De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Vandaag de ruzie maar goedmaken dan Nemo:p;)

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag? Wij gaan straks misschien nog even naar het tuincentrum, kan O naar de visjes en konijntjes kijken. Ik wilde eigenlijk naar de kinderboerderij maar het was hier net nog aan het hagelen.
    Vanavond nog even bij paps op bezoek. Ze zijn nog niet veel verder met de onderzoeken. Ben bang dat hij nog wel even in het zkh moet blijven..:(

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Arme Maible en Maible-papa :( Ik hoop toch dat ze snel iets vinden, want dit is niks zo:(

En ik hoop dat je een leuke middag hebt! Even ontspannen is goed en hoognodig in zulke spannende en slopende tijden, meid! Knuffie!

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Maible, beterschap voor je vader. Ik hoop van harte dat hij snel naar huis mag.

Nemo, vandaag een herkansing! Ga voor je duimen dat het toch raak is.

Ik heb iets stoms gedaan, namelijk de bevallingsdatum laten pendelen. De pendel zegt 8 december da's ongeveer één maand te vroeg en daar ben ik heel erg bang voor. Laten maar hopen dat het niet uitkomt. Wil deze keer met 42 weken ingeleid worden ;)

4. Funnyfant

Oooh arme Quint!! Maar ze pendelden ook dat je in mei zou aantellen. Ze zitten er gewoon een paar weken naast lieverd! Geen zorgen het komt echt goed. Ja makkelijk praten voor mij natuurlijk, maar kop op wijffie! Vriendinnetje had eerste kindje ook veel te vroeg gekregen en de 2e en 3e zijn allebei na de 37 wk geboren!!!
    En 42 wk wil je ook niet! Je hoort zo vaak van kindjes die met 42 wk doodgeboren worden.. :(:( Gewoon lekker met 39 of 40 wk!! ;)

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo dames,

Oh lekker opgeruimd vandaag, heerlijk kunnen we binnenkort beginnen met schilderen.

Wieowie heeft er c1000 zegels??? (oh zou er zo blij van worden, zag in ander topic dat Quint me al weer voor was:))

@FF, je zegels gaan vanavond op de post hoor.

@all, knuf en geniet nog even van de zondag

Onze meid gaat beetje beter ze heeft weer goed geslapen en papa en mama ook, dus heb het idee dat het de goede kant opgaat.

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meis, gelukkig gaat het beter met jullie kleine meid!

C1000 zegels, nu heb ik nog 9 zegels nodig om 6 spaarkaarten vol te krijgen. Kan je nagaan, het gaat niet echt hard met sparen, moet ik zeggen. Ik merk wel dat veel mensen bij het afrekenen die zegels niet willen. En dan zeg ik gewoon: ja, ik wil ze wel :D Heeft me wat extra zegels opgeleverd. Als ik straks wat over heb, mag je ze hebben. Wij willen graag naar de dierentuin.

Finn, komt goed, lieverd. Ik had trouwens ook 2 goede pendels voor april, die zijn mooi uitgekomen. Je hebt het toch niet voor het zeggen wanneer je gaat bevallen. Ik hoop deze keer alleen op een normale kraamtijd en op een goed lopende borstvoeding.

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @quint, ja kom er eigenlijk niet zo vaak bij de c1000, dus als je straks nog wat over heb, ik hou me aanbevolen.

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Gisteren een drukke dag gehad met dagje op visite! Vandaag weer een heerlijk relax dagje! En ik voel de kleine heerlijk bewegen...zo rustgevend! morgen alweer 24 weken...het blijft bijzonder nu!

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ All: Hier een J.umbo shopper...dus geen zegels helaas!

@ Madlf: heerlijk genieten van die bewegingen!! Op naar de 28 weken!

@ Meis: gelukkig weer beter met je meisje! Is toch een geruststelling!

@ Finn: met het voetje van Finn hopelijk ook geen gekke dingen meer?

@ Maible: Hopelijk wat verbetering te merken bij je vader!?

@ Nemo: je temp was al weer wat gestegen zag ik, dus ik hoop voor je dat je 'laat genoeg' geklust hebt! Anders nog een keertje goed-maak-sx?
    En geen ruzie meer maken op crusiale momenten he!!

@ All: luie zondag hier.....geen puf en geen zin om iets zinnigs te doen.
    Hebben op zich wel vooruitgang geboekt met de verbouwing!
    Gisteren wezen bouwmarkt-shoppen met als resultaat:
    Brandwerende deur besteld
    Hang en sluitwerk en klink gekocht
    Rol behang besteld
    Verf kleur uitgezocht
    Traphekje gekocht
    Plafondspots gekocht
    Rook- en koolmonoxide melder gekocht
    Laminaat vloer gekocht
    Schakelmateriaal besteld (stopcontacten e.d.)

En nu missen we een paar ribben uit ons lijf.....:)
    Tjonge wat is dat spul toch allemaal duur zeg......pfffff
    Goddank krijg ik nog vakantiegeld in juni....komen we weer een beetje bij!
    Svader heeft stukje wand betegeld waar een wasbak komt zodat ik bij de wasmachine ook warm en koud water kan pakken.
    Heerlijk, nu komt mijn vader van de week weer om de boel glad te maken en te texen....en dan.....dan komt er echt zich op het einde!!!
    Maar zal nog wel een week of 3-4 duren vrees ik.
    Naja, we zijn over de helft!!!!:D

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heb nog een fotoalbumpje aangelegd met verbouwingsfoto's. (mocht er überhaubt iemand nieuwsgierig naar zijn ;))

11. Funnyfant

Heee Mereltje! Dan hebben we elkaar gisteren mssch wel weer gezien :p
    Wij hebben gisteren in Vr ook resterende behang gekocht voor Finn en de babykamer! :D:D:D Helemaal happy!
    Mn nesteldrag begint een beetje te komen. Ik wil VOORUIT en het afhebben!!!! MAar ik kan niks zolang de wasmachine en droger niet op zolder staan en alles op zolder is schoongemaakt en uitgezocht... En ML heeft totaal geen haast;)

Meis: Lief van je!!! :) Wat krijg je van me voor de verzending? En wat fijn dat je lieve moppie al wat is opgeknapt!

Voetje: Finn loopt nog mank maar minder dan gisteren gelukkig! Maar hij heeft nu oorpijn en ik ben nu bang dat zn buisje er uit is ofzo. Er komt wel veel troep uit... Morgen even naar de HA voor de zekerheid!

Quint: Je hebt helemaal gelijk meid, maar ik kan me je angst best voorstellen! :)

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @merel, nou gaat idd opschieten ja bij jullie heb even de foto's gekeken, maar die dakkapel is echt wel een aanwinst he, mooi hoor

@ff, wat ik van je krijg hahaha wat ben ik je waard?????

@madeliefje, oh lekker meis al weer 24 weken schiet op he, gelukkig maar.

@nesteldrang, oh ben er ook lekker aan toe aan het geven hier al lekker opgeruimd en uitgezocht op zolder zodat de babykamer leeg kan en we daar kunnen sausen maar goed dat is ook zo gebeurd in een lege kamer en dan hup spullen kopen en dan kan ik lekker los gaan.
    Maar soms krijg ik wel kriebels hoor van het moet klaar en zo:):):)

@nu even een klein meisje naar bedje doen, en maby kom ik straks nog wel ff

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF fijn dat het met Finns voetje wat beter gaat, toch verzwikt of iets.

Mlief, alweer 24 weken :$, tijd gaat zo snel.

merel, mooi geworden hoor, dadelijk met behang erop lijkt het ook al meteen helemaal anders en af !

meis, je meiske nergens meer last van ?

@ C1000, kom hier niet zo vaak, dus helaas geen zegels.

nemo, ruzie al weer bij gelegd ?

quint, niet teveel bij na gaan denken, zal vast allemaal wel goed gaan :D

RB, heel erg bedankt voor je zegels (wist niet meer of ik dit gedaan had en wil niet ondankbaar zijn, dus dan maar 2 keer:D)
    moet ik je ff mijn adres pben of heb je de lijst met alle adressen ook, en wat krijg je van me? zal ik anders een enveloppe met retourenveloppe naar jou sturen?

vandaag familiedag gehad, best gezellig alleen die spelletje die er dan verplicht gedaan moeten worden ;), ben met de fiets onderuit gegaan, blauw scheenbeen nu *au*.

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hey Lieverds, hier nog steeds wel druk bezig hoor, maar tot die tijd spring ik iig lekker in als jullie het goed vinden dan kan ik iig zo nu en dan langskomen :D

@Finn, wat is er gebeurd met Finn?

@All, ik denk eind deze week foto's te kunnen showen van onze babykamer :D, de lamp hangt en het rolgordijn nu de commodeplank nog en accessoires kopen en inrichten ..jammer dat die Koeka deken en accessoires pas eind vd week binnen is anders had het al sneller gekunt nou zover een up-date voor wie het leuk vind :p:D hahaha

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ruzie nog niet bijgelegd. ML en ik zijn te dwars en ruziën alleen maar verder. Ben eind van de middag dus maar lekker even de deur uit gegaan. ML is nu even weg en moet morgen waarschijnlijk voor 3 weken naar boord (na nog geen eens een week thuis te zijn geweest). De vrouw van zijn collega moet binnenkort bevallen. Het voordeel is dat hij dan wel in de zomervakantie 3 weken thuis kan zijn.

Ik hoop gewoon op een vroege bevruchting deze maand, vergroot gelijk de kans op een meid :p. En anders volgende maand beter!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @vlek, het gaat vooruit met ons kleine meisje, maar met de fiets onderuit is niet niks, even met de beentjes omhoog??
    hoe is het met de ongi of heb ik dat weer eens gemist?? oh kan maar zo, maar hoe staat het er voor???

@ff,, knapt finny z'n voetje al op??

@jadore, oh leuk meis schiet al lekker op bij jullie ;)

@doptone is verkocht!!!

@all, knuffel en nu even op de bank

17. Funnyfant

GRRRR bericht getypt.. WEG:x

Merel: Ziet er goed uit meid! Ben benieuwd naar t eindresultaat straks!!

Jadore: Ik ben heeeeeeeel nieuwsgiering, kan niet wachten :D!!! Finn is gevallen en loopt sindsdien mank. Maar het gaat al beter gelukkig :)

Meis: Wat jij me waard bent, staat over 100 jaar nog niet op mn rekening :D;) Zat meer te denken aan een postzegel hahahahaha:)
    Fijn dat je doptone is verkocht! Jammer dat ik t niet wist anders had ik mm wel gewild ;)

Nemo: Ooooh niet koppig zijn meid!!! Lekker nog even knuffelen voor hij weggaat!!!:) Is veeeeel leuker dan ruzie maken!!! ;)

Vlek; Oei een blauw scheenbeen klinkt erg pijnlijk:$:(! Doe je voorzichtig lieverd!!!

Mliefje: Yeah! 24 weekjes morgen! Schiet toch alweer op he lieverd!:) Lekker die bewegingen :)

18. Funnyfant

WAAAAAAH ik heb een poll:
    Ik werk 20 uur en volg een studie. Mijn man werkt 44 uur. Hij doet het meeste in het huishouden en kookt bijna altijd. Ik doe het meest met onze zoon en alle financien, alle administratie, alle regelingen. Ik ben vreselijk slecht in het HH, en manlief is erg slecht in papierwerk en alles regelen. Hij heeft veel hobby`s waar hij veel tijd in steekt. Wat vind je van deze verdeling

Je bent een geluksvogel. Waar vind je zo'n vent? Lekker van genieten als je man het toch goed vindt?35%

Wat zielig voor je man! Luie donder, doe wat meer in het huishouden! :)14%

Lekker zelf weten.../ Vind het niet echt onredelijk.47%

Anders namelijk:

En echt: Er antwoorden nog steeds dames dat het toch echt mijn taak is als vrouw WHAHAHAHAHAHAHA!!!

19. Funnyfant

Sorry bericht nr 3:)

Maar we hebben ons cadeau voor Finn!! Een aquadoodle XXL!!

Echt leuk. Dan kan hij tekenen met water en stempelen! geen vlekken en hij heeft de fun!!! :D Echt iets voor Finn!

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Leuk!! Vond ergens een tractor met aanhanger voor 29,95 ofzo.. Een nieuwe! Vind ik niet duur...

Deel Deze Pagina