De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nemo; gelukkig, nu je vent weer bijna thuis om samen te genieten;)

all; ik ga slapen... heb erg rugpijn ineens dus lekker liggen op bed;)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

morgen ben ik er niet zo veel, vriendin belde net, of ik op der zoontje van 3jaar en dochter 6mnd wil passen:( Natuurlijk:D

kan ik der misschien gelijk het goede nieuws van mij al vertellen:p

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Heeee Girafje: Bijna meid!!! Leuk leuk!!! Ik wil ook nog een keertje zo'n mooie jurk aan:D:D:D:D:D:D Ben heeeeeeel benieuwd naar jouw jurk joh, ik kan niet wachten!!!! :D:D:D:D Maar mooi zo dat je zondag pas gaat: Kun je zaterdag nog even een fotootje spammen hahahahahah:p:D;)

Dank jullie wel allemaal hoor lieve meiden!!! Ik vind jullie ook allemaal SUPERMAMA's en SUPERmeiden!! :D
    Ik hoef ook geen cadeau hoor, echt geen geld aan uitgeven, maar 1 klein tekeningetje van Finn had ik zo leuk gevonden :) Gewoon dat je je even gewaardeerd voelt, stom he hahaha! Maar ML heeft nog snel een kaartje gekocht en een bak ijs met aardbeien: MMMMMM ;) Dus ik ben toch een beetje verwend :)

Nemo: Nou voor jou is het nog pittiger meid! Knap hoor, hoe je het allemaal doet! Als iemand dan moederdag verdient dan ben jij het wel!!! Knuf!!

Wolf: druk dagje! wel leuk! veel plezier!!

KNUFFEL!!!!! :D:D:D:D:D

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @quint: ja het valt allemaal wel mee, hij komt thuis op dag 11, dus alles kan nog..

@all: vind het zo lief, jullie bewonderende woorden. Maar bedenk wel, ik neem aan dat jullie mannen ook pas met het eten thuis zijn. Dus ook jullie zijn de hele dag alleen. Alleen de avond niet. Krijg ook veel hulp, 2 dagen kdv, 1 dag Smoeder. Valt allemaal wel mee. Ben nu alleen thuis, kleine man is bij Smoeder.

Kus en slaap lekker allemaal!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Finn, heb mn trouwjurk wel verkocht, maar hij hangt hier nog. Even passen?? :D:D

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @wolfje: rustig aan met je rug en succes met oppassen morgen!

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Moggah! Ga nu naar stage.... baal er echt van...

8. giraf

giraf Niet meer actief

Nou, eigenlijk, als ik heel eerlijk ben is mijn ML al om 15:30 thuis :)
    Hij gaat wel al om 5:00 / 5:30 weg, maar is wel op tijd thuis :)

Goedemorgen allemaal trouwens!

Even een buikfoto van vandaag:
    Bekijk bijlage 149433

Eerlijk zeggen hoor:
    Vinden jullie mijn buik klein? Voor mijn gevoel is hij zo klein :(
    Soms kijk ik bij het topic buikfoto's en dan spammen meiden foto's van hun buiken met 15 weken ofzo en die zijn al groter dan die van mij :$
    Ik ben van de week nog bij de VK geweest en die zei er niks over. Kindje groeide goed volgens haar, dus daar hoef ik me niet druk over te maken, maar ik wil ook zo graag pronken met mijn buik :)
    Nu zie je de mensen kijken naar mij en dan naar I en dan hoor je ze denken "nou die heeft ook niet veel moeite gedaan om haar zwangerschapskilo's kwijt te raken"

**Genoeg geklaagd, nu weer in de positieviteits-modus**

Grote dag komt inderdaad steeds dichterbij :)
    Woensdag is DE JURK klaar en mag ik hem ophalen! Leuk! Ik zal zeker een foto in mijn album zetten! En als we terug zijn van de vakantie ga ik heel mijn album volzetten met foto's van de jurk, trouwdag, vakantie!
    Maar als jullie al eerder nieuwsgierig zijn, dan zijn jullie bij deze uitgenodigd voor vrijdag! :D

Ik ben nu even in ons eigen huis, even opruimen en poetsen... wat een stofbende is het hier zeg... Heb nu lekker alle ramen en deuren open staan en ga even alle kranen open zetten, plantjes water geven, stofzuigen, bla, bla, bla en nog een hoop vervelend werk ;)

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    giraf een kleine buik ??? echt niet, vind hem juist heeeel mooooiii !!!!! je kunt echt wel zien dat je zwanger bent hoor, niet denken dat andere mensen anders denken, is niet waar !
    ben heel benieuwd naar je jurk, waar trouw je ? ;)

zag nog een aantal foto's voorbij komen van mooie buiken, echt mooi om te zien, en jullie zijn allemaal zo lekker slank dat er ook echt vorm in zit, bij mij was ie pas op het laatst 1 geheel :)

wolfje succes met oppassen vandaag !

FF jammer dat je man niets aan moederdag heeft gedaan, en een etentje had gekunt toch, ook al is het maar naar de mac.

rest een beetje vergeten, sorry :)

hier gister een drukke maar leuke dag gehad, heb een bos bloemen gekregen en mijn zus had samen met Syl.ke een mok geverfd, heel leuk !! s'ochtens eerst een beetje bijgekomen van een feest van de avond ervoor, s'middags naar mijn ouders, daar hadden we een spontane BBQ en s'avond naar smoeder.

ben nu wel helemaal op, eerst vrijdag en zaterdag werken in de bloemisterij (wat ik echt niet meer gewend was :)) zaterdag avond feestje en zondag hele dag op retteketet.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, ik vind je buikje ook heel mooi hoor. En het echte grote komt zeker nog wel! Dat hij wat kleiner is betekent sowieso niet dat hij minder mooi is.

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen dames

@oh giraf, ik ben nu 22 weken mijn buik is echt wel kleiner dan de jouwe hoor. je heb een heel mooie buik

@vlek, jeetje druk weekend meis

@all zwaai, sorry heb niet bij gelezen.

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Giraf, mooie buik, hoor! Niet zo onzeker over zijn ;)

13. raspberry

Hoi dames

Het is hier maar een trieste dag met regen tot nu toe.
    Vanmiddag heb ik cursus, bleeeeeeeeeeeh!!!
    Gisteravond eindelijk een verjaardagscadeau voor Vera besteld op internet. Het is een Rubens Barn pop geworden, die zijn zoooo mooi. Ik had ze al vaker gezien maar was het helemaal vergeten en opeens dacht ik er dit weekend weer aan dus wist meteen wat ik hebben wou voor Vera.

En nu duik ik weer de mand met wasgoed in!!

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @rasp, oh hier schijnt de zon volop, hadden wij maar eens regen!!!!

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    #115 Madeliefje1987, 9 mei 2011
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
    Hey lieve meiden,

SOrry, in het weekend hebben we lekker de boel gedaan buiten en zondag was een heerlijk relax dagje...echt genoten! Af en toe voor mij ook goed om niet achter LT te zitten! Maar ga nu beetje terug lezen! * edit lukt me niet helemaal, dus ik begin gewoon vanaf hier:D

Hele dikke knuf voor iedereen!

@ FF Hoe was de bruiloft???

ps: hier weer een weekje verder...blijft jippie!!

16. raspberry

@Madl, jah fijn! 23 weken!!
    En het is hier sowieso rustig geweest afgelopen dagen, logisch met dat mooie weer!

17. raspberry

Oh trouwens de regen is gestopt hoor, het was maar heel weinig dus het zet geen zoden aan de dijk helaas. Het is hier ook nog steeds wel warm.

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    rasp oh, hier regent hey wel af en aantjes...wel een verfrissinkje hoor! Maar Maaike wordt er gelijk loom van (en ik ook, kan blijven slapen) dus die ligt weer op bed.

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @madeliefje, lekker weer een weekje verder he. maar af en toe LT vrij is ook wel lekker.
    dat probeer ik ook in het weekend.

*** hier vrijdagnacht naar HApost geweest, kleine meid schreeuwde het uit uit van de pijn, bleek oortje te zijn weer naar huis gestuurd met paracetamol nou, hielp niet dus zaterdag middag retour en bleek volgens de HA hadden nu een ander iets doortastend type beide oren knal rood en dus fikse oorontsteking dus hup antibiotica nou vannacht voor het eerst weer redelijk geslapen, arme meid.**

20. raspberry

@Meis, ach jee wat zielig! Dat doet heel erg zeer! Die arme meid, gelukkig dat je wel antibiotica hebt gekregen uiteindlijk.
    Heel veel beterschap en sterkte met je kleine meid!

Deel Deze Pagina