Nou een slechte film dan. Ik vond het in eerste instantie echt niet grappig maar nu denk ik, karma Hoop stiekem dat die ouders de blauwe potten kennen en het ze gewoon verteld hebben dat het andermans pies was wat ze over zich heen gooide voor de verkoeling ofzo
Ik snap ook niet dat ze zomaar een onbekend iets over elkaar heen gooien. Maarja als ik die levensgevaarlijke of domme "challenges" zie. Kan dit er ook wel bij. Snap je ook niet waar ze het idee vandaan halen zoals forbidden fruit challenge (wasmiddel -pods eten!!!)
Irritant! Ik ook 6+3 en merk dat de kwalen wat heviger zijn. Voel me ook beroerd in mijn maag maar geef niet over. Succes!
Ik heb weinig last van misselijkheid. Dat vind ik wel onzeker, hoop wel dat het gewoon goed zit, maar heb genoeg andere kwalen. Overmorgen eindelijk de eerste echo na 8+6! Ik ontdekte gisteren bij het douchen trouwens een buitje in de kleur van mijn tepel, buiten de rand van mijn tepelhof. Het leek een soort wratje, heel gek. Heb het opgezocht, maar kon niet helemaal goed vinden of dit erbij hoort. Tepels worden wel groter las ik, maar gebeurt dat doordat er meer bultjes omheen ontstaan?
Ik heb er ook weinig last van. Kan gewoon hoor. Tepels worden idd groter maar niet door bultjes (bij mij niet tenminste). Kan t niet gewoon een puistje zijn oid? Je kunt wel meer witte bultjes op je tepelhof krijgen dat hoort er wel echt bij. Je kunt nu lekker gaan aftellen naar je eerste echo.
Pff nou ik heb licht roze verlies sinds gisteren avond Oke 4 druppels en wat bij afvegen Maar goed toch angstig nooit eerder gehad ik heb een vroege echo vandaag om 12 uur om dan maar eens te kijken hoe het ervoor staat ... Pff zenuwen
@Johanna18 niet misselijk is eigenlijk een groot voordeel, maar ik dacht dat het er echt standaard bij hoorde. Niet dus. Het is geen puistje, echt een soort moedervlek achtig ding. Misschien trekt het nog weg (Of komen er meer). Vraag het de vk anders wel maandag bij mijn intake. @MamaSelina fijn dat je de echo krijgt. Hopelijk is alles oké en stopt het roze bloed snel .
Net een echo gehad. Alles zag er goed uit, kleine flikker van het hartje gezien. De verpleegkundige schatte me op 6 weken en 4 dagen ongeveer. Dus 2 dagen teruggezet. Maar super opgelucht
Hier helaas minder goed nieuws. Voelde me van het weekend helemaal niet goed en heb gisteren een eerdere echo gehad ipv aankomende vrijdag. Ik was 7 weken en ze zag 2 vruchtzakjes. Zwanger dus van een tweeling. helaas was 1 vruchtzakje niet goed te zien en was het vruchtje ook maar 5 weken. Het andere vruchtzakje had een mooie zwangerschapsring, een dooierzak en vruchtje. Deze lag wel helemaal tegen de baarmoeder aan dus was lastig te zien en leek ook iets te klein (eerder 6 dan 7 weken). Volgens de fertiliteitsarts kan hent 2 kanten op. Of de 2e is ook gestopt maar dan bij 6 weken en er zal een miskraam optreden of de embryo loopt wat achter/ of is later ingenesteld want voor een termijn van 6 weken was het perfect. Volgende week terugkomen voor een nieuwe echo om te zien of er dan hartactiviteit is. Wordt weer een slopende week wachten!
Jeetje wat een dubbel nieuws zeg. Zenuwslopend om dan zo je dagen nog door te komen. Ik ga heel hard voor je duimen dat je volgende week een betere echo hebt.