Wil iedereen aub even hier deze vraag invullen??? Dat helpt en zo houden we overzicht http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/276770-13-musketiersvraag.html
oh sorry ben ik zo blont??? snap hem niet je vraag ik doe mee bij tweerichtingsverkeer; ja, degene die terug sturen die zelf niet sturen een pb nee, iedereen of je wel of niet stuurt krijgt een kaartje is het zo of lees ik niet lekker??
Ik bedoel de lijst invullen: Ja of nee En de poll vond ik leuk hahahahaha!! Ja en de andere meiden (die niet meedoen) stuur ik een mail. Nee, iedereen krijgt een kaart
Meiden ik word gek hier!!!! Telefoon blijft maar gaan, zit al de hele dag alleen en kan niet eens even van mijn plek
ach ze bellen van zelf wel terug als het belangrijk is grapje balen is dat net of je vast gelijmd zit op je stoel.
Bah LM dat is vreselijk! Heb je niet eens tijd om even te plassen!! Of een theetje te pakken! Oh ik haatte dat toen ik nog planner was!
goedemiddag dames! @ Quint Hoe reageerde ML gister toen hij het goede nieuws hoorde? @all ik stuur kaartjes hoor! Ben veel te trots op me kleintje en kaartje om het niet te doen!!!..ML vind het een beetje raar, maar jammer dan! (naar wildvreemde dames een kaartje sturen haha) Ben echt zo luiiiiii vandaag! Sraks nog foto's maken van de kamer van Maaike..ben er zo blij mee!
O ja vanaaf babyboom!! haha ML wordt gek van al die programma's. Ik kijk elke avond ook bevallingsverhalen. Nou moet tie nog langer boekje gaan lezen...
Leuk leuk leuk!!! Ben zoooooo benieuwd naar de kaartjes en namen en alles!!!!! En Mliefje: Ben ook heeeeel benieuwd naar je kamer!
hoi meiden ben weer terug van stad.. sem luisterd echt totaal nergens naar en is zo dwars als het maar kan, zou mijn zenuwen ook wel voelen denk ik las iets over bekken gebeuren haha snap der echt niks van enne teenslippers die draag ik altijd in de zomer nu af en toe ook al... ken toch geen kwaad lijkt me
Als je slippers draagt (in je zwsch) dan klauwvoet je met je tenen (anders vallen ze uit) en dan wikkel je je voet niet goed af en dat is weer slecht voor je bekken. Maar heb je nergens last van: Lekker zelf weten! Maar als je al bekkenpijn hebt, dan is het heeeeel slecht
ohh oke. gelukkig geen last van bekken dus dat scheelt maar thx voor de uitleg! heb wel zelf anderhalf cm lengte verschil tussen me benen, ene been is langer...
Goedemiddag!!! Drukke dag hier. Ga als een soeer naar de 'andere kant' (gymzaal). Moet weer surveilleren om 15:45. Even gegevens : Daan was 3860gr, 53 cm lang, was zelf 10 kilo aangekomen (starte ook al zwaarder ) maar die waren er na 6 weken weer af. Nu trouwens er weer bijna bij Ik sluit me aan bij Vlek. Doe mee met de kaartjes, maar kan zijn dat je die dus pas over 3 jaar krijgt
Ik vraag me altijd af hoe je merkt dat je last hebt van je bekken. Ik heb zeg maar wel last van onderen (van binnen zeg maar). Een beetje een beurs gevoel, maar VK zei dat dat door mijn banden komt.