Dec 2019 mama’s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door brownie1992, 28 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjemuis

    Muisjemuis Actief lid

    15 nov 2017
    137
    55
    28
    Vrouw

    Ik ben nu 7 weken, hoop zo snel voorbij de 12 weken te zijn. Is allemaal zo spannend en zenuwslopend.
     
    Johanna18 vindt dit leuk.
  2. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Helaas nu ook echt stekende buikpijn. Maargoed wel nog vol te houden... :(
     
  3. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Ik hoop zo voor het beste!
     
  4. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Ohnee:( @Kikkertjekwak. Heel veel sterkte meis, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid :oops:
     
  5. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ben bij de vk geweest, ze belde zelf dat ze op de praktijk was en ik direct kon langskomen. UIteraard gegaan. Goed maar helaas ook slecht nieuws..

    Het hartje klopt! Dit is erg fijn, ik zou 6 weken en 2-3 dagen zijn. dat kan natuurlijk kloppen.

    Slechte nieuws.. een heamatoom die het bloeden veroorzaakte, precies boven de vruchtzak. Er is hierdoor een vergroote kans op een miskraam omdat het mijn vruchtzakje kan meeslepen...

    Ze zei dan ook dat dit normaal een goede zwangerschap zou zijn, maar door die heamtoom toch niet helemaal is.

    heel dubbel :( maar zolang het bloed niet te heftig is, hoop ik voor het beste.

    Kikkertje
     
  6. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Oh wat dubbel inderdaad. Ik hoop met je mee dat het goedkomt!
     
  7. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ohh wat dubbel! En kan je er iets aan doen bvb. korte tijd bedrust ofzo? Of daar niks over gezegd? Wat slopend en heftig. wel goed van het kloppend hartje
     
  8. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hoe is het bloedverlies ondertussen?
     
  9. Lieve19

    Lieve19 Lid

    3 apr 2019
    95
    62
    18
    Vrouw
    Ach jeetje, wat naar zeg, wat een spanning dan weer. Wel erg fijn dat het hartje klopt en goed gegroeid is, hopelijk blijft het baby’tje goed zitten.
    Fijn dat je verloskundige wel zo met je mee denkt en je had opgebeld.
     
  10. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    @Kikkertjekwak wat spannend... wel fijn dat je vandaag terecht kon. Maar wat spannend nog even. Ik weet niet precies wat het is, een heamatoom. Zo even opzoeken op Google... Ik hoop dat je geluk hebt en dat de baby goed blijft zitten.
     
  11. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Het is een bloedprop / blauwe plek boven het vruchtje. Deze kan eruit komen en omdat hij dan over het vruchtje moet zal die het vruchtje meenemen. Of mee kunnen nemen dat is me niet helemaal duidelijk.

    Het kan ook dat me lichaam het vanzelf oplost, en anders zou het spannend zijn tot week 14... Ik denk dat me lichaam het niet vanzelf oplost maar ik hoop dat het er rustig en langzaam uitloopt in plaats van in 1 x totaal zakt.

    Wat in niet goed begrijp is dat de vk zei dat ik een vergrote kans heb op miskraam maar dat 't vaak ook goed gaat. Op internet lees ik 50/50.. Dat stelt me dan weer niet gerust. Ik hoop dat m'n kleine vruchtje zich goed vasthoud
     
  12. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Oh nee :( geen krampen hoop Ik? Ik blijf duimen lieve kikkertjekwak
     
  13. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Oh jeetje wat dubbel... hopelijk zit er veel lijm en zit ukkie goed vast!
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  14. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Is maar net afhankelijk waar die bloedprop zit dan. Spannend zeg... hopelijk valt het mee.

    Er gebeurd wel een hoop in deze groep... vervelend als het zo onzeker en spannend is.
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  15. Johanna18

    Johanna18 Bekend lid

    2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    He wat een spanning! Hoop echt voor je dat t vanzelf oplost. Wel heel goed nieuws dat t hartje klopt.
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  16. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    @Kikkertjekwak Erg fijn dat het hartje klopt. Maar dit is ook zenuwslopend voor je. Hopelijk lost je lichaam het vanzelf op, heb vaker gelezen dat dat gebeurt. Tis helaas boven t vruchtje ander was er niks aan de hand.. hopelijk is de hematoom volgende week woensdag niet meer te zien op de echo. En zoals t er nu naar uitzien laat je lichaam maar hele kleine beetje los en dat is goed! Sterkte en een dikke knuffel!
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  17. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Iedereen bedankt voor de reacties. Ik hou jullie op de hoogte en duim mee voor mooie echo's bij jullie!

    Liefs
     
    Sabje333 vindt dit leuk.
  18. Johanna18

    Johanna18 Bekend lid

    2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Hier vandaag bij mijn fam geweest. Niemand lette op mijn buik want mn schoonzusje vertelde dat ze zwanger is. Net een maand eerder uitgerekend. Dat maakt wel dat ik dubbel hard hoop dat t goed blijft gaan anders is het straks extra moeilijk. Ben wel heel blij voor ze hoor maar ik gun t ons ook heel erg. En de weinige symptomen blijven me toch onzeker maken.
     
  19. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Is ook logisch hoor! En ik snap dat je je druk maakt om weinig symptomen alleen ergens weten we gelukkig dat dit echt niets zegt
     
    Johanna18 vindt dit leuk.
  20. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Weet iemand waar de lijst is gebleven? Is die zover achter geraakt (ik zoek ondertussen verder )
    edit; gevonden
     

Deel Deze Pagina