In mijn woonplaats kun je bij het echocentrum van 1 van de ziekenhuizen van af 7 weken zonder verwijzing een vroege echo laten maken. Kost wel €35 maar het kan wel. Kunt altijd zoeken naar zoiets waar je woont?
Ach meis, heel begrijpelijk! Dat had ik ook in m'n eerdere zwangerschappen. Maar ik had ook liever die extra echo's niet "nodig" gehad. Bij ons zijn er ook pretbureau's die vroege echo's aanbieden, is dat misschien een optie?
Ik durf niet zo goed, de vorige keer werd het toen een miskraam... En ben flink misselijk (al aan de primperan/zofran en niet meer aan het werk) dus zie het ook niet zo zitten. Wel een nobel doel!
Een prachtig knipperlichtje gezien. Ik kreeg een uitwendige echo en het was prima te zien. Ik ben helemaal blij, verliefd en voorlopig opgelucht! Het was ook precies zo groot als het moest zijn. Ben echt met een big smile het ziekenhuis uitgelopen.
Ja ik denk ook dat het daalikk nog echter word als ik de baby heb gezien.. ik ben zooooo nerveus, heb de kriebels en adrenaline pffff... Succes iedereen, we gaan voor een mooi kloppend hartje met zijn alle♥️♥️♥️
Wat naar Meis dat je je zo voelt! Goed dat je even je hart lucht! De reden dat ik een vroege echo krijg is idd omdat ik drie miskramen heb gehad. En daardoor extreem angstig ben. Als je het echt niet trek zou ik het wel met je verloskundige overleggen miss dat de afspraak wat naar voren geschoven kan worden. Sterkte!!
Wat geweldig!!!!! Zo blij voor je!!! Heerlijk eindelijk even goed genieten na alle stress! Geniet ervan Meis!!
Snap ik heel goed dan hoor ik twijfelde in het begin enorm Maar omdat ik dit keer niet misselijk ben tot nu toe dan Durfde ik het wel aan.
Gefeliciteerd! Ik krijg nu al een half uur toenemende steken links onderin me buik, alsof er een mes ingaat...zie de verloskundige vanavond maar ondanks geen bloedverlies voelt dit niet goed. Hebben andere dames deze klacht. Ook (gehad)?
Ja ik ken dat gevoel wel. Kunnen je banden zijn, uitrekken van je bm. Wat ik ervan weet hoef je je daarover geen zorgen te maken.
Bedankt dames dat stelt gerust.. Ik ga zo twijfelen omdat het specifiek 1 kant is en dezelfde plek. Wordt niet kinder ook niet erger. Dat het maar snel 22:00 is en de echo achter de rug
Ik herken het ook! Had het bij m’n vorige zwangerschap ook in het begin, de verloskundige verklaarde het toen idd ook als oprekken van de baarmoeder. Lange dag zo, niks aan! Hopelijk snel een goede echo voor je!
Met 20 weken weten we alles. Vruchtwater punctie/nipttest/vlokkentest doen etc. Zo als de klinisch geneticus zij, er is in mijn geval geen sprake van goed nieuws , al het normale goede nieuws is voor ons alleen "Geen slecht nieuws" Want ook een kloppend hartje zegt niks. De kans op miskraam daarna blijft even groot. We gaan het zien We moeten maar blijven duimen en bidden