Dec 2019 mama’s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door brownie1992, 28 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geel

    Geel Actief lid

    25 okt 2016
    105
    78
    28
    Zorg
    Nog geen baby. Ik heb zin in oliebollen, verschrikkelijk. Straks eerst maar ergens oliebollen scoren :roflmao:
    Hoe is et bij jullie?
     
  2. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Oh heerlijk! Ik wil ook oliebollen nu. :)

    Hier lig ik even op bed. Vanmorgen op pad geweest met man en dochter. Dochter in bed en mamma ook. Man is oplaadbare batterijen en erwtensoep en worst aan het halen bij de Hema. Ik heb een heuse waslijst aan wat er moet gebeuren voor maandag maar ik moet gaan schrappen. Ik mag een aantal weken niets doen dus wil nu alles, maar ik loop mezelf voorbij.:confused: Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben die huishouden kan doen, is niet zo, maar het uit handen geven vind ik vervelend. :$

    Verder last van spanning nu het zo dichtbij komt. :(

    Nog geen baby’s hier he?! Kom aan dames, voor mij gaan hoor! :roflmao:
     
  3. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier alles oké! Helaas nog geen baby, en ook niet het idee dat deze er zin in heeft om te komen. :o:

    Wij zijn hier echt ready voor de baby. Ik verzin telkens maar extra dingen die eigenlijk totaal onnodig zijn om te doen. Maar goed, je moet ergens je tijd mee verdoen he?!
     
  4. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Breek even in! Is maandag de dag van de KS!? Spannend hoor! Heel veel succes. Nog even en dan heb je je knulletje bij je! Xxxx
     
  5. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Mama’s ik kan wel huilen.

    Ik heb zo’n klote kraamtijd... mijn kraamhulp doet letterlijk noppes.

    mij had 48 uur op indicatie voor mocht toch ks moeten en dergelijke. Ze is donderdag avond langs geweest. Eea besproken over de bevalling en dergelijke niet wat ik van haar zou verwachten ofzo Maargoed leek mij van zelfsprekend beetje zorgen voor mij de baby en het huishouden. Zegt de gisteren ja je hebt maar 3 uur nodig je bent mobiel genoeg dus ik ga. Nou prima. Ik hele huishouden zelf gedaan. Zelf baby verzorgd zelf mezelf verzorgd. En was er van uit gegaan dat ze vandaag wel meer zou doen. Uh de baby moest in bad zat mevrouw op de bank of in het even wou pakken... ik met een half vol bad vol water de trap af gekomen tillend en wel in m’n eentje. Alles gepakt baby in bad gedaan. Mevrouw is vervolgens achter aan tafel gaan schrijven in het boek en moest qua borstvoeding maar stoppen want heb de tepelkloven er op staan. Baby teveel afgevallen iedere drie uur er fles er maar in want gewicht word kritiek. M’n ma komt net op bezoek en komt de kamer in: bloed je nog veel? Nee why? Ja hele wc zit aan zijkant onder het bloed hoor.... ma is nu huis aan poetsen
     
  6. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Omg wat heftig! Echt niet oké?! Heb je al contact opgenomen met de organisatie? Of is ze zzp. Anders zou ik dit zeker melden. Werd bij mij op gehamerd tijdens de intake.
     
  7. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    En in wil even zeuren dat ik graag onze baby wil haha. Er zijn wéér dames in mijn omgeving bevallen die pas NA mij zouden komen. Wacht even serieus op je beurt. :o:
     
  8. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Oh nee! Dit is wel erg zeg. :( Ik zou de organisatie bellen, ze kan net zo goed wegblijven als ik dit lees. Ik zou het echt niet pikken, jij betaalt er straks voor, laat ze maar een ander sturen.
     
  9. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Ik ben wel gespannen inmiddels, komt vast allemaal goed maar zie toch wel op tegen de operatie. Nu ja, we hebben geen keus, hij kan moeilijk blijven zitten. ;) Ik laat het je wel weten. :) X
     
  10. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Please meld het en zorg dat je een ander krijgt. Dit is niet hoe het hoort! Je zou moeten rusten en genieten. Zorg voor jezelf lieverd en regel een ander.
     
  11. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Melden melden melden! Je moet ontspannen en je niet ergeren wat verschrikkelijk. Ik hoop dta je snel kan genieten!
     
  12. Geel

    Geel Actief lid

    25 okt 2016
    105
    78
    28
    Zorg
    Ah brownie, wat erg om te lezen. Zoals hier boven ook al is vermeld; dit is niet hoe het hoort te gaan. Neem alsjeblieft contact op met het bureau en geef dit aan. Dit kan zo niet. Wat verdrietig zeg. Denk aan je zelf en aan je meisje!
     
  13. Geel

    Geel Actief lid

    25 okt 2016
    105
    78
    28
    Zorg
    OMG, @jvsd92 Dit is echt killing voor je humeur he? Dat is echt om chagrijnig van te worden. Leuk voor ze hoor, maar je wilt zelf ook zo graag!! Ik weet hoe je je voelt :D

    Hopelijk heb je de to do lijst voor komende tijd even laten varen. Hoe moeilijk ook. Heb vertrouwen dat het goed komt (is m’n eigen mantra ook momenteel hahaha)!
    Hoe is et met je zenuwen? Ik vind het ook spannend voor je!

    Ik heb in ieder geval 2 oliebollen gehad vanmiddag :)
     
  14. brownie1992

    brownie1992 Bekend lid

    9 jan 2018
    842
    396
    63
    Vrouw
    Dankje meiden. Mijn ouders hebben de organisatie gebeld. Er is iemand met verstand van bv langsgekomen om te kijken wat we nodig hebben.

    dat draaide echter heel anders. Ik heb een borstverkleining gehad waarbij de tepels los zijn geweest. Ze is navraag gaan doen bij drie verschillende professionals... de kans dat bv lukt na zo’n operatie is 1%. Komt er nu op neer de baby heeft alles kapot gezogen, is alleen bloed gaan zuigen letterlijk is daar ziek van geworden, overstuur geraakt bijvoeding daarna er in en dat kwam er van de misselijkheid compleet weer uit. Ze had nml geen honger meer maar was honds beroerd van al het gedronken bloed. Was aan het braaksel ook duidelijk te zien. Ondanks dat deze vrouw echt voor borstvoeding Mafia is, heeft ze eerlijk aangegeven deze baby heeft de fles nodig.

    Bv is dus fv geworden. M’n borsten doen ontzettend pijn aangezien er wel bv is opgebouwd maar er niet uit kan. Kans op ontsteking is aanwezig maargoed. Het gene wat me het boost maakt is dat iedereen hier vanaf wist de kraamzorg de vk en de gyn. En de kleine meid is onnodig veel afgevallen hierdoor en onnodig ziek geweest en onnodig over de zeik geweest.

    Als mn ouders niet gebeld hadden dat de zorg niet na tevredenheid was, had ik dit nooit geweten
     
  15. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Hé bah, dat is geen leuke kraamtijd inderdaad! Voor nu misschien even los laten, en als je je weer goed voelt eventueel weer boos over maken en klacht indienen? Belangrijkste nu is dat jij herstelt en je dochter gaat groeien.
    Wat hebben jullie met de kraamzorg gedaan? Ook om een andere gevraagd?
     
  16. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Ja ik ben al bevallen, zoon is nu 2 weken oud :)
    Het gaat hier redelijk goed, hij is net terug op geboortegewicht. Ik ben redelijk hersteld van de bevalling, maar na 9 maanden slechte zwangerschap, een ziekenhuisopname van mij en de baby van een paar dagen en nu de gebroken nachten ben ik vooral zo ontzettend moe.
    Aan mijn kraamzorg had ik trouwens ook niets, maar 3 uur per dag ivm geboortegolf en in die drie uur kon ze vooral zitten en schrijven, dus daar was ik na 1 dag al wel klaar mee, en heb toen de zorg stopgezet met goedkeuring van de verloskundige.
     
  17. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk voor je meisje en ook voor jou. Waarom is er niets gezegd en waarom is er dan niet eerder iets gebeurd als de mensen die er nota bene verstand van hebben het wisten?! Ik hoop van harte dat jullie nu rust vinden en dat een ontsteking je bespaart blijft. Hoe moeilijk ook misschien maar probeer het inderdaad los te laten (voor nu want dit verdient wel een staartje maar eerst jij en je kindje er weer boven op.) en richt je op herstel en je dochter. Ik wens jullie alle succes en heel veel liefde!
     
  18. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Ik ben zo gespannen sinds vanmiddag, het komt nu echt dichtbij en ik kan er even niet goed mee omgaan. Dochter en man merken het ook en raken ook gespannen, dat resulteert in een ‘vervelende’ peuter en chagrijnige man. Vanmorgen alles gezellig maar vanmiddag alles mis. Ik hoop dat de spanning tot dit niveau beperkt blijft en ik deze en morgennacht goed slaap. Dochter in bed, man zit in zijn mancave achter de pc en ik op de bank met the Crown op Netflix. Kop d’r veur zeggen we hier. :D

    Dank je voor de mantra. Ik zal het herhalen en herhalen en herhalen. :)
     
  19. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    En en en en? Baby’s? Bevallingen die starten? Kom aan baby's!
     
  20. Geel

    Geel Actief lid

    25 okt 2016
    105
    78
    28
    Zorg
    Nou. M’n vliezen zijn gebroken vannacht. Maar meer dan dat heb ik ook niet te melden hahaha.. gebeurt verder niks
     
    Miekje86, Dinpin en jvsd92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina