Dec 2019 mama’s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door brownie1992, 28 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik ben 39 en eerste keer was ik 36. Vind het tot nu toe meevallen, eerste had ik erge bekkeninstabiliteit, hoop zo dat jet me ditmaal bespaard blijft. Meld me van af 12weken gelijk aan voor een zwanger en fit cursus via de bekkenfysio.

Ik ben wel op na een dag werken en een peuter en later dan 21:00 zie ik het niet worden.

2. vrauwke

vrauwke Actief lid

9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Ik ben 39. Bij de eerste was ik 35. Dat moe zijn en lusteloos herken ik wel. Onze zoon zit op school en als ik dan vrij ben, neem ik me van alles voor. Hier komt echter weinig van. En dan baal ik van mezelf.

3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    oeh schrikken van het bloedverlies. Gelukkig kon je meteen terecht en is alles goed :thumup:

Johanna18 vindt dit leuk.
  4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik ben 30, het is mijn derde, ik werk 30u in 4 dagen, voor en na het werk twee kleuters entertainen, koken, ... Ik ben ook "drained" en futloos hoor 24/7 :roflmao: Het huishouden laat ik even voor wat het is, enkel dammage control met het meest dringende.

5. Samiyah

Samiyah Lid

9 jan 2019
    29
    18
    3
    Vrouw
    Groningen
    Goeiemorgen iedereen! Ik had me even teruggetrokken uit deze groep omdat sommige posts me erg onzeker maakte en ik merkte dat ik op die manier niet echt kon genieten van mijn zwangerschap...

Ik ben inmiddels 9+6 en merk dat ik de enige ben die nog steeds geen echo heeft gehad. Pas volgende week met 10+3 de 1e en dat is dan gelijk de termijnecho. Iedereen heeft hier al meerdere echo's gehad en ik blijf maar in onzekerheid of er überhaupt wat zit... lijkt me wel maargoed ik heb naast mijn zwangerschapstesten geen bevestiging... begin echt enorm zenuwachtig te worden voor volgende week :cry:

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    slopende wachtweken he

ik zag gelukkig een kloppend hartje aan 6w maar mijn volgende echo is pas aan 12w dus dat vind ik ook niet zo tof.

zoolang wachten. succes meid!

7. Samiyah

Samiyah Lid

9 jan 2019
    29
    18
    3
    Vrouw
    Groningen
    Enorm slopend! :cry: maar nog maar paar daagjes geduld gelukkig :) jij ook succes met wachten!

Fee89 vindt dit leuk.
  8. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik weet niet of ik het al gedeeld had.... maar 27 mei om 10 uur de vlokken test :(
    Ben erg bang dat ik er een miskraam van krijg :cry:
    Maar gezien de hoge kans op afwijking door mijn chromosoom afwijking gaan we het wel doen....
    Als het levenslang een afhankelijk kasplantje is die tot de 80e nog niet kan praten lopen denken zien horen of zelfstandig naar de wc kan of altijd pijn heeft... is het geen waardig mensenleven:(

9. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    ohh wat eng!! ik duim voor je

10. Samm26

Samm26 Actief lid

29 feb 2016
    136
    24
    18
    Dan is het goed dat je je even terug trekt.

Ik had ook mijn eerste echo pas met 9+2 weken, en dat was meteen de termijnecho. Ik snap dat het even spannend is, maar je hebt m bijna! En dan voelt t wat echter voor je.

11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Het is hier stil de laatste dagen. Gaat het goed met iedereen? Zijn er aankomende week nog echo’s/controles gepland? :)

12. Muisjemuis

Muisjemuis Actief lid

15 nov 2017
    137
    55
    28
    Vrouw
    Ik heb 23 mei de termijnecho.

13. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Ik trek me ook even terug tot de vlokkentest gedaan is en de uitslag er is..
    Ik heb ineens een naar voorgevoel dat het een miskraam gaat veroorzaken bij mij, die test:cry::cry: of dat is gewoon angst.
    Máár we moeten de test wel doen:(
    Ik wil geen heel zwaar meervoudig verstandelijk en lichamelijk gehandicapt kindje op de wereld zetten met 0 levenskwaliteit:(

Hopelijk voor ieder met een echo/testen een mooie uitslag:)

Spreek jullie over zo'n 3 weken weer hoop ik!
    Als alles goed is hier:(

Anne201 vindt dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Logisch! Doe rustig aan en neem je tijd. We zien je vanzelf wel weer verschijnen. Alvast heel veel succes, denk aan je!

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  15. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    hier zijn we het nieuws stilaan bekend aan het maken in onze nabije omgeving. is nog twee weken tot de termijnecho maar mijn buik word te groot :rolleyes:

16. Samiyah

Samiyah Lid

9 jan 2019
    29
    18
    3
    Vrouw
    Groningen
    Ja zeker waar dat het dan echter voelt. Het wordt ook ons 1e kindje dus dat maakt het allemaal ook nog extra spannend. Maar nog maar 2 nachtjes slapen voor de echo dus dat schiet op! Dan heb ik er 6 weken wachten opzitten.:eek:

@Fee89 leuk zeg! :) hoe reageert iedereen?

17. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ja goed, nog geen negatieve reacties gelukkig, ik zat er wel wat mee in want al 3e kindje :rolleyes:
    valt me wel op minder enthousiast/minder vragen stellen over hoe het gaat, of we t geslacht willen weten, etc. dat wel. Men is blij, maar de reacties zijn wat getemperd als je vergelijkt met 5 jaar terug zeg maar ;) is vast al old nieuws bij ons hahah

18. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Hier zenuwen brrr... Zo eng dat je niet echt nog iets voelt in m'n buik dan denk ik kan toch niet goed zijn.maarja dat hoort in deze periode. Vandaag links bovensvhaambot heel de tijd kleine stekjes of stroompjes. Volgens mij banden pijn. Morgen jarig en overmorgen hopelijk als kado een goed echo

Succes deze week weer allemaal!

Ps vinden jullie ook dat als je terug kijkt de tijd best snel gaat? Alleen als ik denk nog 2 weken tot de 12 weken vind ik het weer eindeloos duren

19. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Ik voel de kleine al. Net een klein vlindertje dat af en toe door mn buik dwarrelt. Komt denk ook omdat ik het al een paar keer heb meegemaakt. Wel heel bijzonder!

Eeh nee ik vind de tijd niet echt snel gaan ook niet als ik terugkijk. Morgen 13 weken en kan niet wachten tot mn volgende echo volgende week.

Vandaag bij de klinisch geneticus geweest omdat wij kans hebben op een kindje wat ernstig ziek is. Dan komt het toch wel heel dichtbij opeens.

20. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Oh
    ja ik ben ook blij dat ik het kan vertellen kan het echt niet meer verbergen.

Deel Deze Pagina