De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!

@ Giraf: je buik is MOOI! Niet klein vind ik hoor. (vergelijk maar met mijn foto's in album, dan zie je dat het niet verschilt;))
    Oh ben zo benieuws hoe je eruit zal zien vrijdag!!

@ Maible; nou ik ben verwend, maar jij ook!! Een 3D echo! Wauw, hoe laat?? Foto's!! Kan ik nl gelijk een indruk krijgen wat wij morgen kunnen verwachten!

@ Quint: morgen gaan we samen beebje kijken zag ik! Ik pas 's avonds, hoe lata mag jij! Oh, wel echt fijn he zo'n vroege echo! Ik was daar toen ook heel blij mee. Voel aan mijn water dat het goed zit in je jou buik!!

@ Madelief: jeah, 23 weken! Elke week is er 1! En lekker buiten genoten las ik met dit mooie weer, terrecht!

@ Finn: oh meid, ik zou me ook klote hebben gevoeld in jou geval! Die van mij heeft het 1x gepresteerd om me niks voor mijn verjaardag te kopen, omdat hij niks wist te bedenken wat ik wou.....:(
    Daarna heeft hij het gelukkig nooit meer in zijn hoofd gehaald om zoiets stoms te doen.
    Of jij hebt het komende vaderdag hééél makkelijk, of je laat hem een poepie ruiken en legt hem onwijs in de watten. Dan weet hij gelijk hoe jammer het was dat hij niks had geregeld voor je.
    Dikke moederdagknuf voor jou hoor!!

@ Meis: hoe is het met je? Alles onder controle?? Hoop van wel!
    * edit, lees net van de oorontsteking! Auw, zielig!! Heel veel beterschap voor je meisje!! *

@ Jadore: ook af en toe rust nemen he!!

@ Wolfje: schiet op he tot je echo! En hoe is het met je rug, geen last meer hoop ik!?

@Nemo: evengoed respect voor je meid! Alle moeders afsjouwen en niemand die zich even voor jou uitslooft. Wellicht dat ML je komende dagen dan wat extra gaan verwennen??

@ LM: met jou ook vast alles goed denk ik! Houden zo!

@ Rasp: mooi gedicht trouwens! Het gaat er gewoon om dat je even voelt dat je gerespecteerd wordt he! Gisteren zei mijn schoonbroer: ja maar jij bent toch niet de moeder van ML? Dan hoeft hij toch niks te kopen voor jou?
    Nou, ben blij dat mijn ML het toch anders opvat, en hij me gewoon een goede moeder vind, en vond dat ik hetr verdiende om verwent te worden! :)

@ Vlek: druk weekend jij! Wel lekker af en toe, als je ook maar tijd krijgt om weer bij te tanken!

@ All: geloof dat dat ijzerdrankje Flora.dix wel een beetje helpt. Voel me iets beter, en minder last van harde buiken. Komende week eens in de gaten houden hoe dat in verhouding tot mijn werkdagen is.

Boven op zolder wordt weer geklust door stief-s.vader. Hij heeft er zin in. Hij is nu onder de raam een grote nis aan het maken waar we straks leuke spulletjes van J in kunnen zetten. Wilde ik altijd al, maar durfde het ML niet te vragen, omdat dat veel werk is. Ssvader draait er zijn hand niet voor om, jippie!!

Mijn mama is vandaag jarig, dus vanmiddag en vanavond verjaardag! Ben er morgen pas weer!
    x

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, gefeliciteerd met je moeder!! En fijn dat je de nis wel krijgt dankzij je s-stiefvader!
    Fijne dag en tot morgen!

3. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Vanmorgen echo gehad! Het was echt GE-WEL-DIG!! Zo bijzonder om dat kleine frummeltje te zien rondzwemmen. Ik kon alles heel goed zien. Ik heb foto's. Die zal ik zo in mijn album zetten. En ze is nog steeds een meisje:D
    (had vannacht gedroomd dat het toch een jongen was;))
    Ben nu helemaal in de wolken!! Weet zeker dat je het morgen super gaat vinden Merel!!

Quint, ook bijna echo! Leuk!!

Rasp, heb nog nooit van die poppen gehoord? Ga straks eens even zoeken want ik ben nu wel benieuwd. Wat gaan jullie doen op haar verjaardag?

Meis, beterschap met je meisje. Oorontsteking is echt heel vervelend. Arm kind!

Giraf, ben echt heeeel nieuwsgierig naar je jurk! En je hebt een prachtige buik! ;) Ik heb ook mensen die vragen of het nog buikvet is van de vorige zwangerschap. En als ik zeg dat dat niet zo is nemen ze aan dat het een 'foutje' is dat ik weer zwanger ben. Mensen zijn nogal snel met hun conclusies omdat we niet volgens de 'norm' 1,5 of 2 jaar hebben gewacht. Niets van aantrekken en genieten van je zwangerschap en je prachtige buik!!!

Merel, gefeliciteerd met je moeder!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @merel, gefeliciteerd met je moeder, en oh flor.dix vind ik zo vies. gebruik de pillen er van en neem smorgens glas rovi.cee ijzer
    moet zeggen dat het beter gaat. maar verder gaat het goed hier hoor doe het rustig aan. Veel pijn helaas met vlagen van de bekkenklachten maar goed nog 17 en halve week :D:D:D:D
    en moet zeggen dat de fysio wel helpt hoor. maar jij heb je banner veranderd zag ik ;);) (maby moet ik wel mee hihi)
    maar morgen heb je de 3/4d echo leuk leuk

@maible, ja toch een meisje gebleven:):) ga zo even je foto's bekijken, en wat leuk is het toch om even te spieken he daar binnen

@thanks dames, je ze is wel heel zielig geloof dat ik beetje eerder naar de Ha had moeten gaan 1 oortje was al doorgebroken oh arme kind met zo'n moeder;);)

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    egobericht: hoewel niet met 100% zekerheid, gaat de directeur er vanuit dat ik hier gewoon werk volgend jaar. Ik sta iig gewoon op de lessenindeling!
    :D:D:D:D

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
  7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wat fijn Nemo!!!

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Maible Oooh wat een mooie foto's!!!!Ze ligt heerlijk in je buik! Wat een drop! Lijkt me heel bijzonder zo'n echo!

@ Nemo o, wat fijn zeg!! nu kun je weer wat ontspannen!

@ Merel gefeliciteerd met je moeder!! En wat fijn zo'n st.vader! Krijg je toch je nis;) Voor jou gaat het toch al opschieten he!

@ Meis Echt zielig zo'n ooronsteking! Geef er maar een dikke knuffel!! En je niet schudlig voelen!Je bent toch zeker niet helderziend!

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad

prachtig!!!!! :):):):):)

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Maible: oooohhhhh, ik hoop zo dat ze mij morgen ook zo'n mooie beelden kunnen laten zien van het gezichtje!! Met 20 weken echo lag de baby steeds met het gezicht naar achteren weggedraaid....
    Enne...vraagje: was het geslacht nu ook direct duidelijk te zien voor je? Of zou het ook nog geheim kunnen blijven met zo'n echo....
    Ik ben van de ene kant zo bang dat we het morgen weer per ongeluk te zien krijgen. Maar als dat zo is, heeft het zo moeten zijn heb ik me voorgenomen!
    Heb er nu helemaal zin in!!
    PS: zie je gelijkenis met O??

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

snel even bijgelezen, kids zijn lief aan het spelen, maar wat een rotweer:(

mooie buikfoto giraf, enne de buikomvang zegt niks over de groote van je kindje;)

mailble; super mooi echo van je meid!

meis beterschap met je kleintje!

all; hier gaat het goed... heb eigenlijk niks te melden...

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @maible, wat een mooie foto's al echt een prinsesje:D:D:D
    leuk hoor en je buik groeit ook lekker haha. wat een lief kado van O en ML

Heb het idee dat ik niet zo'n grote buik heb, maar jullie hebben ook wel een heel ander figuur normaliter dan ik, maby dat het verschil

@nemo, oh fijn meid

@merel, leuk leuk morgen kijken ja en wie weet zie je het maar ach als zo is is zo he.

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden ben er morgen pas weer knuffels

14. giraf

giraf Niet meer actief

Thanks meiden! Jullie zijn lief!
    Ik heb vandaag gemerkt dat het ook veel verschil maakt in wat ik aan het of je de buik goed ziet of niet
    Jurk van vanmiddag:
    (dan zie je het wel weer goed vind ik :))
    Bekijk bijlage 149595

Maible
    Wauw! Wat een mooie meid! Gaaf joh!
    Heb nu ook helemaal zin in onze 3d echo!

Merel
    Morgen 3d echo voor jullie! Spannend!
    Vorige keer bij onze 3d echo van I vroegen ze of we het geslacht wisten, anders zou ze er gewoon omheen draaien....

Vlek
    Lekker weekendje gehad zo te lezen!

**even pauze, gaan eten :D**

tot zo...

15. giraf

giraf Niet meer actief

Zo, ben weer terug! Lekker gegeten, kind in bad en naar bed....
    Klaar voor vandaag :)

Madeliefje
    Hoera voor nog een week erbij! :)

Rasp
    Was de cursus leuk vanmiddag?
    Heb even ge-google-d naar de Rubens pop... mooi! Welke heb je?

Meis
    Wat vervelend naar de HA-post met de kleine :(
    Ooronsteking is nooit leuk! Hoe is het nu met haar?

Nemo
    Wat een goed nieuws van je baan! Nog niet helemaal zeker, maar toch! We gaan er vanuit dat je mag blijven! Super!

Quint
    Morgen echo! Leuk! Hoe laat?

Wolfje
    Fijn dat alles goed gaat!

De rest
    *zwaai*

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Giraf Meid, je hebt echt een hele mooie buik!!!

@ Wolfje Jippie, al 7 weken! Nog anderhalve week tot de echo!! Voor je het weet is het zover!!

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ze vroeg of we het geslacht al wisten. Anders had ze er omheen gedraaid.
    Ik zie wel gelijkenis met O! Ze heeft in ieder geval erg lange wimpers net als O (en ML). En hetzelfde neusje als O. Zo leuk!!!!

Ben benieuwd naar de foto's van Merel en Quint morgen!

Giraf, je hebt echt een prachtige buik al! Kleding doet idd al heel veel!;)

Ik ga lekker douchen en dan in bed nog even tv kijken.
    Fijne avond allemaal!!

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @girafje, leuke jurk zeg staat je super.
    en met de kleine meid gaat het redelijk, ligt nu lekker in bedje maar hoop dat de koorts ook gaat zakken. maar af wachten en lekker in de watten leggen he

@all, ga nu heerlijk met ML op de bank liggen tv koffie en optijd naar bed;);)

19. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Moooooie echo Maible!!!! WAUWIEEEEE!!!! (sorry haast dus even geen roze gigaletters ;))

Giraf: Moooooooi buik hoor! Helemaal niet zo klein :)

Vlek: Lekker weekend gehad dus!

Merel: Moet lachen om: Svader is op zolder aan het klussen whahahahahahah! Kan Klussen toch nog steeds niet normaal lezen ;):p Fijn van de nis en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen!!

Meis: Arm meisje... Weet ALLES van oorontstekingen, dus mocht je vragen hebben... JE weet me te vinden ;)

ML: Jippieeeee weer een weekje verder!!

Wolfje: Jippieeeeee weer een weekje verder ;)

Nemo: Wat goed van je baan!!! :D:D:D:D

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, prachtig je buik in die jurk, helemaal niet klein!
    Ik heb de pop Lotte uitgekozen voor Vera. Die is niet zo heel erg groot en duur.

@Maible, wat mooi die foto's!!! Heel bijzonder om al zo goed te kunnen zien hoe je kleine meid er uit ziet.

@Merel, kan me voorstellen dat jij nu alleen maar meer zin hebt in de echo morgen.

@Wolfje, zwaai en tot morgen!

@Meis, lekker bankhangen!!

@Madelief, zwaai zwaai!

Deel Deze Pagina