Thanks, ga ik zeker doen En nog steeds eigenlijk alleen pijnlijke borsten, dus je hoeft niet kotsend boven het toilet te hangen
hier helaas ook gestopt met groeien bij 5 weken en 1 dag vol verdriet. wat een klotezooi ze willen nog in het ziekenhuis een second opinion maar dat zal m ook wel niet worden kan geen 5 weken zijn ook geen hartje trouwens en dan iets bloed verlies erbij nou een mb dus
♡ Uitgerekend: 1 t/m 15 december ♡ 1 december (4) Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - onbekend Wens09 - 35 jaar - 3e kindje - onbekend Johanna18 - 31 jaar - 4e kindje - onbekend AvdY - 32 jaar - 2e kindje (5e zwangerschap) - onbekend 2 december (2) kleinkonijn - 28 jaar - 2e kindje - onbekend Geel - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 3 december (2) Nth87 - 32 jaar - 1e kindje - onbekend Lieve19 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 4 december 5 december (1) Muisjemuis- 29- 1e kindje- onbekend 6 december 7 december (2) 8 december 9 december ChantalKramer - 39 jaar - 1e kindje - onbekend Sabje333 - 31 jaar - 2de kindje - onbekend 10 december (1) 11 december (1) Kikkertjekwak - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 12 december 13 december (1) Samiyah - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 14 december (1) MotherOfAnAngels- 24 jaar - 1e kindje (6e zwangerschap) - verrassing 15 december (2) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - verrassing Sansaatje, 39 jaar, 2e kindje - onbekend 21 december (1) EveH - 24 jaar -1e kindje - onbekend ----------------------------------------------- totaal (18) | jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (16) ----------------------------------------------- Afspraken en echo's 25 april: 1e echo MotherOfAnAngel 26 april: 1e echo Nena 84 26 april: 1e echo Fee89 26 april: 1e echo ChantalKramer 29 april: echo en intake Johanna18 29 april: intake (& echo?) Verloskundige MotherOfAnAngel 29 april: Intake Nena84 1 mei: 2de echo sab333 14 mei: termijnecho/1e echo en intake kleinkonijn 15 mei: intake vk 22 mei: 1e echo en intake Samiyah WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Dankjewel hoeveel kan een mens huilen de tranen stoppen hier niet om had me echt verheugd op de kleine
Dit meen je niet wat een rotnieuws. Heel veel sterkte voor jullie Wat een hoop sterrenkindjes zeg jeetje
Ah nee wat verdrietig!! Hoe ver zou je zijn nu dan? Tjonge. Huil het er maar goed uit hoor. Tis gewoon vreselijk om mee te maken.
@Myrthew, heel fijn!! @ChantalK1979, wat zenuwslopend! Hopen op het goede, heel veel sterkte met het doorbrengen van de week. @MamaSelina, heel naar nieuws... heel veel sterkte hiermee..
Hier morgen echo.... vrees dat ik ook tussen de sterretjes kom te zitten hoor... Ik zie er zo tegenop. Naar mijn mening is het onmogelijk. Ik bedoel 5 miskramen 0 kinderen 6e zwangerschap. Waarom zou deze me wel gegund zijn. En al deze nare echo's hier , maakt me extra bang, zoveel sterretjes , dat hebben de sterrenmamas niet verdiend Zo bang.... Ik ben om 11.00 aan de beurt.... En word helemaal gek hier (letterlijk, kan de hele dag wel janken) kan mijn tranen nog net bedwingen
Begrijpelijk hoor dat je zo bang bent. Je hebt al veel meegemaakt. En naar mijn mening moet je die spanning er ook lekker uithuilen. Hoop echt voor je dat t morgen goed mag zijn!
Wat een rotdag. Hier net een roodstolsel verloren. Niet groot maar jemig weer die angst. Elke x als ik hoop krijg. @MotherOfAnAngel het is jullie gegunt. Aftellen!
Wat een rot uitslag ook zeg! Weet precies hoe je je voelt en dan hebben wij nog een kleine kans dat 1 van de tweeling mogelijk volgende week wel goed is. Maar kan het geen groeiachterstand wezen? Bij 5 weken zie je het hartje nog niet kloppen, dus wellicht toch nog een echo afwachten?
Kan het me voorstellen dat je bang bent voor de echo. Ik heb precies hetzelfde vraag... waarom zal het me gegund zijn? Het is soms zo vreselijk oneerlijk allemaal. We gaan een slopende week tegemoet in de hoop dat het andere vruchtje wel gegroeid is en een hartslag heeft. Ik ga heel erg voor je duimen en hopen dat je morgen een goede echo krijgt. Probeer toch een beetje positief te zijn, al weet ik hoe moeilijk dat is met ook nog eens al die gierende hormonen in je lijf. Sterkte!!!!
Als ik uitga van mijn ovulatie is 19/20e positief geweest zou dit termijn 5 weken en 1 dag kloppen maar hun zeggen dat ik dan nu 7 weken zou zijn wegens die 2 weken cadeau Maandag echo in ziekenhuis maar bloeden is gestopt wat een verdriet Heb de vrouwen overigens alle 2 gevraagd of dit niet mogelijk is omdat ik die 2 weken natuurlijk echt niet zwanger was maar ze geven me geen hoop en zijn stellig. Maar toch moet ik naar het ziekenhuis maandag Lekker dit Natuurlijk hoop ik maandag toch ene hartslag te zien maar ze pakken alle hoop af omdat het blijkbaar niet kan?