Ja sorry hoor, ik bedacht het me ineens... Maar herkenbaar dus. Ik laat het maar zo dan (tja, wat had ik anders willen doen?)
Hier kan t ook nog niet terug hoor!! Lekker laten zitten nog En Finn zegt pjasser en zit er soms aan hihi en dan hetzelfde hahaha!! Hihi J heeft al een mini odoltje Geen idee of Finn dat heeft, hij krijgt beneden altijd een schone luier! Ja heb ineen swel inspiratie!!
Tja weet ook niet of dat 'normaal' is!? Maar vorig jaar op de camping, toen was hij 1,5 toen werd hij ineens wakker met een 'odol(letje)'! En hij was heel hard aan het smilen! Tegenwoordig weten we dat als we hem in zijn slaap wekken en dan daarna direct verschonen de kans groot is dat hij een 'stijve' heeft....erg raar om te zien hoor bij zo'n klein mannetje.....
Ja ach het is echt wel normaal. Finn heeft het ook wel eens als ie verschoond wordt en mn neefje ook en ALLE jongetjes op het kdv ook. Niks om je druk over te maken. Hoort er bij
Thanx meiden! Wat zou ik toch zonder jullie moeten Soms word ik zo gek van mezelf he? Ene moment tranen met tuiten en het andere moment kan ik heel de wereld aan... Maar ik ga inderdaad lekker alvast lakentjes maken, en een hanger voor aan de deur, misschien ook wel een muziekmobiel en knuffeltje. Ga lekker snuffelen op de site van merel (anja stoffen) en dan lekker iets maken! En ML werkt dag en nacht om het zo snel en zo mooi mogelijk te maken allemaal... Dus alles komt goed! Jullie zijn de beste dames!
hey lieverds hoe is het hier? @Rasp, een klein beetje kunnen slapen vanacht? @All, hahaha wat een onderwerp... ik bedacht me ineens ooo jee daar krijg ik straks natuurlijk ook mee te maken ben nu alleen nog een doosje gewend Zo net terug van de fotoshoot! Agum het is meer een shoot van Chloe geworden hahaha na ja ze wilde niet echt meewerken en ze had 1.5 uur de tijd en het 1e uur heeft ze aan Chloe besteed...ja daar kwamen we pas achter toen het uur voorbij was dus weinig tijd voor mijn buikie alleen, maar goed ze heeft er wel gemaakt hoor dus ik ben benieuwd! Ze zei wel dat met het aantal foto's dat we hadden dat ik niet moest rekenen op 1 week...jammer zeg dat gaat nog wel even duren dus...ennuh jaaa ik heb ook naakt gedaan hahahahaha 1e keer voor haar en 1e keert voor mij dus dat was wel spannend zeg maar wel naakt dat je niets ziet laat maar zeggen ben erg benieuwd naar het resultaat!
@ Jadore; ohhhh helemaal vergeten je veel plezier te wensen!! Oeps.... Nou, het was dus wel geslaagd?? Leuk, naakt!! Lijkt me heel mooi, zullen zowieso wel hele mooie bij zitten, ben benieuwd wat je ons kunt/wilt/mag laten zien straks! Wie weet valt de levertijd mee! Dus Chloe wil geen modelletje worden??? Wel leuk dat ze toch een uur volgehouden heeft! Enne....ja, een piemeltje dat groter wordt hoort er echt bij Jadoortje! @ Finnefantje: toch een beetje te intensief naar je naaiwerkje gekeken? Of iets verkeerds gegeten...beterschap!!! @ Giraf: hihi, jij dus ook met je neus in de stofjes gedoken! Er zijn zoveel leuke dingen om zelf te maken! Zeker als je weet wat het gaat worden, weet je ook zeker dat het gebruikt gaat worden! (ik heb halve voorraad aangemaakt waar ik niks mee kan!) Na regen komt zonneschijn he!!
@Merel, whahahahahahaha ja echt he, maar ben zo een meid gewend dat ik echt even dacht ...WATTTT whahahahahahaha krijg ik dat ook whahahahahaha A nee joh gekkerd doe niet zo raar, ik moet eerlijk zeggen dat het me een beetje tegen viel qua hoe het was :S, ze was erg haastig en het was er erg klein en Chloe die alleen maar vervelend deed...dus het was vooral heel vermoeiend! Maar volgens mij zitten er wel mooie tussen! Ik zal wel een aantal showen hoor, ook naakt ! Zet ze gewoon in mijn album hier op zp...kunnen toch alleen mijn zp-dinnetjes zien dus en van mijn buikie alleen kan ik julie misschien wel een paar spammen hier ja ik ben gewoon zo nieusgierig ...had jij vast ook hahaha maar ze werkt ook gewoon 3 dagen per week dus vandaar dat het ook wat langer duurt, maar goed zodra ik ze heb zijn jullie de eerste die ik ze ook show
@Finn, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Ik heb toevallig gister sinds tijden mijn avondeten er weer uit gegooid...oooo wat was ik misselijk met tandenpoetsen gatsie...hoop dat je je snel weer goed voelt!
Heb net een bizar topic gelezen......bij hoofdtopic Zwanger Zwanger en het niet meer zien zitten heette het geloof ik. Over een meide die 8 weken zwanger is en abortus wil laten plegen omdat ze zich zo beroerd voelt..... Wat een reacties ze teweeg brengt met zo'n topic... Is ook al gesloten zag ik. Kan me wel voorstellen dat er felle reacties op komen......beetje vreemd allemaal.
o men dat soort topic lees ik niet meer op zp, kan me er zo druk om maken, maar vooral ook de reacties. Ok wij kunnen niet zien en voelen hoe heftig ze het heeft en ik weet uit eigen ervaring dat ik ok. niet aan een abortus ooit heb gedacht, maar ik dacht wel nooit geen 3e, deze zwangerschap ik was zooooooo ziek en niemand die me begreep om mij heen en iedereen die hun eigen zwangerschap maar in de hemel zat te prijzen, was erg moeilijk voor me vooral omdat ze me het gevoel gaven alsof ik me aan zat te stellen! Maar elke zwangerschap is gewoon anders en ik vind gewoon dat daar niet altijd direct een oordeel voor is of eigen vooroordeel. Maar goed ook ik denk dat het wel heel erg moet zijn wiil je zoiets overwegen! Maar sommige vrouwen op zp zijn echt erg in hun reacties, bedoel zo iemand vraagt om hulp niet om op het matje geroepen te worden, ook al is het afschuwelijk wat ze overweegt en ook ik zou me daar nooit in kunnen vinden, tenzij je echt moet kiezen voor je eigen leven terwijl je al kindjes hebt!
Je hebt gelijk hoor, ik kan me er niet in verplaatsen dus heb verder ook geen oordeel over haar. Maar ik heb effe alles gelezen en om het eind van het topic blijkt ze te schrijven over haar zoon, terwijl ze in het begin schrijft over haar dochter.....daar flippen de reagerende dames over, alsof het allemaal verzonnen is....heeel erg vreemd hoor....
o echt, maar dat is ook wel een beetje vreemd toch, of zal ze 2 of meer kinderen al hebben? Uhmmm ik weet wel dat het indd wel eens gebeurd dat er trieste mensen zijn die dat verzinnen...maar goed lastig om echt zeker te zijn dat het onzin is :S. Pfff daarom lees ik dat soort dingen dus niet meer he...een tijd terug (echt wel ruim een jaar) waren er een paar meiden naaaaa ik weet niet die waren echt gefrustreerd ofzo...toen heb ik een topic geopend, met dat ik me daar zo aan ergerde dat de dames misschien wat volwassener moeten zijn en wat ruimer moesten denken en elkaar helpen ipv de les lezen en zelfs uitschelden!!! Jeetje echt vond het zo triets, kreeg daar wel veel leuke reacties op, maar ook een paar die zelfs daar durfde! Maar goed gelukkig ben ik niet zo denk ik dan maar maar wat kunnen die dames elkaar opfokken he! Ik lees trouwens ook wel eens dingen die ik beter niet kan lezen hoor, zoals miskramen enzo ...snap soms niet waarom ik het lees...vaak als het hier stil is en ik zie het voorbij komen met scrollen. Heb je al weeen ?
Nee....haha, helaas, wel een buik die van links naar rechts schud, niet normaal zo beweeglijk! Heb me vanavond aardig zitten vervelen achter de LT.....beetje ge-MPt, net nog naar schoentjes voor J gezocht en voor mezelf, maar gezien mijn dikke voeten is het nu wel erg stom om nieuwe schoenen te gaan kopen he.....dus laat maar. Ik zei net tegen ML: ik denk dat ik zo maar eens in ons slagschip stap.....(bed staat omhoog, geen gezicht....zo hoog!!) Dus haak zo af meid. xx
hahahahahhaa ja met die klossen eronder , ML vroeg laatst ook, zal ik de bedklossen er vast onder doen...toen zei ik nou doe maar niet hoor, ben bang dat Chloe er onder wilt gaan kruipen en daarbij wil ik toch in het ziekenhuis bevallen! Nee zou nu geen schoenen meer gaan kopen, hoogstens bickenberg of hoe heten ze...heb ze wel maar slippers die je kan verstellen met het bandje, dan heb je er straks ook nog wat aan! Of was je echt opzoek naar dichte schoenen? Weet dat slippers niet goed zijn hoor, maar ik kan gewoon echt niet zonder
Ha dames, mijn kop zit niet echt meer op mijn romp geloof ik, dus ff kort. Balen dat je misselijk was Finn. Jaja Jadore, jij mag straks ook aan de piemels (dit staat een beetje raar). Oh, ik ben wel benieuwd naar je foto's hoor! Spannend. Wel jammer dat Chloe niet echt meewerkte. Slaap lekker in je slagschip Merel. Irritant is dat zeg, al die vage discussies op ZP. Ik lees echt niks anders dan dit forum. Bewust niet. Vanavond kwamen zusje, zwager, vriendin en haar vriend pokeren hier. Heb alles verloren, toch wel 4!!! Had het allemaal geleend van anderen, haha! Is zie mijn vriendin niet meer zo vaak (ken haar al vanaf dat ik 2,5 jaar oud ben) maar we hebben goed gepraat, voelt alsof we elkaar weer beter kennen en we gaan zeker meer afspreken! Fijn! Pfff, ben overdag steeds mega moe, maar ga dan eens op tijd slapen dom mens!