De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Nemo, dat kamertje ziet er nog heel netjes uit. Ik vind dat een hele leuke serie van de Ikea!

Tempen heb ik echt geen verstand van maar ik hoop dat je dan rond dag 14 je ei hebt gehad.

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mooie spullen hoor Nemo!!!

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nemo, mooie set hoor, hou wel van wit

oh en met tempen, ik zou het niet weten heb er echt geen verstand van :):)

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo...kan amper me ogen openhouden..slaap de laatste nachten niet zo bar! Maar..hier al steeds meer een feestje..24 weken, het voelt echt zo goed!! Mijn buik is een boksbal, ik vind het prima! Weet ik tenminste dat de kleine het goed heeft daarbinnen!Denk veel aan jullie maar geen puf om terug te lezen..jullie kletsen ook zooooooooo veel;)

O en morgen komt dan me voerbedekking en gordijnen...kan ik Maaikes kamer showen! Donderdagavond gaan we voor de kast shoppen..dus dat betekent al gauw soppen!!!

En hoe gaat het met jullie?

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Lm ben je ziek (geweest)? Beterschap meis!! Enne..iemand gebroken vliezen in je omgeving? Met hoeveel weken? IK hoop dat alles goed mag gaan!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Meis :p:D

@Wolfje, echt...meen je dat nou...wat een belachelijk gedoe zeg!
    Wij hebben er eigenlijk nooit aangedaan en krijgen ook amper kaarten nou ja lekker belangrijk.

@Maible Yeahhhhh nog 100 dagen wauwwww! Leuk een babypark bij jullie in de buurt :D wij hebben een babydump wel redelijk in de buurt, maar nog niet geweest;)

@Nemo, ooo maar als je echt de 16e je ei hebt gehad is de kans echt zeker nog aanwezig hoor nou blijf duimen voor je! Leuke kamer!!! Waar twijfel je aan?

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @MAdelief, kan me voorstellen meisy dat je geen puff hebt om bij te lezen...helemaal niet erg toch! Yeahhh 24 weken weer een week verder wat fijn! Leuk ben erg benieuwd naar Maaike dr kamer!!!

@Nemo, ik zie nog geen kruis bij ff, maar dat zou goed kunnen als je morgen een mooie tempstijging krijgt...maar had je posi ovu's dan?

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo mooie set hoor, zou er voor gaan als ik jou was !! en wat een super mooi behang, blauw en rood kan er allbei bij.

LM wat een naar bericht over je andere zp dinnetje, hopenlijk gaat het goedkomen met haar !!! hou je ons op de hoogte?
    gelukkig zelf weer wat opgenapt lees ik, fijn !! iedereen het virus gehad dus jullie kunnen er weer ff tegen ;)

Mlief, ben benieuwd naar je kamertje !!

jadore, ja fijn is dat he ;), lekker bezigheidstherapie vind ik dat altijd die onzinnige dingen die toch moeten gebeuren, maar iig veel succes met de adressen

wolfje,nog 2 dagen en dan weet je of alles goed zit meid, maar wees niet bang het zal vast allemaal goed zijn.

hier vanmorgen boodschappen gedaan en wasjes gedraaid, moet aleen nog een boel opvouwen, heb ik nooit zoveel zin in :). paardjes zijn nu tikkertje aan het spelen,grond dendert gewoon van hun spel :D.

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    het gaat om iemand uit het oktober topic, niet echt een vriendinnetje eigenlijk.
    Dacht dat ze 16 weken ofzo is of iets verder. Na gisterochtend niets meer van gelezen. Dus hopen dat alles goed is!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Zo wat gaaf Vlek dat je dat zelf kan voelen dan! Iehhhhiiiiee prrrrr jij bent hem :D hahaha
    Ja bah helemaal geen leuk klusje, maar ja wat mot dat mot he ;)
    Wassen oooo ook echt mijn favo klusje hoor :p hahaha nou ik moet strijken grrr ook echt geen zin in gelukkig zijn we niet de enige iig :D

Edit*** wat erg voor haar LM, dan is er ook geen hoop als het echt zou komen :(...pfff hopelijk laat ze snel weten dat het goed gaat met haar!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlek, ik ben ook niet zo gek op was vouwen/strijken. Mijn wasmand puilt echt uit hahaha.
    Moet ik in de vakantie echt wegwerken want schaam me anders kapot voor de kraamzorg dan :D

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Oh jakkes LM! Pfft...weet nu wel hoe het is als je denkt dat het zover is, wat een zegen dat het bij ons vals alarm was!! Ik heb echt met diegene te doen...maar als het echt zo is...dan moet je nog zo lang tot 25 weken...

@ Babypark Hihi..we hebben er eentje dichtbij en het is zoooo heerlijk winkelen om enkel al doorheen te lopen!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Geef mij die was maar hoor meiden, ik vind strijken/was doen niet erg. Alleen het opruimen is een ramp...soms staat de wasmand met schone gestreken was wel een week in de slaapkamer...Dus als jullie dat ff doen;)

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wat fijn Madelief. de 24 weken, Hoeraaa!!!

Hier ook een volle strijkmand;) Ik heb deze al van de overloop naar de woonkamer versleept. Ik zal er vanavond maar mee aan de slag gaan. Geen zin in..

Babydump zit hier ook in de buurt maar dat vind ik persoonlijk niet zo'n fijne winkel. Er zit hier ook een prenatal warenhuis, die vind ik wel leuk. En nu dus ook een babypark. Genoeg te shoppen dus:D

Vlek, paardjes hebben de lente in hun bol?:D Volgend weekend toch weer concours? Moet je nu nog 1 wp in het m1?

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Geef maar door Maible;) haha doe ik wel ffies! Mijn handen gaan jeuken;) Je hebt wel alle keus qua winkels! Das handig!

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Das goed Madelief, dan kom ik wel bij jou opruimen. Dat vind ik nou helemaal niet erg:D

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha prima!Deal!:D

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi MLief dat heb ik ook wel eens, op maandag alles gewassen en dan op vrijdag berg ik het spul eens op :), daarom heb ik maandag maar ingesteld als was en boodschappen dag, in 1 dag alles wegwerken en dan de rest van de week de rest van het huis/boerderij.

maible, ja klopt !!! goed bijgehouden :D, zondag concour in westervoort en dan hopenlijk 1 puntje mee naar huis kunnen nemen. en dan start ik met mijn boerenknol gewoon M2, nooit gedacht toen ik wedstrijden met hem begon te rijden.
    tikkertje hebben ze hier 1 a 2 keer per dag, wel makkelijk houden ze zichzelf in vorm ;)

jadore, tja als twee paarden van 600 kilo aan het galloperen slaan in een bak ong 10 meter bij het kantoor vandaan waar de laptop staat, wel een voorrecht hoor, de paardjes zo lekker bij huis, anders had ik mijn hobby niet meer kunnen uitoefenen ben ik bang.

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

mdl; doe lekker rustig aan meid en geniet van de beeb in je buik:) veel plezier met kamer m. maar komt vast goed!

jarode; ja had iedereen dus mail gedaan met fijne dagen en gelukkig nieuwjaar en toen ze geen kaart ontvingen waren ze allemaal beledigd...

vlek; lekker zo dicht bij huis je paarden:)

lm; beterschap meid, knap maar snel op...

knuffels

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Getver, de rillingen lopen over mijn rug. Schietpartij in Zwijndrecht, daar is Daan nu bij mijn schoonmoeder! Zie ik een foto op nu.nl. Die flat op de achtergrond, daar woont familie en achter de man die de foto nam woont mijn schoonmoeder.... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr............

Deel Deze Pagina