Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Geniet ervan meissie je hebt het verdiend! Liefs, misspuma
was even benieuwd om te kijken of er bij jullie al wat geboren was...ik had gelezen dat je vandaag een ks zou hebben. Maar jullie kereltje had het anders bedacht! Van harte gefeliciteerd en geniet van alles, en laat je lekker verwennen!
hey natasja en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje geniet van je kraamtijd en jullie gezinnetje
haha zit ik ergens iets te lezen,zie ik je banner ineens! Ik wist dat je vandaag je keizersnee zou krijgen,dus ik zat hier met open mond haha! VAN HARTE GEFELICITEERD!Geniet ervan,want eindelijk hebben jullie je kindje waar je zo naar verlangt hebt!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, een eigen topic bij geboren. Ik heb op het punt gestaan er een voor je te openen, maar ik dacht: dat laat ik je lekker zelf doen! Lieve Natas, Supergefeliciteerd met jullie geweldige zoon Dean Oliver! Geniet nu maar lekker van je kraamtijd en je nieuwe rol als mama. Het lange wachten is beloond met een heerlijk ventje! Dikke kus van ons!
Lieve Natasja (en man) Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik wens je een spoedig herstel toe en vooral een hele fijne kraamtijd. Geniet van alle kleine dingen want het is cliché maar waar: het kleine is er zo vanaf. Groetjes van Kiki
lieve Natas, Hier is het dan allemaal om begonnen! Van harte en geniet samen met je man van dit kleine grote wonder. liefs berbel