Het koptelefoontje is pruts van de angelssounds jumper. Aansluiten op een box is wat ik doe. Batterij , ik had hem gekregen en zelf 1 in gedaan.. die gaat nu al weken mee met elke dag proberen en horen
Er zat een batterij bij, maar als ik hem aandraai komt er een groen lichtje, maar geen geluid. Heb geen passende box
Heb je geen gewone oordopjes of headset van je telefoon? En overigens kan het ook prima dat je t nog niet kunt vinden met deze termijn he?! Lukt zelfs bij de verloskundige niet eens altijd.
Ah ja oordopjes kan natuurlijk ook Die heb ik dus dan weer niet haha. Ik had een box (zo een meeneem box voor naar het park ofzo , klein speakertje met aux kabel wat er in kon) dus zo had ik het opgelost
♡ Uitgerekend: 1 t/m 23 december ♡ 1 december (3) Wens09 - 35 jaar - 3e kindje - onbekend Johanna18 - 31 jaar - 4e kindje - onbekend AvdY - 32 jaar - 2e kindje (5e zwangerschap) - onbekend 2 december (2) kleinkonijn - 28 jaar - 2e kindje - onbekend Geel - 35 jaar - 2e kindje - onbekend 3 december (2) Nth87 - 32 jaar - 1e kindje - onbekend 4 december 5 december (1) Muisjemuis- 29- 1e kindje- onbekend 6 december 7 december 8 december 9 december Sabje333 - 31 jaar - 2de kindje - onbekend 10 december 11 december (1) Kikkertjekwak - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 12 december 13 december (1) Samiyah - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 14 december (1) ♡ MotherOfAnAngels- 24 jaar - 1e kindje (6e zwangerschap) - verrassing 15 december (2) Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - verrassing Sansaatje, 39 jaar, 2e kindje - onbekend 17 december (1) Anne201 - 28 jaar - 3e kindje - onbekend 20 december (1) Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - onbekend 21 december (1) EveH - 24 jaar -1e kindje - onbekend 23 december (1) Momof2rebels - 29 jaar -3e kindje - onbekend ----------------------------------------------- totaal (16) | jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (16) ----------------------------------------------- Afspraken en echo's 14 mei: termijnecho/1e echo en intake kleinkonijn 14 mei termijnecho Johanna18 14 mei: 1e echo generation R Momof2rebels 15 mei: 4e echo MotherOfAnAngel 15 mei: intake vk (uhm wie heeft er vandaag intake ?) 16 mei: 3e echo en intake Jvsd92 22 mei: 1e echo en intake Samiyah 26 mei: termijnecho Anne201 3 juni: echo Anne201 17 juni: geslachtsbepaling Anne201 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Pfff de doppler doet het niet meer. De ultrasound gel komt er blijkbaar helemaal in... nieuwe batterij geprobeerd namelijk zat er overal dat echo spul Lekker gemaakt dan En pfffff mannen mag dus ook geen nieuwe bestellen van vriendlief want ik krijg toch al elke 10dagen echo Hij vind het maar een luxe probleem van mij (is het ergens ook) Maar echt heel verdrietig nu Hoe kan uitgerekend hij niet snappen hoeveel rust dit geeft tussendoor
Ik denk dat het door mij ook door de gel komt, ik probeer het straks met oordopjes. Heb het pas besteld, stuur het terug als het echt stuk is.
Oh wat balen! En als je hem droog fohnt? Bij mij zit er een soort doorzichtige sticker over het batterijklepje dat is waarschijnlijk dan ook om te zorgen dat t er niet in komt.
Ik had hem gratis gekregen en was al jaaaaren oud. Zat geen stikker op want moest er een batterij in doen.. Maar vriendlief kwam alweer binnen lopen. "Wil je deze? Kan je de hartslag op zien?" Dus nu is er 1 nieuwe onderweg. Met de probe aan een draadje ipv naast het batterijklepke... En een digitaal scherm
Ahhh wat lief!!! Maare ik zie dat je vandaag officieel t verst bent gekomen qua termijn!!♥️ Wil zeker niet te vroeg voor je juichen maar mag ook niet ongezien voorbij gaan
Nee klopt! Maar Ben daar al dik 3 weken overheen hoor die van 9+0 was een missed abortion.. groei is altijd gestopt met het termijn dat het hartje begint.... Ben nooit verder gekomen dan 0.37cm vruchtjes(behalve misschien dr eerste miskraam in 2014... Maar die herinner ik me niet in details (grootte etc. Was er helemaal niet mee bezig wat dat allemaal inhield&nooit een echo gehad toen , behalve dan tijdens de miskraam waar je al kon zie dat alles losliet en lelijk was... Maar geen idee hoe groot het vruchtje was)
Ik wil jullie allemaal trouwens alvast vragen (ook even in mijn handtekening gezet) Zie op Facebook groep (Engelstalige voor zwangere) dat iedereen net een echo foto gelijk zegt Het is een meisje ! Het is een jongen !! Of voor de vroegere echo's "volgens ramzi theorie/weetikveelwattie is het dit of dat geslacht... Echt héél jammer voor de vrouwen daar die het als verrassing wilden hebben. Mensen zien en NUB op een echo en spoilen gelijk... Heb al 2 vrouwen gezien in die groep die pissig werden omdat ze het helemaal niet wilde weten en die ervaring verpesten mensen dan voor ze. Wij willen het ook écht niet weten. Heb het hier niet zien gebeuren vooralsnog. Maar denk ook na voordat je op echo's reageert wil ik alvast zeggen , het is best vervelend als je het te horen krijgt van andere terwijl je een verrassingsbaby wilde. Dus mochten jullie een nub zien , zeg ons niets En mocht je het bij iemand anders zien op welk forum dan ook Vraag altijd eerst of ze wel willen dat je het voorspeld of zegt Niet gemeen bedoeld maar een goed bedoelde herinnering over het opletten over een gevoelig onderwerp als dit. Snap heel goed dat die 2 dames van die Amerikaanse groep balen dat het nu verteld is door andere leden.(met uitleg erbij hoe ze het kan zien etc.) Zag daar op die groep nu een aankondiging/waarschuwing. Ik denk het kan geen kwaad het hier ook eens te delen.