Hahaha, herkenbaar! Ik had gisteren zo’n dag. Het toppunt was dat ik uiteindelijk moest huilen omdat mijn man vroeg wat ik wou eten en ik al snikkend antwoordde; ‘Ik weet het niet ik wil gewoon graag iets eten’. Leuk die hormonen! Morgen ook mijn tweede echo, hopelijk ben ik dan weer even gerustgesteld.
Ahhhhww ook succes morgen... Dacht altijd dat echo's leuk waren maar zie er gewoon tegenop. Morgen m'n katjes ook jarig, toch nog een lichtpuntje. En als ik de audit haal en 't belangrijkst m'n kindje nog goed ontwikkeld en de hematoom goed gaat vier ik toch een feestje
Hier ook heel herkenbaar!! Vandaag hele dag misselijk overgeven alleen een bakje mango binnengehouden. Morgen ook mijn tweede echo pfff zo Spannend!!
@jvsd92, Sabje333 & Kikkertjekwak HEEL VEEL SUCCES vandaag met jullie echo's. Ik duim mee dat ze allemala goed zijn. Hier beginnen de zenuwen ook weer, want wij moeten morgen voor de 2e echo... Eerst nog vanavond een leuk afdelingsuitje, dus genoeg afleiding
Succes meiden met de echo’s weer! Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die echt nergens last van heeft hahah. Vrijdag 8 weken, maar geen misselijkheid, overgeven, vermoeidheid of heftige emoties. Alleen mega pijnlijke borsten. Als ik de 12 weken haal op deze manier en alles blijkt goed te zijn heb ik volgens mij enorme mazzel gehad, als vind ik de onzekerheid van niks voelen nu niet heel leuk.
succes iedereen met echo vandaag!! ik heb een dagje verlof vandaag maar de kids zijn ook thuis en eisen lekker veel aandacht, en misselijk alleen thuis met twee kids voelt niet als verlof
voor de mensen die misselijk zijn, welk eten smaakt jullie wel en hou je binnen? op zoek naar inspiratie behalve droge cracotten. bij het meeste denk ik bleghh tot het middag wordt misschien als ik hier dingen lees, dat het lekker klinkt
Ik ben 24/7 misselijk (gelukkig wel zonder overgeven). Eten heb ik geen last van, want juist als ik eet ben ik dus even een halfuurtje niet misselijk
Ik heb vanaf gister veel minder last van misselijkheid, bijna niet meer. Soms ook momenten nu echt veel honger en andere momenten nog minder trek. Ik moest eerder ook niet zo aan brood of crackers denken, een eierkoek at ik toen een beetje, soms een danoontje. Me borsten doen wel meer pijn nu..
Nou ik leef op boterhammen met rookkaas, boterhammen met boter en klein beetje pure hagelslag en melk. En soms een honingdropje. En ice tea, dat is naast melk het enige vloeibare dat ik binnenhoud. En kauwgom, want na iets eten/drinken/tanden poetsen heb ik een kotsmisselijk makende smaak in m'n mond
Mijn dochter mag vandaag de hele dag extra op de crèche zijn. En het is natuurlijk geweldig dat het kan, voor mij dat ik me gewoon ellendig kan voelen en voor haar dat ze gewoon lekker kan spelen. Maar toch voel ik me rot... De enige dag in de week dat we met z'n tweetjes zijn dump ik haar bij de crèche.....