Fijn nieuws @Johanna18 . En met de schildklier was het ook goed? @Volbeatmom ik hoop echt op een goed bericht voor je. Ik ben een paar dagen aan zee met mijn lief. Na aankomst nu al meteen plat met hoofdpijn... hopelijk trekt het zo weg.
Dat weten ze nog niet. Hij is vergroot dus ze willen daar een echo van maken. Maar goed das dus ff afwachten. Als de kleine er maar geen last van heeft.
Wil iemand me van de lijst afhalen. Hier is het einde verhaal. Baarmoeder is leeg. Nu een heel scala aan papierwerk meegekregen voor onderzoeken. Alles even laten bezinken.
Ach wat verdrietig voor je... je was het dus toch al verloren... Heel veel sterkte met verwerken en ook met alle onderzoeken die volgen!
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 december ♡ 1 december (4) Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - onbekend Wens09 - 35 jaar - 3e kindje - onbekend Johanna18 - 31 jaar - 4e kindje - onbekend AvdY - 32 jaar - 2e kindje (5e zwangerschap) - onbekend 2 december (2) kleinkonijn - 28 jaar - 2e kindje - onbekend Geel - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 3 december (2) Nth87 - 32 jaar - 1e kindje - onbekend Lieve19 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 4 december 5 december (1) Muisjemuis- 29- 1e kindje- onbekend 6 december 7 december (2) 8 december 9 december ChantalKramer - 39 jaar - 1e kindje - onbekend Sabje333 - 31 jaar - 2de kindje - onbekend 10 december (1) Mamaselina - 25 jaar - 2e kindje - onbekend 11 december (1) Kikkertjekwak - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 12 december 13 december (1) Samiyah - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 14 december (1) MotherOfAnAngels- 24 jaar - 1e kindje (6e zwangerschap) - verrassing 15 december (2) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - verrassing Sansaatje, 39 jaar, 2e kindje - onbekend 21 december (1) EveH - 24 jaar -1e kindje - onbekend ----------------------------------------------- totaal (19) | jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (17) ----------------------------------------------- Afspraken en echo's 25 april: 1e echo MotherOfAnAngel 26 april: 1e echo Nena 84 26 april: 1e echo Fee89 26 april: 1e echo ChantalKramer 29 april: echo en intake Johanna18 29 april: intake (& echo?) Verloskundige MotherOfAnAngel 29 april: Intake Nena84 1 mei: 2de echo sab333 10 mei: 1e echo Mamaselina 14 mei: termijnecho/1e echo en intake kleinkonijn 15 mei: intake vk 22 mei: 1e echo en intake Samiyah WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Pff dat is niet wat jij en wij hoopte Vreselijk. Dikke knuffel en heel veel sterkte. Het is ook niet eerlijk Ook veel sterkte voor je man
Jeetje Meis wat ongelofelijk kut en oneerlijk!! Ik wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel!!
In t kader van , ik moet altijd gênante dingen mee maken.... Ehhhhh.... Tsja ? Ik zet de potten voor moeders voor moeders net buiten want ze waren al vol. Vorige keer kwamen ze sochtends echt half 9 al namelijk dan slaap ik soms nog Zie ik vanaf mijn balkon dat kinderen ermee aan de haal zijn gegaan en over elkaar heen gooien Ik heb maar gezegd douchen dat spul is giftig en zit troep in ( schaamde me net iets teveel om te zeggen dat het pies is...) Wtf gewoon waarom moeten kinderen nu overal aankomen. En dan geen kleintjes maar echt van 9 tot 15 jaar circa.... Die zouden wel moeten weten van iets af te blijven als het niet van jou is... Daarna kwamen ze met ouders naar buiten lopen wijzend wat ze hadden aangeraakt. (Denk dat de ouders even wilde zien waarmee ze in aanraking waren) Nou ik durf me niet meer te vertonen in de buurt nu Nu geen kinderen buiten meer te zien, volgensmij staan ze allemaal onder een welverdiende douche Van kleine kinderen kan ik het nog begrijpen maar deze waren oud genoeg om alleen buiten te spelen.... zo'n 10 --15 jaar Gevalletje opvoeding vrees ik want de buuf stond beneden , is niet het eerste wat ze "slopen " Diezelfde kinderen hebben al 2 jaar met oud en nieuw ramen kapot gemaakt met rotjes door die ervoor te gooien en op balkons van andere te gooien Maar dames ik schaam me zo
Whahahha ik ga stuk!! Ja moeten ze inderdaad niet aan andermans spullen zitten. Ik had t gewoon gezegd’ weet je wat je nu over je geen hebt gegooid, plassss!!’ Zal ze een lesje leren als ze zo rebels zijn. Had dan weer net niet gezegd dat t van mij was. . Volgende keer na 22.00 buiten zetten
Hahaha Nou ik vind het hilarisch Je hoeft je nergens voor te schamen, maar wat een irritante ***kinderen zeg....
Ben blij dat het mij niet is overkomen maar ik lig dubbel! Whahaha zoiets verzin je toch.niet, net een scène uit een film
hahahah ieuw!! Echt zo smerig! brr moet je eens voorstellen dat je je kind zo thuis krijgt helemaal stinkend naar de .....
Gatver zeg... haha! Smerig lesje geleerd. Schaam je vooral nergens voor, ze hebben van je spullen af te blijven. Hoe bedenken ze het in godsnaam...
Ja Nou Ja volgende keer toch maar in de ochtend buiten zetten... Maar had eigenlijk al gaan slapen , daarom zette ik het alvast beneden was on 20u al uitgeput ! Nu maar naar bed. Door de schaamte kon ik niet meer slapen haha Gelukkig zijn er 2 potten dichtgebleven die ze met krat en al op het midden van de weg hadden laten staan. Dus niet helemaal voor niks verzameld. Wel stom