Dec 2019 mama’s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door brownie1992, 28 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    En natuurlijk veel succes bij de echo's allemaal. Ik mag woensdag weer. Doodeng. Hebben dit weekend de ouders ingelicht ondanks dat er een grotere kans is op een mk. De reactie was goud. Nu elke dag hopen dat 't goed gaat, maar heb er steeds meer vertrouwen in.

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.281
    5.873
    113
    Vrouw
    Haha geeft helemaal niks! Dank je wel, duim ook hard voor jou mee dat alles goed blijft gaan :thumup:

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nou maar echt! Ben blij als we daar allemaal voorbij zijn. Ookal kan je dan nog om dingen stressen. Maar de ergste stress is dan wel geweest.

4. Lieve19

Lieve19 Lid

3 apr 2019
    95
    62
    18
    Vrouw
    He vervelend zeg, hopelijk is het gelukt met de paasbrunch en om ook nog wat te eten?

Fee89 vindt dit leuk.
  5. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.281
    5.873
    113
    Vrouw
    Helaas zegt het hebben van wel of geen kwaaltjes helemaal niets. Ook niet het wel of niet hebben van bloedverlies of kramp. Een missed abortuon is zonder bloedverlies of kramp en vaak met behoud van symptomen. Enige wat altijd uitsluitsel kan geven is een echo... en zelfs dat is soms lastig zo vroeg in het begin. We moeten allemaal vertrouwen houden en hopen dat moeder natuur ons goed gezind is. Balen dat een zwangerschap niet altijd dezelfde kwalen of gevoelens zijn, zou alles een stuk makkelijker maken, maar helaas!! Sterkte voor alle dames met aankomende week weer echo’s! Ik duim voor iedereen en welkom aan de nieuwe meiden!

6. Lieve19

Lieve19 Lid

3 apr 2019
    95
    62
    18
    Vrouw
    @jvsd92 je voelt nu ook ieder ding wat veranderd in je lichaam zo bewust omdat je er zo mee bezig bent. En na alle verhalen van zoveel moeders hier. Snap dat je onzekerheid zeker, maar het hoeft inderdaad niets te zeggen!

7. Lieve19

Lieve19 Lid

3 apr 2019
    95
    62
    18
    Vrouw
    Ik heb de hele tijd rare dromen over zwanger zijn en bloedingen maar ook al over striae Haha. Heb nu als kwaal een bloedneus erbij. Dat had ik in me vorige zwangerschap ook vaak

8. Muisjemuis

Muisjemuis Actief lid

15 nov 2017
    137
    55
    28
    Vrouw
    Ik vind dat mijn eetlust opeens minder is, ik ben nog wel moe en pijnlijke borsten.
    Gisteren roze bij het afvegen en buikpijn, dus mag morgen voor een echo.

9. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Welkom!

Oh wat vervelend... En je houd het dus best lang stil. Knap dat je dat kan !

10. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Hier (alleen snachts!) Last van maagzuur
    Lichtjes misselijk af en toe , maar zonder spugen.
    Energie niveau is flink gedaald
    Zere borsten
    Soms wat rugpijn

Ik ben morgen weer aan de beurt met een echo :cry:
    WEER zo bang :$:(

11. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Heeeel veeel succes! Ik snap je angst helemaal we duimen voor iedereen

12. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.281
    5.873
    113
    Vrouw
    Ik ben zelf de hele dag misselijk (gelukkig ook zonder spugen), lage steekjes buik, redelijke rugpijn, mega zere borsten, jeuk aan tepels en zo moeeeeeeeeee. Verder weinig eetlust, ruik heel veel en heel veel plassen.

Ohhhh spannend zeg!! Fingers crossed! Hoelaat mag je weer? Herkennen gevoel, wij donderdag weer, nu al zenuwen voor :cry:

13. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.281
    5.873
    113
    Vrouw
    Rare dromen over de zwangerschap heb ik ook. Hele realistische dromen ook, heel gek.

14. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    13.10 morgen! Dus gewoon zo lang mogelijk proberen te slapen

15. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik heb cravings voor passievruchten
    Maar waar koop je dat
    3 supermarkten afgereden :$
    Misschien een toko of Chinese winkel? Maar die hebben we niet in dit dorp

16. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Hhaha geinige craving, je kunt ze vaak wel bij de supermarkt kopen hoor:)

17. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Die onzekerheid is heel herkenbaar. T is ook zo naar dat je niet even naar binnen kan kijken of alles goed gaat.

Mijn symptomen zijn wel al weken het zelfde en schommelt soms van iets erger naar minder erg.
    Ben de hele dag door misselijk alleen in de ochtend t minst word later op de dag erger en 9 vd 10 keer moet ik na t avondeten overgeven. Ben erg snel moe als ik wat heb gedaan merk ik dat ik daarna even moet zitten of liggen alsof ik dood op ben, net een omaatje. Verder alleen gevoelige tepels. Ohja en bij sommige bewegingen pijn aan mijn banden.

Was de eerste twee weken gelijk 2 kilo aangekomen en nu door t overgegeven ben ik ze weer kwijt dus de teller staat op 0. Vorige zwangerschap in totaal 10.5 aangekomen maar ik start nu wel met 5 kilo meer .

As woensdag weer een echo merk dat ik daar erg naartoe leef en die bevestiging nodig heb.

Succes alle dames die ook deze week een echo krijgen en welkom aan de nieuwe dames. Op maar de 12 weken we zijn al een eind op weg!!

18. Muisjemuis

Muisjemuis Actief lid

15 nov 2017
    137
    55
    28
    Vrouw
    Ik heb net weer een zwangerschapstest gedaan en die is veel lichter dan de eerdere. Nu ben ik nog meer in de stress voor de echo van morgen.

19. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Met 8 weken is de donkerheid van het streepje geen betrouwbare graadmeter meer he?! Hoe laat mag jij morgen? Ik mag om half 10

20. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Ja snap ik dat is niet fijn. Maar ik weet wel dat de test met een aantal welen lichter hoort te worden. Volgens mij moet je de urine naar mengen met water en kijken of de test dan donkerder word

Deel Deze Pagina