De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Wat gaat dat snel zeg!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

:D:D:DJaaaa wat gaan we snel he mop :D Ben benieuwd naar je echo :D wat denk je eigenlijk zelf dat je krijgt een jongen of een meid:D? Ik weet dat jullie het niet willen weten hoor maar ben toch nieuwsgierig :D:D:D en zat je bij Finn wel goed of niet?

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja he Nemo, hopelijk sluiten jij en Vlek snel aan bij ons!!!!

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Haha, ja dat wist ik ook wel, muts!
    Nee, ik bedoel dat hij de halve vloer in de kamer bestrijkt als hij uitgeklapt ligt, en je kent mijn kamer niet! Dan moet ikover de aquadoodle heenspringen, haha!
    En oprollen kan uiteraard, maar bedoelde de teken ondergrond buiten.
    En het vullen van die pen.....ik ken J....."ik wil dat zelf doen", en "mama, pen leeg: VULLEN NU!!!!"
    Hahahahaa, dus vandaag onze gewone doodle!
    Nogmaals, vind het zelf ook een gaaf ding hoor!!! Geen kritiek!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Poeweeeeh, Jadoortje 26 weken, Finnefantje 16 weken...
    Ik schrik me steeds kapot als ik mijn eigen banner zie......:$ woensdag 30 weken AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

6. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hahahahahaha oh hihihihi! Maar mijn huiskamer is ook echt geen balzaal hahaha! En ik spring iedere dag wel ergens overheen :p:p:p
    Want ja, zie mijn poll, ik doe geen ene R##T whahahahahaha!!:D:D:D:D:D

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Join the club!
    Ik ruim tegenwoordig niet eens het speelgoed meer op...:)....morgen ligt er toch weer nieuw!
    Oh ben echt een lui varken geworden de laatste weken....dat alleen de hele dag loopt te vreten.....bah!

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel, las net je banner, nog 2.5 maand en dan is je baby er zo ongeveer al :$ ong 10 weken !!!! wat gaat de tijd toch snel !!
    denk dat het er niet in zit dat we allemaal tegelijk zwanger zullen zijn, wel heel jammer :(

RB, je bent geweldig meid * smak op je wang * , ik zie de zegels wel verschijnen :D

FF leuk kado, nog nooit van gehoord.gezien

9. Funnyfant

Waaah Merel, nog een paar weekjes en dan lig jij te puffen!!!!:$

Jadore: Ik ben ENORM nieuwsgierig. Veel meer dan bij Finn! Ik dacht helemaal in t begin bij Finn dat ik een meisje zou krijgen, maar ik droomde 3x dat het een jongen werd en toen wist ik het zeker! ;)
    En nu zegt mn gevoel een meisje, maar ik weet t echt niet!! Wat denk jij??

Oooh ik vind het bijna jammer als jullie al bevallen zijn hahahaha, want ik wil heel graag echt met zn allen nog even zwangeren!!! Dus jullie moeten echt 41 weken zwangeren hoor! :D:D:D:D:D:D:D:p:p:p;);););)

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hou op schei uit! :$ "over een paar weekjes"

Nee, op de eerste zaterdag van de bouwvak ga ik persen, weeën of niet! :D
    Dan heb ik ML lekker 3 weken thuis!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou ga jij dan maar persen hoor Merel...maar denk dat als de beeb niet wilt er toch echt iets anders uit zal komen hoor :p hahaha

Finn, toch denk ik ook een meid bij jou! Maar aan de andere kant zie ik je ook wel lopen met 2 stoere boys dus aan mij heb je niet veel :p maar voor de lol gok ik op een meisje!

Vlek, jawellll kom op dat gaan we gewoon aanhouden Lieverd!!! En anders los jij Merel heeeeeeeeeeel snel af :D

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @Finn: ik wist ook zeker dat het een meid was, droomde wel eens van een jongen, maar bleek toch echt een ventje met de 20 weken echo.. Jij bent al bang dat het niet eens meer leuk is als iedereen bevallen is, ik ben nog geen eens zwanger SNIK!!! :(
    Haha, nee hoor, stel me aan..

Zit ideeen op te doen voor Daan zijn kamer. Heb iets gevonden wat ik wel leuk vind. Niet gelijk super, maar het begin is er..

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Is dit behang (met een wit bedje en accessoires in bijvoorbeeld blauw) te meisjesachtig?

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Nemo en Vlek: aan jullie draag ik graag het stokje over, maar hoop natuurlijk dat het eerder op de planning staat voor jullie!!!

@ Jadore: wahahaaa, ja het wordt of een klein negertje dan of een enorme aambei! :D
    Maar wil gewoon echt niet over tijd gaan....:(

15. Funnyfant

Merel: Hahahahah in de bouwvak, nou ik help t je hopen ;):p

Jadore: Whahahahha dan komt er iets anders uit hahahahahaha:D:D:D:D:D

Vlek: Ja ik heb ook nog goede hoop dat het nog net gaat lukken!!;) Knuffie!!!!

Nemo: Jaaaaaaa ik bedoelde ook voor jou en Vlekkie!!!! :)
    Dat 2e behang vind ik SUPER! en helemaal niet te meisjesachtig nee!!

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik persoonlijk vind de laatste mooier...terwijl ik echt Eijffinger fan ben !!! En vind het helemaal niet meisjesachtig als je indd de accessoires en bed in t wit doet bv of grijs ofzo super!!!

17. Funnyfant

WHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHHAHHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAAA ik pies in mn broek!!!! Hahahahahahahaha Merel!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Ik kan niet meer hahahahahahaha!! Ik zie het meteen ook voor me he!!!!

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahahahaha Merel nee indd het zal iig geen kind zijn :p, maar denk wij allemaal niet...sterker nog pffff moet er niet aan denken...maar juist omdat ik zo denk en iedereen om me heen denkt dat ik eerder ga bevallen ben ik bang voor de "vloek" en dat ik juist overtijd zal gaan :S we zullen zien...tis ook zo'n rustig ventje die zit zeker met 41 weken nog prima :p hahahaha

Finn hihihi zelfde smaak :D en had jouw mening echt nog niet gelezen :D

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

He gatver Finn, nu krijg ik flashbacks van Echte Meisjes in de Jungel :p:p:p whahahahahahahahahhahahahahahha:D:D:D:D of kijk je dat niet :)

20. Funnyfant

jawel... soms:)

Maar dat heb ik ff gemist :D

Deel Deze Pagina