@ Nemo: coole foto! (en bril!) da's wel lekker als je de buurt van het strand woont! Dat hebben wij weer niet....maar een gieter is ook al leuk hier. En J heeft vandaag geleerd hoe de sproeikop ingedrukt moet worden.....alles zeiknat van terras tot tuin....ook leuk hoor! Lastig een smepplan wat eigenlijk geen plan is....hopelijk een lucky shot dan!
Nou ja, in de buurt.. Moet er nog steeds 45 minuten voor rijden.. Maar beter dan bij jullie inderdaad!! Daan heeft trouwens een waterpistool gehad van oma, ook een groot succes..
Oh, hier is de bellenblaas nu populair, maar waterpistool is ook gaaf! Maar dan zijn wij de klos vrees ik. Hij stond straks dus met die sproeikop te klooien en keek er recht in toen hij uitstond, knijpt hij er in en hoppa volle laag in zijn eigen gezicht. Ijskoud, en hij schrok zo erg dat hij gewoon vol bleef sproeien! Super zielig, kei hard huilen van de schrik!
Daan wilde eerst ook geen bril, maar heeft nu door wat het nut is denk ik.. Bellenblaas is ook leuk. Hij heeft een bellenblaas-pistool van andere oma, ook helemaal leuk! Dat waterpistool is overigens meer een pistoolTJE en hij snapt het nog niet helemaal..
Dames mijn oogjes vallen dicht.....ben vanmorgen om half 6 wakker geworden van mijn eerste kuitkramp .....daarna niet meer geslapen... truste x
Aan het genieten van de moederdag?? Hier geen ontbijt op bed helaas, Daan heeft niet eens voor me staan koken Ben nu bij mn schoonmoeder. Straks Daan waarschijnlijk hier naar bed en daarna naar mn moeder. Heb ook nog een stiefmoeder, geen zin in (of ben ik nu heel fout?) Fijne dag allemaal!!
Morge! Nee Nemo je bent niet slecht! In sprookje zijn het 'boze' stiefmoeders, dus als jij 'gewoon' geen zin hebt in je stiefmoeder is daar toch niks mis mee?? Jammer van het ontbijtje, maar hoop toch dat je een mooie moederdag hebt! Aan het weertje ligt het niet! @ all: ben dus schandalig verwend vanmorgen.... Gister dus bosje bloemen, en vanmorgen kreeg ik van J een geweldig 'mooie' D) brooddeegketting (soort medaille) en een Sesamstraat fietsenbel (aangezien J die van mij ook zelf gesloopt had) en van ML een kadoset geurtje+bodylotion Sunset van Boss ..........en boterhammen met aarbeien op bed! Ohhhh, voelde me bijna schulig dat ik de mama ben vandaag! Hoop dat jullie ook een mooie moederdag hebben allemaal! Geniet van het weertje!
A warm smile a feeling cry a comforting shoulder a mother can show them all But nobody ever wonders what it must take just to always be there and to see the need to laugh along or to present a shoulder to cry on It is an amazing gift being a good mother Sometimes I am afraid that de grattitude of the warm feeling of comfort love and necessity is not expressed enough to the woman that is closest to everyone's heart the woman of wich the name means more than anything all over the world the woman known as: MOTHER Happy mothersday everyone!!! XXX
Mooi Rasp! Dat dus mijn enige moederdagscadeau vandaag... Geen cadeautje, geen knutselwerkje, geen bloemen, geen ontbijtje... niks... Was ie vergeten door de bruiloft Nou ja... De bruiloft was erg leuk!!! Echt superrrrr!!!!! Foto's staan in mn album!!!
Leuke foto's Finn.. Vorig jaar had ML zijn moeder de opdracht gegeven om een bosje bloemen voor me te kopen, maar dit jaar was minder belangrijk geloof ik
Fijne moederdag allemaal!!! Mooi gedicht Rasp!! Merel, leuk dat je zo verwend bent! Finn, fijn dat de bruiloft leuk was! Ik ga zo foto's kijken. Minder leuk dat moederdag vergeten is...:x Bij deze van mij een dikke moederdag knuf voor jou, omdat ik je een TOP mama vind!!! Ik ben ook flink verwend vandaag. Ik mocht uitslapen en O heeft samen met ML een ontbijtje gemaakt. Ik heb een mooi voetafdrukje in brooddeeg gekregen wat O zelf heeft "beschilderd" op het KDV. En O heeft samen met ML geregeld dat we morgen een 3d pretecho hebben!! Ik mag dus als kado naar onze dochter gaan kijken! Zooooo lief dat ze dat geregeld hebben! Veder zijn we een ijsje gaan eten en bij de paardjes geweest. Ook nog een cadeautje bij oma gaan brengen. ML gaat straks naar een verjaardag. Ik wil wel mee maar heb echt te veel last van mijn bekken helaas. Nemo, kan me voorstellen dat je geen zin hebt in al die bezoekjes. Je bent tenslotte zelf ook mama en dan is het niet de bedoeling dat je de hele dag aan het rondrijden bent om moeder, sm en stiefmoeder te bezoeken! Het is ook JOUW dag!