Mag je echt gaatjes vullen als je zwanger bent net gebeld of dat mag , tandarts telefoniste zegt van wel dat alle middeltjes veilig zijn Maar ik dacht dat het niet mocht ? Want een vriendin heeft daarom gewacht tot na bevalling Ik heb geen laat van de gaatjes.... Ik wil niet
Je zou t aan de huisarts kunnen vragen oft mag? Maar als je er geen last van hebt kun je ook ff wachten natuurlijk.
Ja maakt je echt onzeker. Merk nu ook dat mn borsten opeens veel minder gespannen en gevoelig zijn. Weet ook dat t heel erg kan wisselen due symptomen maar nu vind ik t opeens extra spannend. Ik heb voorgaande zwsch wel echo's met 6 weken gehad maar dan is er nog niet veel te zien. Wel keer met 6w4d een kloppend hartje gehad. Hoe ist met jouw symptomen?
Gaatjes vullen mag. Mbt echo. Met een inwendige echo kun je zeker al wel wat zien hoor met 6 weken. Het is niet Veel, maar wel iets. Ik had van mijn oudste een prachtige serie echo's vanaf 5weken en 2 dagen, 6 wkn kloppend hartje, 8 weken al een hoofdje en romp. 12 weken,duidelijk alles erop en eraan. En.... zo door tot 34 of 36 weken ofzo.
Je kunt ook wel wat zien maar het zegt nog niet zoveel. Meten is heel lastig bij die termijn en als je dan opeens een aantal dagen teruggezet wordt kan dat ook weer voor stress zorgen. En het verschilt ook nog per persoon en per zwangerschap hoe snel er iets te zien is. Ik heb zelf bijv een achterover gekantelde baarmoeder waardoor het soms zelfs met een inwendige echo niet goed in beeld te krijgen is. Dit is mijn 6e zwangerschap en de laatsten werden in het ziekenhuis begeleid waardoor ik ook vanaf 5 weken bijna wekelijks echo's kreeg.
Hier vanmorgen roze verlies Ik heb al vanaf 12 dpo bruine afscheiding, maar vanmorgen was het echt roze. Zo begint mijn menstruatie meestal. Ik ben ZO bang dat het misgaat
Ah nee... dat is echt spannend. Ik hoop echt heel erg voor je dat t niks te betekenen heeft. Hoe voel je je verder?
Ik had dat ook. Ik had gisteren ineens het idee dat mn borsten minder gespannen en gevoelig waren.. dan is het echt extra eng. Je gaat dan echt doem denken :-/ . Ik had vrij weinig symptomen in het begin, erg gespannen borsten, had erg honger, vaak naar het toilet, en maagzuur. Dag voordat ik had getest erg rugpijn. En nu lijkt het allemaal minder.. Minder vaak naar het toilet.. Borsten minder gevoelig. Niet echt last van maagzuur. Het lijkt allemaal minder. En af en toe, vooral als ik in bed lig dan lijk ik vanalles in mn buik te vallen en dan lijkt het te komen en gaan. Kan er niet echt mn vinger opleggen. Gisteren ineens spierpijn in mn been, en trekkerig gevoel later in mn benen. Maar heb dan ook wel een lang weekend gehad en was daarom erg moe. Maar goed, I just don't know! Heb vandaag de verloskundige gebeld, om me in te schrijven en heb meteen vermeld over dat bloedverlies. Het hoort erbij, en zolang ik geen helderrood bloedverlies heb hoef ik me geen zorgen te maken... maar dat dan we natuurlijk wel gewoon haha. Als het bleef aanhouden wilde ze wel al eerder een echo doen. En bij jou??
Lastig he?! En syptomen kunnen ook echt wisselen. Ik heb dus niet gebeld. Ik probeer t gewoon vol te houden tot volgende week woensdag dan had ik al een vroege echo staan. Als t niet erger wordt dan dit durf ik vooralsnog wel af te wachten.
Fijn dat het weinig blijft! Ja snap ik aan de eene kant is t wel fijn om een echo te krijgen zeker als je t hartje ziet kloppen. Maar snap ook dat t ook alleen maar angst kan geven. Ik heb zelf volgende week woensdag de vroege echo staan.
Nou ik was de afgelopen dagen ook wel beetje in de stress. Heb vanaf t begin van die hele goedkopen testen gebruik die van 50 stuks voor 15 euro. Maar ik zag maar heeel licht een oploop. Dus vandaag toch maar een test van de kruitvat gehaald om te kijken wat die nu aangeeft en gelukkig is het een knaller. Ben zo opgelucht.
Ik denk dat wanneer je inderdaad geen bloed verliest je nog wel kan wachten. Ik had me nog niet ingeschreven bij een verloskundige. Haha dus dacht ja, 2 in 1! Het blijft lastig hoor. Soms je wel mee gluren om te kijken wat er allemaal gebeurt.
Oh nee jij ook al! Ik heb sowieso weinig klachten.. en ze zijn sowieso ook heel wisselend aanwezig. Dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen. Het trekkerige gevoel in mijn liezen zit er nog wel. Ik ben echt zo bang
Kun je je verloskundige/gyn niet bellen? Misschien kunnen ze je een beetje geruststellen? Ik heb zelf bij de zwangerschap van mn ene dochter echt bruin roze en rood bloedverlies gehad en best veel ook en dat weken lang. Ik snap de angst zo goed maar geef de moed nog niet op he?! Het hoeft echt niet persé wat te betekenen.
Vullen krijgen ze hier echt niet voor elkaar zonder verdoving... Dan ga ik schreeuwen en slaan vind het al vreselijk gevoel met verdoving. Maar volgens hun is de verdoving oke
Ja naar he? Ik lees trouwens mn stuk terug, er staat bloedverlies maar moet zijn bruinverlies. Big difference I think Hoe is t bij jou nu?