Nu net 4 weken 3 dagen al het hook effect! Gisteren lichtere testen Paniek paniek !! Vandaag met ochtend urine weer een test gedaan. Weer donkerder maar niet meer knal dus dacht ik test of het het hook effect is 40% water 60 % urine. De donkerste test is diegene met het water verdund !! Heel vroeg voor het hoek effect (Dat testen lichter uitslaan door een overdosis hcg) Blij! Normaal pas na 5-6/8 weken begreep ik altijd Niet op 16 dagen na eisprong al Nu 17 dagen na eisprong (4+3) 6 dagen geleden was het HCG pas 33 Nu al torenhoog dus Hopelijk blijft dit ukje goed vast zitten helaas blijft de angst bestaan, wat ik niet gek vind na 5 gefaalde zwangerechappen
Zo, ik ben ook weer eens even bij gelezen. Kreeg geen meldingen meer door, erg handig. Toch is er iets in me wat me nog een beetje tegenhoudt om volledig mee te schrijven, waarschijnlijk eerst een goede echo (alsof dat zoveel zegt...), dat m’n gevoel dan ietwat beter is. Ik (wij) heb(ben) het dus ook nog tegen niemand verteld. Echt heel erg lang kan ik er niet onder uit, want ik heb al aardige buikgroei met 6 weken. Ben er verbaasd over. Volgende week heb ik m’n eerste echo en als die goed is gaan we het iig tegen onze ouders vertellen. Qua kwaaltjes ed. kan ik niet echt mee praten. Ik heb eigenlijk nergens last van. Ben wel moe, mja. Dat wijt ik niet perse aan de zwangerschap maar meer aan het leven van alledag. Het enige wat ik herken van m’n vorige zwangerschap is een grote, dikke blauwe ader die duidelijk zichtbaar over m’n borst loopt. Voorgevoel heb ik overigens (nog) niet.. We zijn er ook nog niet over uit of we willen weten wat het wordt. Zijn jullie daar al over uit?
Zooooow heey .... Ik ben me toch een potje aan gort. En dan moeten we straks nog uit eten. Wat ik ben blij dat we geen grote bruiloft hebben.
Ah ik heb ook veel last van hooikoorts. Mag de medicijnen die ik normaal gebruik nu niet innemen... dat is echt rot! Heb jij oogdruppels die werken en mogen met de zwangerschap toevallig?
Ik heb het aan 1 vriendin verteld, verder aan niemand. We wachten tot de 12 weken denk ik. Zo moeilijk, ik wil het graag delen maar het is nog te pril. Wij verschillen van mening helaas. Willen wel allebei weten wat het wordt, maar ik wil dat delen met de rest van de wereld en mijn vriend wil het als verrassing houden. Wordt nog een discussiepunt denk ik. Ik heb trouwens een voorgevoel dat we een jongen krijgen. Bevruchting zat dicht op de eisprong en ik ben niet echt misselijk. Of zijn dat fabeltjes?
Hier is vanmorgen het roze verlies toch teruggekomen en heeft eind van de ochtend doorgezet in rood bloedverlies met stolsels en krampen. Einde verhaal dus. Ik ben zo verdrietig Zou iemand me van de lijst af willen halen?
Nee ze zeiden dat het nu nog te vroeg was voor een echo.. dus ik moest volgende week weer een test doen en dan weer bellen. Maar daarna begon dus echt het rode bloedverlies. Dus ik bel morgen weer even..
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 december ♡ 1 december Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - onbekend Wens09 - 35 jaar - 3e kindje - onbekend Johanna18 - 31 jaar - 4e kindje - onbekend 2 december kleinkonijn - 28 jaar - 2e kindje - onbekend Geel - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 3 december Nth87 - 32 jaar - 1e kindje - onbekend 4 december 5 december Muisjemuis- 29- 1e kindje- onbekend 6 december Kaatje87 - 32 jaar - 2e kindje - onbekend 7 december Sabje333 - 31 jaar - 2de kindje - onbekend Volbeatmom- 33 jaar- 3e kindje - onbekend 8 december 9 december 10 december Mamaselina - 25 jaar - 2e kindje - onbekend 11 december Kikkertjekwak - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 12 december 13 december 14 december MotherOfAnAngels- 24 jaar - 1e kindje - verrassing 15 december Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - verrassing ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (13) ----------------------------------------------- Afspraken en echo's 11 april vroege echo volbeatmom 17 april: vroege echo sab333 17 april: vroege echo Johanna18 17 april: intake wens09 18 april: afspraak vk Nth87 23 april: 1e echo Kaatje87 25 april: 1e echo MotherOfAnAngel 26 april: 1e echo Nena 84 26 april: 1e echo Fee89 29 april: echo en intake Johanna18 29 april: Intake - Nena84 10 mei: 1e echo - Mamaselina WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Oo wat verschrikkelijk, ik vind het zo verdrietig voor je, zeker ook omdat je ook er al een traject op heb zitten . Zoveel sterkte toegewenst, knuffel
X zaad is langzaam maar leeft langer(j) Y zaad is snel en sterft sneller(m) hoe dichter bij de eisprong seks , hoe groter de kans op jongen Hoe verder van eisprong hoe groter de kans op meisje. Dat is echt een feit ! Al die andere dingen zijn fabels zoals zout bij urine , vorm van de buik etc en kwaaltjes gerelateerd