meid :) En dat plaatje hoort niet nee. BB is ba.byby.tes.

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Aha, ja ik weet ook wel dat het leven doorgaat, maar mijn 'problemen' zijn dan opeens minder belangrijk. En dat is soms ook wel eens goed, met beide benen terug op de grond..

5. raspberry

@FF, trusten meid, ik ga ook slapen. Helaas is alles morgen nog steeds hetzelfde maar gaan we er met frisse moed weer tegenaan. Even shoppen zal me goed doen, ahum...

6. raspberry

Das waar maar ik vind het ook niet leuk dat mensen zich hier gaan inhouden omdat het volgens hun minder belangrijk is. Gewoon lekker doorkletsen over de minder leuke en leuke dingen en onbenulligheden en stomme humor, alles!!

7. raspberry

Slaap lekker allemaal!! XX En bedankt voor jullie lieve woorden!

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Doen we Rasp!

Ik doe het dit keer eens anders. I.p.v. tig foto's te plaatsen, kunnen jullie ze (als je wil) allemaal bekijken.
    foto - hyves.nl
    Scheelt mij weer tijd en moeite!

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    en zo ziet de keuken er nu dus uit!!!!
    Let niet op te vieze kookplaat, ML is nog druk bezig.
    Het glazen plaatje is dus zwart, maar de muur er achter ook!!!

10. giraf

giraf Niet meer actief

Jadore
    Hier ook een gtst-fan! :) En nu is het zomerseizoen :(
    Wat is er aan de hand met Jef?
    Wat heeft Tineke/Tanja ermee te maken?
    Waarom is Nick terug?
    Blijft Frederik echt weg?
    Is Wiet helemaal doorgedraaid?
    Wie is er doodgeschoten?
    Komt het goed tussen Nina en haar ouders?
    En de (voor mij) belangrijkste vraag:
    Wanneer vertrekt Laura eindelijk uit de serie?
    Heb echt een hekel aan dat mens :)

Wolfje
    Oh lekker naar de pedicure geweest! Lief van je man!
    Ik moet eigenlijk ook binnenkort echt even gaan, kan niet meer bij mijn tenen.....

Merel
    Hmmm, inderdaad een 'vreemde' opmerking van J :(
    Maar om er nu weer over te beginnen bij hem zal geen zin hebben denk ik? Anders vragen hoe hij daarbij komt?
    Veel harde buiken? Kan dat ook een teken zijn dat de bevalling zich aandiend? Of kan je dan nog wekenlang doorlopen? (sorry, ben echt een leek op het gebied van harde buiken :))

Nemo
    Ik vind je een hele mooie vrouw hoor!
    Fijn dat je een goed gesprek met ML hebt gehad!

Finn
    Haha, dat zou wat zijn als er een musketier ineens een vies mannetje blijkt te zijn.... :$ Maar ik geloof er niks van hoor...
    Hoe is het met je mannetje zijn blauwe wang?
    Hoe is het met je mannetje zijn rood gespikkelde wang?

Meis
    Fijn dat alles weer goed was bij de gyn!
    Maar de baby loopt 2 weken voor? Houden ze dat nu extra in de gaten voor je?

LM
    Vandaag weer 3d echo van jullie meisje! Veel plezier!

Maible
    Eindelijk verlof! En dan pas in Januari weer beginnen! Lekker!
    Heb jij dat ook dat bijv kerstmis nou gigantisch ver weg lijkt? En dan hebben we allebei gewoon nog verlof! :D Zijn onze kindjes alweer 4 maanden! :$

Vlekkengek
    Maandag naar het ziekenhuis toch? Denk aan je meis...

Raspberry
    Wat een ongelofelijke klap weer voor jou en je familie! :x:(
    Pff, weet gewoon niet wat ik kan zeggen... Toen ik het las, bah, ik had zo gehoopt op beter nieuws.....
    Wel fijn dat jullie zo'n sterke familie band hebben, dat jullie elkaar altijd steunen en goed kunnen praten met elkaar!
    Sterkte lieverd! Denk heel vaak aan jullie....

Quint
    Nog steeds lekker op vakantie?

Madeliefje
    Hoe gaat het met ons zonnestraaltje? Alles goed met jullie?

Hier alles goed, druk bezig met verbouwen. Er komt eindelijk schot in! Vandaag babykamer ophalen! :)

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge meiden!

@ Giraf: oh lekker, babykamer ophalen!! Leuk!!! Veel plezier, en wat super dat de verbouwing zo opschiet!!!!!!

@ Rasp: beetje geslapen meid! Klopt wel dat alles doordraait om je heen, maar dat lijkt me juist het moeilijkste, dat jouw leven even stilstaat en dat van andere gewoon doordraaid.....sterkte he!

@ Nemo: heb even je hyves gespiekt...leuke foto's!!! Ik dacht dat jullie naar indoor waren geweest, maar in de Panne (gok ik?) is gaver!
    Plaatje lijkt me ook vreemd, wel sonde.....hopelijk valt er iets te herstellen??

@ Wolfje: geen bloedverlies meer gehad hoop ik???? Je bracht me op een idee met je pedicure....heb net mijn eigen voetjes gedaan! (voor zover ik erbij kon :() Nu nog nageltjes lakken....als dat nog lukt :(

@ all: zojuist gedoucht...mennnnnn wat een opgave.....niet normaal, ben helemaal gesloopt. (ok ok, heb ook tegelijkertijd de douche even een antikal behandeling gegeven, misschien is dat de oorzaak van mij afgebrande gevoel....?
    Heb zojuist een foto ontvangen van mijn bestelde lakentjes. Hier 1 van de lakens zoals ik 'm besteld had....voor 9 euro!
    Ben er zo blij mee! (en toch neutraal maar niet saai)

12. giraf

giraf Niet meer actief

Pfff meiden, ik voel me k*t....:(
    Ben de hele dag an het huilen. Ben zo ontzettend moe, maar waarvan? Wil zo graag ook de babykamer inrichten... het komt allemaal wel goed, maar alles moet zo op het laatste moment... Ik wil straks genieten van mijn verlof en niet stressen of alles wel op tijd afkomt. ML is de hele dag aan het werk en als hij thuiskomt dan schiet hij gelijk naar boven, is het hele weekend aan het werk, dus ik mag echt niet klagen hoor, maar ik heb de hele tijd zo'n gejaagd gevoel... en als ik dan thuiskom uit mijn werk en snel wil gaan koken omdat I moet eten en naar bed moet, dan lukt dat weer niet, want dan hangt ze de hele tijd aan mijn benen en dan wil ze alleen maar bij mij zitten en dan ga ik tegen haar snauwen terwijl zij er ook niks aan kan doen... voel me dan echt zo'n slechte ongeduldige moeder...en hup, dan komen de tranen weer :(

En dan aan de andere kant denk ik, ach mens, wat zit je ongelofelijk te zeuren. Rasp heeft zulk rot nieuws gehad, wat veel en veel erger is en ik zit hier als een verwende vrouw te klagen over dingen die er helemaal niet toe doen.....

Vandaag nog even balen van mezelf, kom vandaag niet meer hier, en morgen weer een nieuwe frisse dag, vol goede moed!

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    och girafje toch!!!!
    Jij komt vandaag ZEKER nog wel hier! Als is maar om mijn opbeurende woorden te lezen!!!!
    Ik snap je gevoel helemaal!!!! Ik herken het!!!! Heb zelf al weken dat gevoel dat er niks gebeurt en dat ik straks t elaat ben met vanalles, maar geloof me, stukje bij beetje komt alles in orde meid!!!
    Het is ook heel frustrerend dat jij het idee hebt dat je niks doet en ML zich de benen onder de kont uitrent....hier idem!
    ML komt thuis en dan ben ik zo slap geweest dat ik soms niet eens de vaatwasser heb uitgeruimd, laat staan gekookt heb. En dan zal ik maar niet zeggen dat ik J voor de tv heb gezet en me vervolgens een klote moeder heb gevoeld die dag.....
    Maar het komt goed!!!
    Probeer niet te veel hooi op je vork te nemen! Je kunt wel denken: wat ik nu doe hoeft straks niet meer, maar er komen steeds nieuwe dingen bij, dus probeerte relativeren wat nodig/nuttig/noodzakelijk is.
    En straks als je verlof hebt kan er in een heel week nog heel veel gebeuren hoor, mét hulp van ouders/souders/vrienden.
    Een heel huis kan met een paar mensen in 1 dag brandschoon zijn hoor!
    Ik heb nu voor mezelf gezegt: ok, je mag/moet iedere dag iets doen. Maar iets kleins is voor mij al heel groot. Gisteren de enveloppen geschreven, en 1 dvd gemaakt met filmpjes. Heb dus geen bergen werk verzet, maar wel iets gedaan waar ík me tevreden over kon voelen.
    Droog je tranen en kijk vooral naar dat wat al allemaal af is.
    En vanmiddag lekker babykamer ophalen, leuk!!
    En dat inrichten komt heel snel hoor, zeker weten!
    Duik anders vast het internet op voor decoratie ideeën, daar kan ik mij uren mee amuseren als voorpret.
    Kop op, je bent een goeie moeder alleen spelen je hormonen nu een spelletje met je. SCHIJT AAN DIE HORMONEN!!!!

xxx knuffel!!!

14. Funnyfant

Girafje: Ach meissie toch, wat rot dat je je zo voelt :(. EN Merel heeft gelijk hoor: Je bent een supergoede mama, maar gewoon eentje met hormonen en vreselijke nesteldrang in een verbouwing! Dat is ook niet makkelijk liefie. En natuurlijk ik het fijn dat ML zo hard werkt en doorgaat, maar dat betekent ook voor jou, dat alles op jouw nekje terecht komt, wat betreft I! En dat is niet niks!!!
    Neem de praktische tips van Merel aan, want echt meid, dat helpt je enorm! Je doet genoeg, verdorie, je bent een KIND aan het vormen en laten groeien in je lijf!!!!! En je verzorgt er nog eens een kleine dreumes bij!!

Je zeurt niet hoor liefie. Rasp heeft indd hele zware dingen aan haar hoofd. Maar dat staat los van elkaar. Je kunt verdriet en verdriet niet op een weegschaaltje leggen en afwegen. Zo werkt dat niet met emoties en maar goed ook!
    Dat wat rasp nu doormaakt neemt jouw gevoel toch niet weg. En dat maakt het niet minder waard!! Wat jij nu voelt is OOK gewoon even heftig! En daar mag je echt gewoon van balen en om huilen!!

Precies wat Merel zegt: SCHIJT aan de hormonen! En HOERA voor de makkelijke weg!!! Want die moet je nu gewoon even nemen!!!
    En er is NIEMAND een slechte moeder hier potverdrie en dat wil ik ook echt van NIEMAND meer horen!!!!
    Jullie zijn allemaal kanjers en supermama's, die IEDERE dag hun stinkende best doen om alles te combineren en het beste voor je kind, het huis, de familie, je man, je werk, je vrienden enz enz te doen!!! En oh jee als je eens een keertje NIET lekker in je velletje zit: DAN BEN JE GEWOON NOG STEEDS EEN SUPERMAMA DIE EVEN NIET ZO GOED IN HAAR VELLETJES ZIT!!!!

PUNT!

Jullie zijn lief en krijgen allemaal een dikke knuffel van de Finnefant!

15. Funnyfant

Merel: GEWELDIG lakentje!!!! Echt heel mooi!
    Ik heb net allemaal leuke stofjes gekocht voor lakentjes en kussentjes bij de greef met mn bonnen. :D:D

Jippie!

En volgende keer dat jij staat te douchen, dan ga je ook alleen maar douchen en geen rare fratsen meer uithalen. Verdorie muts accepteer nou dat je HOOGzwanger bent en sommige dingen NIET meer moet doen!!! Adem diep in.... En laat het losssss....
    Vraag mams en Smams om hulp en ga op je kleine reetje liggen of met J knuffelen/spelen/zwemmen.

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Haha, komt in orde moeder overste!
    Ik ga zo lekker op mijn luie reet op de bank!
    Wilde nog even mijn blijdschap delen over vanmorgen....ik heb gewoon in een vloek en een zucht (een kindje gebaard??? Nee helaas!!) een kastindeling gekregen voor J zijn garderobekast!
    We hadden daar dus een ruimte onder het schuine dak waar nog planken en een roede moesten komen en nog 2 schuifdeuren ervoor.
    Nu heeft StiefSvader en ML vanmorgen die indeling gemaakt in no time! 5 legplanken en 1 roede! Nu heb ik echt mega bergruimte op die kamer!
    Heb toch de kamer maar gestofzuigd en kast ingedeelt, en dat gaf me dan juist weer energie he!
    Nu nog 2 deuren laten maken en dan is de kamer helemaal af!
    Dat was 't......ook erg onbenullig nieuws natuurlijk :)

@ Finnefantje: heel veel plezier met crea-bea doen!! Enne...worden de lakentjes neutraal of ga je je gevoel volgens i.v.m. vermoeden wat het wordt?????:(:(:(:(

17. Funnyfant

Madeliefje: Alles goed meissie? Lang niet meer gehoord..
    LM: Jij ook? Fijne bruiloft gehad? Even spammen aub :p

Rasp: Heb je een beetje geslapen liefie? Knuffie!

Vlek: Spannend hoor, maandag!! Heb je een beetje een fijn weekend?

Wolfje: Jij een beetje aan t genieten zonder LT :p

Nemo: Hoe gaat t met je keuken?

Jadore: Hoe issie met jou?

Meis: Beetje rustig aan? Hoe gaat t met je darmen? En met de beeb?

Quint: Hoe smaken de cocktails?

Maible: Hoe is t met paps? En met O? Is hij weer beter? En met jouw harde buiken en vocht?

18. raspberry

Och Giraf, sterkte meid, even uithuilen en morgen weer vol goede moed, komt goed!!
    En ik sluit me volledig aan bij Finn haar woorden, we hebben allemaal ons eigen verdriet op wat voor manier en waarom dan ook!! En we zijn ook nog eens allemaal hele goede en lieve zorgzame moeders!!

@Merel, mooi lakentje!!! En dat voor 9 euro, ben nu wel heel erg aan het twijfelen hoor, voor dat geld kun je haast zelf niet aan de slag gaan joh.
    En ga jij vandaag maar lekker naar je mooi gelakte teennagels kijken, dus met de beentjes omhoog dame!!

@all, ben hier misschien wel wat minder dit weekend, heb ups en downs, ene moment heel goed andere moment barst ik in tranen uit. Ik laat het allemaal even bezinken dit weekend maar het komt goed hoor meiden!

Dikke knuffels voor jullie allemaal, wat moet ik toch zonder jullie! XX

19. Funnyfant

Ppppfffffffr ik schrok hahahahaha:$. Ik denk WAAAAAt???? Troela!! :p;)

Maar goed dat je je reetje in de bank gaat nestelen, want anders kom ik de vastbinden hoor!! ;) WAUW die kast klinkt goed meid!! Wat heb je toch super veel hulp! Fijn hoor!!

Hier gaat dat niet: Mn moeder werkt 60-70 uur in de week, mijn vader is hart,- reuma,- en suikerpatient... Dat wordt m ook niet dus. Mn Svader werkt 60-80 uur in de week en mn Smoeder heeft reuma in haar handen... Tja daar zit je dan hahahaha!
    oh ja en mn zus heeft 3 kids en reuma. Mn Sbroer werkt ook belachelijk veel. Mn broertje kan nooit en mn szusje is ook zwanger. Dan het zusje van Luc: Die heeft ook nooit tijd en haar vriend ook niet!
    ML heeft 2 linkerhanden en ik heb een linkerbuik en bekken :p

wHAHAHAHAHHAHA wat een KNEUZENfamilie zeg!!!!!!:$:D:D;):p

Lakentjes: Ik doe jou na. Ik maak beide varianten :) Maar de naam komt er op, dus spammen gaat pas strakkies!!! :D
    Ik heb dus een keuze MOETEN maken met de meisjesnaam hahahaha!

20. Funnyfant

Jij bent zo'n lieverd! Altijd aan anderen denken, wat ben je toch een schat...
    En neem je rust en je tijd, je mag altijd praten als je het nodig hebt: maakt niet uit hoe: zp, pb, mail, sms, bellen... We zijn er voor jou!! Neem zo lang je nodig hebt meissie. Knuff!

Deel Deze Pagina