M'n vriend is t/m zondag voor een conferentie van z'n werk niet thuis, maar in een hotel. Ik baal daar een beetje van omdat ik "denk ik " ....nu net vruchtbaar ben misschien weer. Ik heb een miskraam gehad op 10 juli , nu 16 dagen geleden en gevoelsmatig (ook omdat de gyn een ei zag..) heb ik het idee dat we ..NU...zouden moet klussen. Afgelopen dagen het wel gedaan, maar vandaag en de komende dagen kan ik er niks meer aan veranderen. Daar baal ik van!! En dat moest ik even kwijt!!!
Hopelijk zit je gevoel er naast!!! Misschien is je ei net geweest en was je nog op tijd? Even je man verrassen in het hotel zal vast ook geen optie zijn...Kon je het maar in vriezen he?
Zorra, Zou er nog gek genoeg voor zijn ook hoor om naar Amsterdam te rijden, maar hij heeft een overvol dag & avondprogramma...jammer genoeg! S avonds eten en natuurlijk de nodige drankjes dus...of klussen dan nog zin zou hebben met in het achterhoofdje zwanger prob te worden..Nah.. denk het niet. We duimen idd dat m'n ei net geweest is... en dat we het goed gedaan hebben!
Heb je niks gemerkt aan afscheiding of pijn in je buik? Ik voel zelf nooit mn eisprong, ik heb de ene keer wel veel van dat eggwhite en dan weer niet. Hopelijk blijven de zwemmers gewoon lang in leven en mocht het eitje toch nog springen een dezer dagen kunnen ze alsnog aanvallen
is idd wel vervelend ja dat je vriendje weg is! maar een klein positief ietsje, ik ben zwangergeworden terwijl met niet mijn vruchtbare dagen waren volgens de banner! mijn vriend was toen een week weg voor zijn werk, precies DE week! ervoor en erna 1 keer gedaan en je ziet het aan mijn banner : zwanger! dus als hij maandag terug is... gelijk meesleuren de slaapkamer in
Dit zijn geen leuke zou gewoon niet moeten kunnen. Sorry baas maar ik heb nu andere dingen te doen. Sterkte meid. Piglet
Bij mij zag de gyn ook een eitje dat binnen een week zou springen en het heeft nog 2 weken geduurd. Misschien heb jij dat ook joh.
@Janne, Ook prima!! het ei mag nog ff blijven waar het zit hoor! vanaf zaterdag kan er weer geklust worden! Dus : EI BLIJ ZITTEN WAAR JE ZIT EN VERROER JE NIET (of je mag al ongeduldig zijn geweest en je 2 dagen geleden hebben laten bevruchten hihi