Dec 2019 mama’s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door brownie1992, 28 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Wat fijn zeg! Al die goede echo’s. Ik mag over een week weer, tijd kan me weer eens niet snel genoeg gaan. Je blijft je toch zorgen maken tussen twee echo’s zeker in het eerste trimester.

Johanna18 vindt dit leuk.
  2. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ja maar echt! En hoe dichterbij de echo komt hoe minder vertrouwen ik heb. Pffff. Zit nu weer met dat stolsel(tje) dta ik verloren was... Was meer dikkig slijm van 3 mm ofzo, wel met bloed erin.. lijkt me niks maar alsnog de zenuwen gieren door me lichaam.. Stel dat!

Mooi van alle goede echo's ik duim mee voor nog meer. Als we even een piek konden doen in de toekomst zou toch fijn zijn duidelijkheid!

3. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Hier was het nogsteeds een mooi sterk hartje.
    Wel een uitwendige echo gehad want een vriendin was mee dus ga ik niet in mijn blote glorie lopen o_O:D

Hartslag tel ik zelf met stopwatch dmv. Filmpje terug te kijken en flikkering te tellen
    Zo'n 135 per minuut
    Donderdag was dit 120 ongeveer

Van 0.55cm(donderdag inwendig) naar 0.79 cm Vandaag uitwendig.
    Maar het termijn gaf 6+3/6+4 aan....
    Dus in 4 dagen maar 1 a 2 dagen vooruit gegaan.

Maar donderdag was het uitwendig nauwelijks te zien met BETERE echo apparatuur.
    En vandaag met oudere echo apparatuur uitwendig super te zien
    Verloskundige was helemaal verbaasd en vond het er super uitzien

Probeer me dus niet druk te maken

Op internet lees ik dat een CRL van 0.8cm wél 6+6 is en niet 6+3/4... misschien verschilt het per machine :|

paula1984, Samm26, Sabje333 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Gefeliciteerd ♡♡

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.281
    5.873
    113
    Vrouw
    Super! En zou me om die paar dagen niet al te ongerust maken. Meten komt zo nauwkeurig, dat dat voor nu gewoon lastig is. Een meetfoutje is zo gemaakt. Gefeliciteerd met wederom ene goede echo!

6. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.281
    5.873
    113
    Vrouw
    Ja vreselijk he! Jij bent woensdag weer aan de beurt toch? Ik donderdagochtend om 08:30.... begin nu weer minder vertrouwen te krijgen en ben de woorden van de fertilieitsarts helemaal aan het uitspellen.... Wachtweken van de IVF zijn slopend, maar vergelijken bij deze weken is dat echt penuts!

7. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Fijn dat het hartje mooi klopte. Op deze termijn zou ik niet schrikken van 2 dagen verschil. Zit m waarschijnlijk echt in de meting.

8. Muisjemuis

Muisjemuis Actief lid

15 nov 2017
    137
    55
    28
    Vrouw
    Zit echt in de meting, dit keer was ik een paar dagen verder.

9. Lieve19

Lieve19 Lid

3 apr 2019
    95
    62
    18
    Vrouw
    @Muisjemuis wat fijn zeg!

@Johanna18 Wat fijn zo een mooie echo. Ja bij 9 weken zie je echt al meer, super!

@KristelVH Gefeliciteerd! Ik heb ook een erge bloeding gehad, eigenlijk op het moment dat ik dacht mijn menstruatie te hebben. Had ook gewoon een tampon in gedaan. Omdat het zo kort was en toch minder heftig als een menstruatie heb ik 3 dagen later een test gedaan die zei zwanger. Het bleek toch echt een innestelingsbloeding te zijn. Heb vorige week een goede echo gehad.

@MotherOfAnAngel Wat fijn dat het hartje zo sterk klopt en zo gegroeid is! Ik zou me ook zeker niet druk maken daarom, zo nauwkeurig om te meten op dit termijn. Bij mijn vorige echo was het kindje volgens de meting 8,8 mm en werd op 6 weken en 6 dagen gezet.

Muisjemuis en Johanna18 vinden dit leuk.
  10. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw

Dit stelt me echt mega gerust! Dankjewel voor je berichtje

11. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Ach volgens mijn vriend was ik vannacht heel blij wizzie en woppie aan het roepen 10 minuten lang

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  12. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Vanmorgen bij het plassen en afvegen rood bloed :( verloskundige gebeld en die kon niks voor me doen. Ik kan alleen afwachten. Het klonk voor haar nu nog niet als een miskraam. Mijn testjes namen af, de voorbije geeft nu 1-2 aan en vorige week 2-3. Ik word helemaal gek!!:(:(
    Nu maar afwachten op de uitslag van de bloedtest en hopen dat het bloeden heeeel snel stopt...
    :cry:

13. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
  14. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.281
    5.873
    113
    Vrouw
    Ach jee meid, wat onwijs naar. Bloedverlies is altijd heel eng, maar het hoeft echt nog helemaal niets te betekenen. Dat je testjes afnemen klinkt wel eng, lijkt dan alsof je hcg zakt. Wanneer heb je je bloedtest? Ik zou als het aanhoud toch even vragen of je echt geen echo kan krijgen voor je eigen gemoedsrust. Heel veel sterkte in ieder geval en ik duim mee dat het niets betekent en alles goed zit.

15. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Aggh jeetje Meis wat schrikken zeg!! Heb je ook krampen. Pff testjes die afnemen klinkt idd niet goed. Heb je dat ook doorgeven aan de vk?
    Heb je al eerder bloed laten prikken?

16. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Oh dat is spannend. Bloedverlies hoft niks te betekenen maar aflopende testjes met 6 weken klinkt niet heel goed. Maar met 6 weken kunnen ze best een echo maken. Dan heb je iig duidelijkheid. Sterkte meid. Die spanning is echt naar

17. Muisjemuis

Muisjemuis Actief lid

15 nov 2017
    137
    55
    28
    Vrouw
    Vreselijk die onzekerheid en met 6 weken kunnen ze inderdaad een echo doen.

18. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Heel eng dat bloedverlies. Ik zou bellen voor een echo. Nee ze kunnen niets doen behalve aan je vertellen waar je een beetje aan toe bent en dat is een hoop!

Ik had ook bloedverlies.. Bleek nog wel goed te zijn alleen een hematoom. Kan je ook bloedverlies van hebben. Alleen aflopende testen geen ervaring mee

Sterkte

Xx

19. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Helaas... Uitslag gekregen van mijn 2e bloedtest. Het HCG hormoon is gedaald. Bloed op dit moment ook hevig. De arts belt om 14:00 terug. Hij wil graag over 3 dagen een bloedtest doen... Ik twijfel omdat ik het nu naast me neer heb gelegd en de hoop niet meer wil aanwakkeren...

Gelukkig wel de echo van 9 mei naar morgen kunnen verzetten.

Raar maar waar... Ik voel me enorm opgelucht.. Ik baal maar ben ontzettend blij dat de onzekerheid nu weg is.. Is dit gek?

Mijn moeder vanmorgen meteen ingelicht, haar peptalk heeft me ook enorm goed gedaan. Wat moeders toch voor een rust kunnen geven hé..

20. Kikkertjekwak

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Oo wat super naar om te horen . :( Ik kan me heel goed voorstellen dat het ook een bepaalde rust geeft, heel de tijd in spanning en niet weten waar je aan toe bent is slopend. Neemt niet weg dat het heel verdrietig is. Sterkte

Deel Deze Pagina