Bloedverlies is zonder stolsels en krampjes en alleen bij het afvegen. Gisteravond voor een paar uren een zeurend gevoel gehad aan de linkerkant van mijn buik. Daarna ging het van roze naar rood en dat is nog steeds zo. Soms stopt het en gaat daarna weer door. De testen lopen ook niet op.
@Loeki82 jeetje Meis wat onwijs naar zeg!! Zet t echt door met kampen enzo? Hoop zo dat t niks is! Ga voor je duimen! Dikke knuffel! @kleinkonijn wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!! Geniet ervan!!! @MotherOfAnAngel ja snap dat je je kapot geschrokken bent! Hopelijk is er niks aan de hand! Hij kan idd ook gewoon van iets anders geschrokken zijn. Maar snap wel dat het gelijk een onzeker gevoel geeft in jou situatie. Finn dat je je vandaag weer wat beter voelt! Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd. gister is mijn dochter van 15maanden met haar duim tussen de deur gekomen hele nagel eraf bloeden, deuk in haar vinger naar de eerste hulp geweest dus ben even wat afwezig geweest.
@Loeki82 ; wat naar zeg! Ik hoop voor je dat het niks is. M’n duimen draaien voor je. @Sabje333 ; oei, wat een schrik van je dochter! Hoe gaat het nu met der? Hier alles oké. Weinig nieuws eigenlijk. Begin wat last te krijgen van m’n borsten, waar ik stiekem best blij mee ben. Eindelijk iets, ofzo. Vandaag vrij. Genieten van het mooie weer met dochter
Nou, ik heb sinds afgelopen vrijdag niet meer getest. Mijn laatste test was met de cb. Vanochtend heb ik weer getest en ik die van de action is lichter geworden en de cb nog steeds 1-2 weken. Zojuist contact gehad met de verloskundige en wanneer de bloeding heftiger wordt moet ik naar het spoednummer bellen en anders na de paasdagen bellen voor een vroege echo eind volgende week.
Geen stolsels is wel een goed teken Geen oploop in de testen niet idd Hoe dan ook is dit heel onzeker en pijnlijk en hoop alsnog dat het goed afloopt. Ik hoop dat je er over kan praten ook met iemand in je omgeving♡ Heb je de VK al gebeld? Hoelang ben je zwanger EDIT JE antwoord staat hier boven. He zo vervelend dat afwachten
Lekker genieten van dit weer met je dochter ga ik ook doen. Ik ben zelf nog altijd moe en ook wat gevoeligere/vollere borsten
Hier helaas aan de antibiotica Werd vannacht wakker van immense vreselijke oorpijn ! Nu had ik dit zaterdag ook al eventjes en was ik gewoon doof Helaas nu mijn oor vol bloed. Flinke ontsteking en nu dus antibiotica Pff ik vind het al "too much " om paracetamol te gebruiken vind ik al eng , bang dat het kwaad kan. Nu aan de amoxiciline Maar beter dit dan een flinke ontsteking volgens de dokter Ennuh, nog 6 dagen voor de 1e echo
Kan ook het hook effect zijn, maar het klinkt niet goed Dikke dikke knuffel vreselijk. Wat veel sterrenkindjes hier
Gaat gelukkig beter nog wel beetje hangerig en ze trek alleen telkens de pleister eraf en dan kijk je tegen t vlees aan dus dat is niet fijn. Ja dat snap ik is toch fijn om iets te voelen.
Ja was zeker even flink schrikken. Gelukkig gaat t weer wat beter. Merk dat ik vandaag wel weinig prikkels kan hebben maar dat heb ik zoeizo wel last van sinds ik zwanger ben. Ben snel geïrriteerd niet op de kleine gelukkig dat kan nu even niks fout doen. Hebben jullie dat ook?
@Loeki82 Wat een moeilijke tijd, nu nog afwachten.. dikke knuffel @Sabje333 Ah wat sneu voor je dochter! @MotherOfAnAngel he wat balen aan de antibiotica, je wilt ook zo voorzichtig zijn maar soms heb je niet te kiezen. Hopelijk snel geen last meer van. Spannend nog 6 dagen! Ik merk ook dat ik zo voorzichtig ben met alles. Ook meer bewust dat dit de belangrijke weken zijn waarin alles wordt aangelegd. Hier vandaag iets beter met de misselijkheid gelukkig.
Jeetje , krijg hier de koude enge rillingen van als ik het lees. Hopelijk geneest het snel, tussen de deur zitten doet al veel zeer. Je nageltjes eraf lijkt me onwijs pijnlijk. Hopelijk een spoedig herstel Getsie wat naar
Sorry kreeg geen meldingen heb ook nog niet bijgelezen. Maandag bloedverlies savonds bijna weg. Dinsdag niks op een beetje bruin na. Woensdag beetje bloedverlies. Gisteren ook. Nu praktisch niets meer. Wel veel stolsels verloren. Voel me nog zwanger. Ik lijk nog steeds zwanger. Heb geen krampen gehad. Bij normale menstruatie voel ik de krampen door mijn morfine heen. Geen buikpijn... geen weeën achtig gevoel niks. Niks verloren wat op een vruchtzak leek. Alleen maar stolsels. Ik begrijp er helemaal niets van. Het enige wat invloed heeft is veel bewegen. Wat ik dus ook had met mijn oudste toen ik een groot stolsel in mijn baarmoeder had zitten die eruit moest. Gevoelsmatig heb ik het idee dat het gewoon nog "goed" zit. Maar misschien is dat tegen beter weten in. Gewoon ontkenning misschien??? Kan niet meer dan wachten tot dinsdag 3 uur. Gek word ik er van!
Agh jeetje wat een emotionele rollercoaster zeg pff heb echt me je te doen Hopelijk dinsdag een prachtige en geen bloedingen meer
Ooo dat duurt dan inderdaad nog lang! Ik hoop zo voor je dat het nog goed zit Edit: wat ik niet zo goed begrijp is.. Waarom laten ze je wachten tot dinsdag! Als ik nu bel dat er wat is plannen ze gelijk wat in, liefst dezelfde dag, ook weekend of andere dagen zover ik weet