De13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Funnyfant, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Spannend hoor Quint! Ik denk piep even of er al nieuws is, maar nog even gedukld :)

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @jadore, oh meis druk geweest. wij moeten hier nog beginnen aan de babykamer. En dan zal ik ook de strijk moeten mijn moeder is laatst zo lief geweest om voor ons te strijken 2 manden vol;);)
    maar hoeveel kleertjes heb jij gekocht voor de baby??? zit een beetje te dubben hoeveel van alles.

@quint ben zo benieuwd!!!!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Merel en Meis, hahaha nee ga geen winkel beginnen dit heb ik juist nodig voor mijn ventje :D het is van alles door elkaar :D
    Nieuw, gebruikt van Chloe en een partijtje van MP :D alles van Chloe lag in tassen opgeborgen en moest ik dus uitzoeken en wat ik gebruik voor de beeb moest natuurlijk gewassen worden en ook alle nieuwe en partijtje van MP dus vandaar zo'n berg :D Ik heb nog niet gekeken hoeveel ik van wat heb...maar ik ga nog een paar maat 50 pakjes nieuw kopen en ook zijn eerste pakje moeten we nog uitzoeken, maar het meeste heb ik wel gelukkig en blij dat het gedaan is want wat een werk pfff ben gister einde vd middag begonnen en moest ook nog boodschappen doen, koken en Chloe tussendoor maar was pas om 22.30 uur klaar om precies te zijn hahaha. Maar ik denk niet dat ik wat te kort ga komen, maar mocht dat wel het geval zijn DE WINKELS ZIJN OOK NOG OPEN NADAT JE BENT BEVALLEN :p:D hahahahahaha dat probeer ik altijd maar te onthouden anders word ik gek whahahaha

Pfffff Quint lieverd zo te horen kan je ieder moment terug komen ben zo benieuwd lieverd!!!!!!

Meiden ik probeer nu wat meer te komen, maar vergeef me dat het nog steeds niet 100% zal zijn omdat ik gewoon nog niet klaar ben...maar heb ik een hoop gemist???

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @jadore hahahaha ik moet ook eens gaan uitzoeken idd, maar eerste doel is opruimen en het kamertje klaar over anderhalve week hebben we vakantie en gaan een midweek weg dus in de weekenden kun we "klussen"" dus lees letterlijk klussen schilderen en zo:p:p:p en dan inderdaad kleertjes uitzoeken denk dat ik ook wel een hele berg heb. dus word net als jij wel behoorlijk druk ja
    wil voor 30 weken alles klaar hebben. moet lukken
    moet nog wel op jacht naar een maxicosi!!!

heb je al foto's van de babykamer jadore??

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou maak je borst maar nat hoor meis :D, hahaha klussen ja nu is het echt klussen :D wel lekker dat je straks tijd hebt! Voor de 30 weken zo he en ik zei voor de 34 en ben al blij als ik dat red al hoewel ik denk dat ik nog 3 weken echt bezig ben en dan klaar en dus geen foto's nog omdat alle accessoires besteld moesten worden. Heb jij ook al het geboortekaartje gedaan? Pff als ik terug kijk op alles denk ik echt wow wat heb ik een hoop gedaan in korte tijd:

Heb via MP, zowel nieuw als gebruikt het volgende gekocht:
    Lodger draagdoek
    Babybjorn draagzak
    Maxicosi met voetenzak en adapters
    Kast Chloe
    Bed Chloe
    Kast en kaptafel Chloe
    Flessenwarmer
    buikband (bekken)
    kleding partij beeb
    Wrapper
    Behang van baby
    Kinderwagen all in ;)

Nieuw bij babydump besteld hele badset van bebe jou (zilver)

Nu aan t zoeken:
    babyfoon

Aan het regelen/kopen:
    Rolgordijn
    geboortekaartje (wachten op concept)
    Kraamfeest (begin fase)
    Klamboe en accessoires babykamer
    Lamp beeb
    muziek mobiel...twijfel ligt aan de babyfoon ook, want past eigenlijk niet aan het bedje dus denk dat ik een versiersel bij de klamboe ga hangen en een babyfoon met muziekjes koop..ben ik al mee bezig op MP.

Nou even een soort overzichtje :D...maar vergeet vast nog een hoop en heb al zo'n hoop gedaan ook voor de woonkamer en onze auto ging niet door de apk pfff, maar goed misschien zie je er iets tussen dat je denkt o dat moet ik ook nog kopen doen...

Ben erg benieuwd hoever jullie allemaal al zijn!

Quint Liefyyy waar ben je meisy?

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hahaha ja een boel gedaan idd, sprokkel ook al een en ander bij elkaar, heb ook een wrapper gekocht en kleertjes en winterpak voor in de maxicosi, maar draagzak had ik al reuze handig ding die babybjorn.
    wij hebben het hele huis glasvezel dus hoe niet te behangen alleen ml mag ff schilderen doe lekker alles wit oh daar hou ik van en dan idd los met de ass op het kamertje. heb al ingedachten wat het moet worden dus dat komt wel goed.

en kaartjes ja heb laats gekeken, maar wil even paar op proef uitzoeken en dan concept maken. We weten al dat het enigszins een klassiek kaartje gaat worden zonder al te veel poespas.

7. giraf

giraf Niet meer actief

even spieken op quint-echo-nieuws, maar nog even geduld :)

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    #168 Amarens, 10 mei 2011
    Laatst bewerkt: 10 mei 2011
    Jeej, J'adore, wat een lijst! Ik ben echt onder de indruk. Dacht namelijk dat ik voor de tweede zogoed als niks meer hoef te kopen...

Lieverds, sorry, de afspraak ik het zkhs is uiteraard uitgelopen, wij waren met een half uur vertraging aan de beurt. Daarna M. gevoerd en zelf gegeten en nu ligt de kleine te slapen...

Heb eigenlijk weinig te vertellen, helaas. Er zit een zwangerschap (een vruchtzakje) in mijn baarmoeder (!), zover waren wij de vorige keer niet gekomen dus da's positief. Maar verder konden ze eigenlijk niks zien (geen hartactie dus). Het kan dus nog alle kanten op. Volgende week dinsdagmiddag moet ik terug om te kijken of ze het hartje kunnen vinden. Pfffffffffffff, het blijft spannend maar heb nog steeds een goed gevoel over.

Ga nu bijlezen, lieverds.

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    geduld geduld ach maar dan zijn de foto's vast extra mooi

** wie heeft er nog tips, volgende week een feestje en weet niet wat ik aan moet doen, kent iemand nog iets of ergens waar ze leuke zwkleding verkopen beetje feestelijk maar wel draagbaar liefst klassiek, oh ben zo zeur wat kleding betreft, wie weet wat, gewoon leuke top of blouse***

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @quint, fijn dat er een zwangerschap zichtbaar is, en volgende week maby dan hartje horen/kijken.
    komt helemaal goed meid!!!!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Heyyyyy Lieve Quint :D nou dat is toch wel goed nieuws! Het is nog zooooo vroeg voor een hartje daar zou ik me ook nog geen zorgen over maken! Wat fijn dat er iig wat te zien was :D vind ik al heel knap met jouw weken en dagen! Pfff ziekenhuizen lopen echt werkelijk altijd uit he..slopend als je er voor iets zit wat veel spanning met zich meebrengt! Dinsdag weer terug..hoe laat moet je? Ik hoop dat er dan een mooi hartje te zien is!!!!!

Hihi ja spullen dat heb je als je een meid hebt als oudste en daar echt girly dingen voor had en nu een jongen krijgt ;) maar goed er komt altijd meer bij kijken dan je denkt... en nu zelfs ook spullen van Chloe te koop gaan zetten..uhmmm misschien nog wel meer werk dan met de 1e vind ik.

@Meis, ik vind mamalicious hele leuke dingen hebben die ik zelfs aan zou doen als ik niet zwanger zou zijn...heb daar ook al eea gekocht, weet niet of het perse feestelijk is, maar iig wel mooi! Leuke jurkjes hebben ze daar ook en betaalbaar! Wat voor feestje heb je :D?

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    J`adore, hier is de grootste uitdaging om te gaan besluiten wie waar gaat slapen ;) En ja, als het een meisje wordt dan inderdaad wat meidenkleding kopen en ook misschien een duowagen/buggy van de mp. Maar het is inderdaad een hele geregel met de spullen kopen/verkopen/uitzoeken.

Mijn afspraak is nu om 14 uur op 17 mei, vind het toch erg spannend maar zal wel goed komen.

Meis, mamalicious vind ik inderdaad ook heel leuk. Maar ik ben over het algemeen makkelijk qua kleding, als het maar lekker zit zeg maar ;)

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Quint: oh fijn meid, in ieder geval wel iets IN je baarmoeder zichtbaar. Het begin is er in ieder geval. Blijft nog even spannend, maar positief blijven, je hebt er alle reden toe!

@ Jadore: So, wel een boel spullen heb je al. Ik heb echt weinig dan, maar volgens mij best genoeg. Ik wil toch pas leuke spullen kopen en krijgen als we weten wat het is geworden. Heb van J best nog wat spullen, en ook neutraal, maar wil de beebs ook niet de eerste weken in neutrale kleertjes zien. Heb naast de neutrale spullen van J een pakje of 3-4 nieuw, en verder op MP een koningsblauwe Snooze.baby ik-hou-van-holland wrapper gekocht waar ik van het weekend nog hip-gehaakte rood/wit/blauw/oranje bloemetjes bij heb gekocht via MP. Die speld ik dan vast op de wrapper als het een meid is. Ziet er erg schattig uit als zeg ik het zelf. Vind Hollands thema erg leuk, maar weer niet voor een hele kamer, dus vandaar dat onze (bestaande) maxicosi in dat thema wordt.
    Verder moeten we nog kopen: wipstoel/kinderstoel/babyzit voor de kinderstoel/meerijdplankje J/traphekje kamer J.
    verder hebben we alles wel, en kamertje kan ik pas gaan opruimen/inrichten als kamer van J klaar is! Dus moet echt nog even geduld hebben. En kan best na de 34-35e week nog wat spullen wassen en strijken, heb dan alle tijd.
    Ga 5 weken v.t.v. met verlof, en ga er vanuit dat ik dan nog tijd genoeg heb voor de puntjes op de i.

Nou, ga weer verder hier, druk druk...stapel op mijn bureau groeit alleen maar....net als mijn buikje....:D

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    pottttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttverdoorrrieeeeeee
    hele tekst weg grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :(:(:(:(:( kom denk vanaaf nog wel even maar daar ging mijn tekst van wel 10 minuten tikken :(

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Had een heel verhaal geschreven, druk ik ergens op, tekst weg:x

Nog maar een keer dan..

Quint, wat fijn dat het er tot nu toe allemaal goed uitziet!! Het is ook wel vroeg voor hartactie. Maar het is in ieder geval super dat jij er zelf een positief gevoel bij hebt! Dit is gewoon een plakbeeb!!

Jadore, jemig wat een lijst en berg kleding!:$
    Ik moet zeggen dat ik ook al aardig wat heb maar het meeste heb ik gekregen. Wij ruilen veel kleding door met vriendinnen. Heb ook wel eea aan kleding gekocht hoor.
    Veder heb ik tot nu toe gekocht:
    Lodger wrapper (in het lichtblauw, was er van overtuigd dat het een jongen zou worden;))
    Duo-wagen
    Stokke tripp trapp stoel

Ik wil nog het volgende:
    Baby set voor de Stokke
    Mozes mandje (had ik voor O geleend van szus en vond het een super ding. Kan hem helaas nu niet lenen omdat de zus van szus ook rond die tijd bevalt)
    muziek mobiel voor de box (die van O is helaas stuk)
    En nog eea voor de kamer maar moet eerst kijken hoe we het gaan doen met de kamertjes.

Volgens mij heb ik de rest nog wel in huis van O en anders kan ik na de bevalling altijd nog naar de winkel:D

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jij ook al je tekst kwijt Jadore..:(

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden, ben weer bijgelezen maar weinig tijd, moet nu alweer weg...

quint; wat super dat de echo er goed uitzag, hopelijk snel een knipperlichtje!

hier; erg last van me eierstok, kei harde steken daar telkens echt vreemd... pff
    msschien ontsteking ofzo... volgende week met echo ff aan vk vragen dit voelt niet fijn zo... en het is niet even maar telkens... bah
    verder voel me goed...
    knuffels

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ha dames,
    ff kort, druk druk druk.
    @quint: fijn nieuws van de echo, hopen dat je dinsdag het hartje kan zien..
    @jadore: pfffff, ben al moe als ik naar de berg kijk!
    @rest: hier alles goed. ML weer thuis. Negatieve ovu-test vandaag.. Morgen weer een poging.

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ooooh quint wat een goed nieuws, iig al verder dan de vorige keer idd, nu maar wachten op het knipperlichtje !!! maar die zal vast snel zich laten zien.
    wel fijn dat je zo goed in de gaten word gehouden door zkh.

jadore, word al moe als ik je stukje lees :p, jeej wat een boel heb je al gedaan, maar zorgt wel voor rust in je hoofd en dat is ook belangrijk !

zag een hele mooie 3d echo voorbij komen, weet zo niet meer van wie :), maar wat gaaf om het zo te zien zeg.

wolfje pas je goed op jezelf, ff bij vk aankaarten idd.

hihi hier kleertjes zat, heb nog wel een baby op mijn lijstje staan :D

dadelijk nog ff naar receptie van buren, zijn 60 :$!!! jaar getrouwd, hoop dat wij dat ook halen :D

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vlekkengek, tjee, 60 jaar!!!! Wat bijzonder, gefeliciteerd met je buren :) Hoe is het verder met je? Nog steeds niet ongi, denk ik, anders hadden wij het al gehoord. Wanneer ga je het zkhs weer bellen, het duurt veel te lang allemaal, kunnen zij daar niet naar kijken?

Nemo, hopenlijk vindt je snel je ei! Zijn jullie nog steeds aan het smeppen?

Maible, hoe gaat het met jullie verbouwing dan? Zijn jullie al begonnen?

Wolfje, ik zou die eierstok goed in de gaten houden/laten checken voor de zekerheid.

Deel Deze Pagina