Ik voel me soms een hele dag goed en op een vrije dag van vandaag ga ik opeens piekeren en slaat weer de twijfel toe. Ga dan alles na wat er bij de echo gezegd werd. Nog geen kloppend hartje maar ze dacht even wat vaags te zien. Toen was ik er blij mee, dacht misschien gaat hij bijna beginnen .... en nu denk ik alleen maar: hoe kan ze nou even een vaag kloppend hartje hebben gezien... Dat lijkt me juist niet goed als 't daarna weg is, of te vaag is om te blijven zien. Ik hou me maar vast aan het feit ik woensdag met een goed gevoel wegging maar goed eigenlijk maakt m'n brein me wel gek zeg! De tijd kan niet snel genoeg gaan wat mij betreft. 1 mei waar blijf je!
God ja vervelend he? Hoe je jezelf helemaal gek kan maken? Mij helpt het om mezelf positiviteit in te stralen met behulp van affirmaties. Dus ik probeer er vandaag gewoon van te genieten en dan zeg ik dat ik vandaag gewoon zwanger ben van een blije en gezonde baby. Zo ga ik niet in een negatieve spiraal zitten.
Ze laten wachten omdat ze maandag al een echo hebben gemaakt. Ze kunnen er niets aan veranderen als het wel misgaat. Door een week te wachten heb ik in ieder geval echt zekerheid.
Een voorgevoel zegt vaak een heleboel Ik blijf voor je bidden en meeduimen dat je dinsdag gewoon een mooie echo hebt. Heb je nog getest ? Gewoon om te zien hoe de testen het doen/hcg Eventueel met jouw termijn 2 testen met 1 urine doen (1 met 50% water)
Nee durf niet te testen. Straks ben ik blij met een dode vogel. Heb er wel aan gedacht hoor,maar het zegt zo weinig. Ik wacht gewoon af. We zien het wel.
Ja dat moet ik ook doen. Soms lukt 't beter dan de andere x. Google is m'n grootste vriend en vijand. Zolang ik bezig ben met het idee dat ik voor djan moeder wordt gaat 't goed. Pas als ik denk hoe Pril en kwetsbaar het is slaat de twijfel toe. Ik ga uit van het goede, en die echo moet ik maar even buiten beschouwing laten. Die mw. Zei dat ik aan de praktijk wss nog een paar maanden vast zat en gaf me een goed gevoel, en niet eentje waarbij ik moet gaan twijfelen. Ze twijfelde alleen of ze een hartje zag dat is denk ik alleen maar goed. Inderdaad gedachten op posirief dan voel ik me veel beter ! Dat is dus gewoon te trainen
Je hebt gelijk een week wachten en je hebt dan wel meer zekerheid. Vind het wel knap, je kan ook niet veel anders natuurlijk. Veel kracht gewenst voor jou en je man in deze onzekere periode.
Pfoe er is weer een hoop geschreven. Ik heb niet zoveel puf. De moeheid is eigenlijk het enige wat constant aanwezig is. Maar wat was het heerlijk weer vandaag zeg! Echt genieten. @Kikkertjekwak Het hartje is ook echt nog heel klein he dus kan best dat ze dat nog niet goed kunnen zien. Soms zien ze nog niet eens een embryo met die termijn. En als het kindje niet handig ligt kan het ook nog zijn dat ze het niet zien.Dat heb ik zelfs met 6w4d een keer gehad toen lag het helemaal tegen de zijkant aan en toen zag ze het eerst niet maar omdat ik zo in de stress schoot bleef ze heel lang zoeken en toen zag ze opeens toch een hartje knipperen. @Volbeatmom ik hoop echt met je mee dat het nog gewoon goed zit. @Sabje333 wat naar van je dochtertje. Hopelijk gaat het snel beter. En ja dat snel geirriteerd zijn herken ik ook wel. Van de week reed ik in de auto en ml reed mee en hij zegt op een gegeven moment pfff je lijkt mij wel, wat zit je te foeteren tegen iedereen zeg. En het was ook echt zo
Mij lukte het ook even niet om te reageren. De afgelopen dagen de klok rond geslapen en dan overdag nog een dutje gedaan. Gelukkig heb ik nu vakantie en kan ik wat bijkomen. Hoe vergaat het jullie om te werken met de kwaaltjes van het eerste trimester? Ik vind het wel lastig. Heb het gevoel dat ik minder goed presteer, maar kan nog niet open zijn over de rede. Ik ben niet zo goed met geheimen... @Volbeatmom ik hoop echt voor je dat het meevalt. Wachten tot dinsdag, dat lijkt me echt onhoudbaar...
Lastig als je zo moe bent inderdaad. Vooral als je daar een aantal weken achter elkaar last van hebt, ga het dan maar eens verbergen op je werk. Ik heb nog steeds nergens last van behalve gevoelige borsten en bloating. Geen vermoeidheid, misselijkheid oid, dus voor is werken geen probleem gelukkig.
ik heb geen kwalen en ben er zo onzeker over. is anders dan vorige zs. dat de eerste echo er maar snel is
vandaag lekker bbq in dit heerlijke weer! is bij ons thuis dus groentjes extra goed wassen en safe en 0% cava stiekem hahah
Heb ik ook last van, de onzekerheid komt en gaat. Ik heb woensdag mijn eerste echo dus kan me niet snel genoeg gaan. Had je bij eerste zwangerschap heel erg veel last van kwalen? Hoe ver ben jij?
Ik moet wel zeggen dat er ook genoeg verhalen van vrouwen zijn die niet kotsend boven het toilet hangen. Mijn moeder zei laatst ook dat ze bij mijn broertjes zwangerschap nergens last van had en bij de zwangerschap van mij en mijn tweelingbroer 6 maanden hondsberoerd is geweest
Bloeden is sinds gisteren helemaal gestopt. Ook geen bruin of rozeverlies meer. Dus al met al 4 dagen op en aan bloed en bruinverlies gehad. Da's nog korter dan mijn normale menstruatie. Ik ben nog zo emo als de pest. Zat vannacht om 4 uur gebak te eten. Ben moe, maar kan ook niet slapen. Ik meld me dinsdag wel weer. Met het nieuws van de echo. Vind het ook weer moeilijk om op dit moment mee te lezen. Ik gun iedereen mooie echo's en prachtige zwangerschappen. Maar tegelijkertijd ben ik me dan heel bewust dat het voor de 4e keer achter elkaar bij mij weer mis kan zijn. Terwijl ik typ moet ik mijn tranen ook echt inslikken. Begrijp me niet verkeerd, want ik ben erg blij met jullie medeleven. Jullie hebben nu gewoon allemaal lekker positieve vibes nodig.En ben zelf nu niet in staat die te geven. Fijn Paasdagen iedereen! En tot dinsdag.
Gewoon even aan jezelf denken volbeatmom Success met nog een paar daagjes wachten En dan hoop ik dat je dinsdag terugkomt met goed nieuws Hier 6 weken vandaag