De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    was trouwens met 25.4 wkn ;)

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Oooooh, Jadore, jij hebt echt een pracht-buik!!. Echt heel mooi!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dat scheelt indd wel! Lastig tellen is dat ook..ik had dat nu ook ik woog 54 en ging toen nar 52 door al het spugen terwijl ik al vel over ben was, maar goed nu weeg ik 68 dus zit er weer aardig aan ;):D

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ahhh lief Maible jullie ook echt!!! Vind zwangere vrouwen ook sowieso heel mooi (de meeste iig ;)) vooral die zo stralend langslopen :D

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Het lijkt me juist vreselijk moeilijk om daar rekening mee te houden. Is het niet zo dat iedere vrouw gemiddeld iets van 12 kg aankomt, overgewicht of niet?
    Let jij er wel veel op FF?

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Of langswaggelen, net als ik, whahahaha

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mooie buikfoto's zeg!!!
    Die van mij komt volgende week weer :D

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen dames, kan nog net

ff bij gelezen. maar ben een beetje een vergiet vandaag slecht geslapen. ach trekt wel weer bij.

@mooie buiken dames, wouw hoor.

@F. is geboren met 35+1 dag en woog 2980 en was 49 cm dus een kanjer. en verlos denkt dan ook dat deze x het ook weer een grote baby word.

@kaartjes, vind het wel leuk om mee te doen maar degene die stuurt krijgt er dan ook 1 terug. 2<-->verkeer dus.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi lieverd.
    even bijgelezen...mooie foto's voorbij zien komen:)
    finn; fijn dat bij de vk alles goed was!
    lieverds... ik ga zo stad in ff me gedachten verzetten...
    ben zo bang voor vanavond, met sem echt nooit bang geweest, zo raar... pff ...
    maar auto is weer terug dus vrijdag t/m maandag ben ik er niet.
    knuffels

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Is idd en goed idee om afleding te zoeken Wolfje! Ik hoop dat je vanavond een hele mooie beeb mag zien!!
    Het is dus nog goedgekomen met de auto van je ouders?

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whahahaa nou dat had ik ook vooral bij Chloe nu wel minder, maar mensen zagen vaak niet dat ik zwanger was:(was36 weken toen maar goed:(;) en ze zeiden dan tegen ML wat er met me was...meiden die ik dus niet kende..die hij kent van stappen ofzo ;) whahahahahaha :) maar moest eigenlijk ook met krukken lopen toen..eigenwijsje deed het niet :p

12. Zeepaardje

nee nog niet goed, hij rijdt wel we moeten het er maar mee doen tot na weekend weg... maakt nog raar lawaai... maar zijn weer 70euro lichter:(

ik hoop het ook vanavond, over 7uur weten we het

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    wolfje heb je goed even gedachten op nul, en voor je het weet is het vanavond joh.
    en dan krijg je vast en zeker een mooie baby te zien.
    en lekker even er tussen uit heerlijk.

wij gaan volgende week een midweekje weg, lekker even relaxen.

14. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

WAUWWWWWIIIIIIEEEE Jadore, mooi hoor!!!! En jij mag er gerust zo "bloot" op staan!! ;):p
    Oh jullie zijn zo mooi slank met zo'n mooi strak buikje... ZWIJMEL!

LM: Uhm nou ja wel een beetje. Ik sta iedere dag op de weegschaal en het ging heel goed, totdat ML vorige week met een MEGAbus vol celibrations thuiskwam... En nu dus een kilo er bij hahahahaha:)!
    Maar ik ben niet heel erg bezig met afvallen ofzo, maar wel met gezond eten.

Maar ik woog vroeger in mn diepste dal 37.5 kilo, en ik ben gewoon heel blij dat ik met dit lichaam (meestal) me toch goed kan voelen. Dat is voor mij een MEGA overwinning van mn eetproblemen van vroeger... Ik kom ook gewoon uit een familie vol stevige/dikke vrouwen en ben heeeel lang de enige slanke geweest.
    Als ik 66-70 kilo weeg, ben ik blij, dan heb ik een gezond gewicht en dat is uiteindelijk mijn doel. Maar nu even niet hahahaha!!!

Wolfje: Komt goed meid, sterkte met de dag doorkomen!

Meis: Haaa! Ja dat was indd ook een kanjertje hahaha :)

LM: Ben benieuwd!!!

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Meis, door jouw banner denk ik er weer aan dat vanavond de nieuwe serie van babyboom begint! Dat wil ik echt zien!!
    Jouw kleine had idd een mooi gewicht voor 35 wk! Nu maar hopen dat deze iets langer wil blijven zitten!!

16. Zeepaardje

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja eigenwijs ben je wel ja:D:D:D
    hier ook een waggelende gans hoor, vanmiddag weer fysio, even de bandenlos maken (ML zegt al gekscherend even de bandenspanning checken;))

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Heb ik speciaal voor jou gedaan, denk anders vergeet maible het nog hihi.

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga ook babyboom kijken, heb de tv al gereserveerd. Nu hopen dat juul gelijk wil slapen anders word ik echt chagie :D
    Het is drama soms, zijn we gewoon 1 uur bezig om hem in bed te krijgen.

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @ff, ja was zeker een kanjer ja die meid van ons, en nog steeds hoor. is nu 16 maanden draagt maat 92. gaat lekker hard dus
    en dat voor een baby die te vroeg geboren is.
    en ja hoop dat deze langer blijft zitten, zal wel een weer een reus worden. dus als er straks in de krant een raar bericht staat :D:D:D vrouw bevalt van reuze baby niet schrikken ik was het:p:p

en ja dames jullie zijn zeker in shape met die mooie buikjes, oh na de bevalling ga ik er even 15 kilo af werken, dus als Vlek even het geheimen recept door speelt naar mij???!!!!

Deel Deze Pagina