Net de nieuwe doppler binnen Vind die een stuk vervelender vast pakken en de probe/bereik 2x zo klein. gezien je zo vroeg nog wel een stuk harder moet duwen. Kan zelfs moeilijker mijn eigen aderen horen. Je krijgt kramp in je hand van het duwen maar uiteindelijk het hartje voor 4 seconde gevonden.
Jammer! Ik ga het zo weer proberen. Ik had de angelsound doppler zaterdag binnen gekregen maar kon toen nog niets vinden, behalve mijn eigen hartslag. Nog tips?
als ik s morgens wakker wordt voelt mijn blaas veel voller aan, druk doordat baarmoeder begint duwen denk ik. als ik dan terwijl ik neerlig in bed mijn hand op mn onderbuik leg, voel ik een bolling ter grootte geschat van een appel/grapefruit. Zou dat mn blaas zijn, of toch mn bm? ik voel het maar voor een klein stukje boven mn schaambot, geen ganse appel zeg maar, enkel de bovenste bolling. 3e zs, 9w.
Hallo ben ik weer even! Ik heb 22 mei m'n termijn echo. Merk dat ik super onzeker en verdrietig word van alle slecht nieuwsberichten hier. Zoveel kindjes zijn engeltjes geworden wordt er zo verdrietig van. Ook onzeker en dat is echt heel naar voor mezelf ook. Ik kom met 12 weken hopelijk weer terug, en hoop op super mooie echo's voor jullie! Denk echt hard aan jullie allemaal xxxxx
Ja heb ik ook last van. Bij mij hoort het echt bij mn bekkeninstabiliteit en die begint nu dus al vroeg...
Pfff kunnen we de klok ff vooruit zetten naar morgenmiddag? Wat duurt dat wachten lang. Ik merk dat ik er gewoon chagrijnig van wordt
De dames uit deze groep krijgen inderdaad uitzonderlijk veel slecht nieuws te verwerken valt me op Nooit zo meegemaakt in het verleden. Hopelijk tot snel!
Nouja dat is toch ook niet leuk. Je leeft (zeker in dit klein bescheiden groepje) toch enorm mee met alle dames , tenminste ik wel. Ik kijk vol vreugde mee naar jullie prachtige echo's etc Vind ik het ook leuk om mijn echo's te delen
P.s. over het niet delen op internet heb je wel semi gelijk in!Die groep op Facebook heeft namelijk 3000 zwangere hormonale vrouwen Dan ontkom je er niet aan dat er wel op zijn minst 1 iemand is die naar de nub zoekt en de tekst "niet zeggen" niet leest en je het geslacht wel even verteld of je het nu wilt weten of niet Daar ga ik zeker 12+weken echo's niet delen
Ohhhh ik wou dat iemand me een hint kon geven over het geslacht haha. Jullie mogen zéker mijn NUB uitvogelen zodra ik die termijn heb aangetikt. Vind het zo ontzettend spannend dit keer
Ik zou zelf nooit zoiets delen op het internet. Dit groepje is namelijk niet klein, iedereen op dit forum kan meekijken. ‘Gelukkig’ mag iedereen zelf bepalen wat hij/zij deelt of waar en hoe hij/zij op reageert, dat is het ‘voordeel’ van internet. Daarnaast heeft het wel of niet plaatsen van foto’s niets te maken met wel of niet meeleven met elkaar. Ik leef net zo goed mee met een ieder hier ondanks dat ik niet erg actief reageer en foto’s plaats.