Oh oh.....ik ga straf krijgen..... Nog steeds niet gelegen.....maar wél teennagels gelakt!! hahahaaaaa Dus kan mooi mijn kraambed in! En....rapapaaaaaaaa.......ML heeft (samen met mij) het bed op klossen gezet!!!! Geen gezicht maar het moet! Nu maar hopen dat J niks breekt als hij eraf wil..... En dan nu dames en heren ga ik echt even plat! xx en tot laters! @ Finn: ook bij jou komt beetje bij beetje echt alles op orde hoor. Balen dat je inderdaad weinig hulp kunt vragen, maar nogmaals eigenlijk zijn al die nestel-toestanden zinloos en overbodig....liefde is er vollop en kost niks! xxx
@nemo; beterschap voor jullie! zal voor je duimen op de wachtbank, s6 @gtst; gelukkig is het heeeeel snel weer 5sept ben ook heel benieuws allemaal, straks dan maar met ons allen in het gtst topic zitten gaan, dan worden de niet kijkers tenminste niet gek van ons @giraf; wat rot een dipdag meid, sterkte en ik denk aan je! Komt goed schatje*schuift glas roosvicee toe* @ff; LT doet het redelijk, sluit alleen niet af, blijft draaien op scher afsluiten hihi @quint dus op vakantie @rasp; doe rustig aan meid en denk aan je @all; met boodschappen doen werd ik ff duizelig, gaat nu weer goed gelukkig... Ben zooo benieuwd wat er in me buik zit, j/m? in het begin sterk gevoel jongen, nu weet ik het niet zo zeker meer... morgen dagje uit... en maandag en dinsdag nog alleen dan woensdag oma ophalen, zondag wokken, maandag oma naar huis, druk Morgen alweer 16weekjes zwanger, vind het best snel gaan eigenlijk... knuffels en geniet van jullie weekend!
@Giraf: zit eerst je leuke verhaal te lezen en moest wel lachen (Laura uit gtst ) en daarna zat je helemaal in de put. Zwanger?? Kom op meid, een huildag mag weleens. Ben niet eens zwanger en wilde daan gisteren ook het liefst het raam uitgooien!! En daarna baal je alweer van jezelf dat je niet gewoon kalm en beheerst kan blijven... Pfff. Maar je mag gewoon zeuren hoor!!! Alles komt goed. (en natuurlijk verwoordt finn het veel beter, dus sluit me gewoon daarbij aan!) @Merel: jaaa, de panne is echt veel veel veel gaver!!!! Echt niet te vergelijken! Indoor lijkt dan net een binnen-kermis. Het nieuwe maya gedeelte (als in maya de bij ) is even groot als heel indoor Coevorden! Volgens mij zelfs groter dan de efteling en echt afgestemd op kleinere kinderen. Daan mocht echt in heel veel attracties. Waren officieel vanaf 96cm, maar gewoon in de rij gaan staan. Gaaf lakentje trouwens! En natuurlijk doe je weer eens veel te veel! Wel super dat de kast voor J klaar is! Och och och, nog niet gelegen? Maar wél mooie nagels @finn: jeeeej, lekker crea-bea doen! Ik wou dat ik dat ook kon Keuken: tja, keukenleverancier gebeld, ze komen kijken na de bouwvak, maar als het door eigen schuld komt, rekenen ze 60 euro voorrijkosten!! Hoezo door eigen schuld? Er stond een pan op het vuur, mag dat dan niet? Denk dat ik mijn aansprakelijkheidsverzekering ook even bel. Hihi, ja inderdaad een kneuzenfamilie als je dat zo zegt @Rasp: doe je rustig aan? Neem even je rust, huil lekker uit en we zien je hopelijk snel weer! @all: ik heb iets raars gedaan. smoeder zei dat ik eens wat tijd voor mezelf moest inplannen. Toen vroeg ik of ze dan op daan kon passen, maar ze zei dat niet daan weg moest, maar ik! Gewoon ik alleen (met vriendinnen ofzo) lekker eventjes weg (loop de laatste tijd namelijk over van emotie) Nu hebben mijn moeder, zusje en ik 3 dagen op een camoing gereserveerd Waar we vroeger als kind altijd stonden, gaan we nu 2 nachten in een tentje slapen Toch ff er uit met zijn drieen. ML en daan blijven thuis. heb er erg veel zin in, maar voel me ook een beetje een ontaarde moeder die zijn kind achterlaat. Koste trouwens maar 30,- p.p., haha, maar goed ook, meer had ik niet. Hoef me ten opzichte van ML trouwens niet te verontschuldigen, die is nu 3 dagen karpervissen.
zo, 16 weken alweer wolfje, dat gaat inderdaad snel! Drukke week voor de boeg dus! Trouwens, gisteren positieve test, eergisteren geklust en ML nu weg. Kans is klein denk ik, maar niets is onmogelijk.
nemo; je hebt idd kans meid ik heb 4dg voor ei geklust verder niet en zie hier het resultaat wat heerlijk met je mams en zusje paar dagen er tussen uit
Maandag CB met daan, vind ik altijd leuk! Moesten dit keer hele waslijst met vragen invullen Voor de mama's met jongens: weten jullie hoe dat zit met piemeltjes? Wanneer hoort dat nou losser te gaan zitten, echt met voorhuidje enzo, bij daan is allemaal nog verkleefd (dat heet toch zo?)
Merel: Oh ja hoor hier komt het goed!! Ik heb gelukkig niet zo'n last van perfectionisme als het om het huis gaat hahahaha! Maar lekker alles gesopt en mooi en opgeruimd, dat gaat echt wel lukken! En als ik blijf knutselen, blijf ik ook rustiger merk ik Wow dus jij bent een echt dametje als je bevalt!! Wauwie Je hebt overigens PB Nemo: Klinkt supergaaf! Ga er ook maar eens heen als ik bevallen ben Oh en bij Finn hebben ML en ik 1x in de hele maand geklust en toch raak! En volgens de vk 5 dg na klus bevrucht Wolfje: Oei rustig aan!! En indd nu alweer 16 weken!! Goed zeg! Ik morgen alweer 24.
Oh ik heb een superdun katoenen slaapzak voor Finn gemaakt. Ideaal voor in de zomer Want hij slaapt wel beter in bedje met slaapzakje hoor!!Anders klimt ie er gewoon uit! Hij is aqua, maar de kleur verandert door de camera.
nemo heb geen idee hoe dat zit met piemeltjes haha, sem was het altijd zelf, vind het zo raar als ik eraan zit lijst met vragen heb ik nooit gehad bij cb... verschilt dus ook waar je zit veel plezier maandag ff. ja doe rustig aan morgen 16wkjes, vind het ineens snel gaan, met vakantie in vooruitzicht all; heb dus altijd als we terug komen van vakantie het gevoel dat het zooo kerst is... ben benieuwd of dat dit jaar ook zo zal zijn
Rond de 3 jaar geloof ik. In een mama blad stond laatst een heel artikel over piemelfeitjes. Maar we hoeven pas over een jaar geloof ik! Maar is wel belangrijk indd dat die goed schoon worden!!!
Ja, dat blad heb ik ook gelezen. Ging me ook niet om wassen ofzo, gewoon om hoe het er uitziet. Ach, vraag het gewoon maandag wel aan ze. Ja, die vragenlijst was echt niet leuk meer. Eerst allemaal vragen zoals: mijn kind kan goed delen, .. is driftig, .. kan goed lopen en dan aangeven of dat van toepassing is. Daarna vragen over je opleidingsniveau. Doet het er iets toe? Haha, en wat kunnen ze dan met ons? Papa zonder diploma, mama universiteit... Dus dan krijg je een verknipt kind zeker Ja, we zitten in de buurt van Rotterdam he, dan onderzoeken ze gelijk alle huishoudens denk ik
@ Finne: precies zo'n zakje heeft J ook!! Van de P.renatal.....heb 'm in het voorjaar gekocht, maar ik zal vast duurder uit zijn als zelfgemaakt! Ben je nog meer leuks aan het maken? @ Nemo: ja, J zat mee te kijken naar de foto's van Plopsa en zei": HEEJJJ BIJTJE MAYA!!!! Dat is zijn favoriete liedje uit het dierenliedjes boek...! D zal het zeker super leuk hebben gevonden! Hopelijk heeft ML dan deze ronde sterke jongens ertussen zitten, dus paar daagjes overleven! Kans is er zeker!! Duimen nu! (en tempen, kanik lekker meegluren!) En lijst invullen? Wat een gedoe! Hier niet gehad hoor, ook geen piemeltjes info. Hij wast tegenwoordig ook zijn eigen 'lielie' zoals hij 'm noemt! Hij heeft deze week ook iets ontdekt...weet niet of we daar blij mee moeten zijn, maar zal ongetwijfeld bij de ontdekking van zijn lijf horen....Hij zat op de wc en met 2 vingers naar zijn piemeltje te drukken, en hij had een lol! Want het ding kwam omhoog te staan en werd ook nog ietsje groter... en lachen dat hij deed!! We hebben er maar geen aandacht aan besteed, hij zal het ding ooit nog wel verder gaan ontdekken vrees ik.... @ Wolfje: 16 alweer, schiet echt op he!!! Heerlijk toch! En zorg maar dat je dextro bij je draagt als je weer duizelig wordt. Is wel normaal dat je bloeddruk lag is rond deze termijn.
Hihihi 6,49 om precies te zijn! En nog een leuk stukje over voor een kussentje of knuffel! Die van pre.natal had ik ook bijna gekocht. Maar ik vond hem te dik. Zelfs de dunste slaapzakken (die ik heb gezien) vind ik echt dik voor de zomer!! Deze is gewoon 1 laagje katoen, waar je ook lakentjes van maakt. Echt heel licht en luchtig dus! En ik vind m ook wel gezellig Vanavond ga ik nog verder knutselen. Iemand nog ideeën? Ik zat aan een deurhanger te denken en een mobile en lakentjes, en ik moet nog een lampenkap maken! Dus nog genoeg te doen hoor
Oh ja bij Leen.bakker hebben ze hele leuke gordijnstof, van dezelfde stof als dit overtrek:Dekbedset Rik' Ik wil daar kussens voor Finn van maken!! Leek me wel erg stoer!! En dan een auto uitknippen met blauwe rand, de achterkant blauw geruit of sterren ofzo. Maar wel de vorm auto's behouden! Gaaf toch?
@merel: oh, Daan had al heeeel snel door dat er meer kan met je plasser! Haha, maar toen was hij nog klein hoor, heeft het nu minder in de gaten. Bij hem is alles nog zo verkleefd, helemaal geen voorhuidje ofzo wat naar achteren kan om schoon te maken. Vroeg me af of dat normaal was. Maar ja, vraag het gewoon maandag. Daan zegt de hele tijd "joepla" als hij flip van maya de bij ziet! @Finn, je mag ook een lampenkap voor mij maken hoor! had een hele leuke gezien, maar die was 120 euro!!!
@ Nemo: oh hier ook geen los zittend voorhuidje hoor! Als hij in zijn slaap gewekt wordt dan heeft hij eigenlijk stevast een groter exemplaar....en zelfs dan is er niks anders aan te zien. Ik blijf er verder vanaf hoor, ik zie vanzelf wel een keer verschil als er iets los gaat, en dan zien we wel weer! (wat een onderwerp....) @ Finn: superleuk hoor allemaal!! Die zak van de P is trouwens ook alleen dubbel katoen, geen vulling, heb 'm in Eindhoven gekocht en zag hem in Venlo niet, maar is ook een hele dunne. Heb vandaag het dekbed uit zijn overtrek gehaald, hij wil steeds zak aan en het is best warm op zolder. Dat stof van de Leen is ook echt leuk, jammer dat het blauw is, past niet bij J's kamer....leuk he als je zoveel inspiratie hebt!