Eindelijk geboren 2 dagen na de uitgerekende datum! Op 16 maart 2008. Ze kwam tijdens een prachtige zonsopgang om 5.35 uur ter wereld met 3210 gram en 49 centimeters Onze kleine meid: Louke Pauline Inhez We zijn in de 7de babyhemel met haar! Liefs, Joeja
jahjahjah, ze is dr, wat een mooie meid! (hoe spreek je haar naam uit?) zat stiekem al regelmatig ff hier te kijken of je al bevallen was...
Dank julliiieeee! Wat een hoop reacties zeg hihi... We zijn dus sinds dinsdag thuis, en het gaat heel goed! Louke is al heel erg verandert! We beginnen nu ook een beetje in het ritme te komen, ze heeft vanacht en gisternacht zelfs doorgeslapen tot half 5 in de ochtend *afkloppuh* Eten doet ze goed, poepen en plassen doet ze goed, ze is erg knuffelig en alert; kortom: ik ben zeeeeeeeer content En nu hoor ik dat ze weer wakker is, dus ik ga haar lekker wassen en haar op haar paasbest aankleden hihi... haar opa en oma en overgrootoma komen dalijk pasen vieren, dan mag ze niet stinken :-& heel veel liefs, Joeja