haha ja zijn dunne doeken die gemakkelijk zijn om je baby af te drogen na een badje, of als spuugdoek over je schouder leggen en zo
Hahaha nee ik snap je hoor, heerlijk toch om alles te ontdekken! Dit is nummer 3 en ik heb nog steeds geen buggy. Ik gebruik de easywalker harvey nog steeds. Soms als duo, en soms als enkele wagen. Ideaal dat ie zowel voor 1 als 2 kindjes te gebruiken is. Oh en btw over die hydrofiele doeken: koop XL doeken! Die zijn zooooo fijn, de ‘normale formaat’ hydrofielen heb ik sinds de geboorte van nr 2 niet meer aangeraakt. Haha
@Kikkertjekwak snap je dilemma. Ben zelf wel heel blij dat ik beiden heb aangeschaft. En bij de derde overgestapt op een bugaboo donkey. Echt ideaal. De buggy gebruik ik vooral voor korte stukjes dat rijdt toch een stuk minder lekker. @MotherOfAnAngel fijn dat de punctie achter de rug is. Hoop voor je dat de uitslag snel binnen komt. Het wachten op zo'n uitslag duurt zo lang. Hier vandaag weer een echo. Ben erg nieuwsgierig. Voor degenen met een angelsounds ik merk dat ik de hartslag alleen kan vinden als mn blaas leeg is. Is dat herkenbaar? Ik dacht me te herinneren dat t vorige zwangerschappen juist andersom was.
Had m om 10 over 8. Alles zag er goed uit. Vulling in maagje en blaas, en darmen zaten weer netjes in t buikje. En ontzettend actief. Heerlijk om te zien! Ze wilde alleen niet zeggen wat t is.
Daar was die echo niet voor vond ze... beetje jammer. Nu maar een pretecho plannen heb wel een foto maar volgens mij is daar geen nub op te zien. Zal m zo eens plaatsen
Wat een verschil, ik heb vorige week de 8 weken echo gehad (was bijna 9 weken) kan je bijna niet voorstellen dat die ukkies zo hard groeien Hebben jullie ook al van die levensechte dromen? Word telkens doodmoe en versleten wakker er van, helaas zijn het bij mij geen leuke dromen de afgelopen dagen. Krijg in mijn dromen telkens een miskraam
Ik heb net voor het eerst het hartje gevonden met de doppler! Snelle hartslag van 160 p/min. Wat mooi he
Gisteren nipt en gewoon bloed laten prikken. Verloskundige belde net dat mn ijzer 6.9 is en aan de lage kant. Nu veel groene groentes en vooraf is gaan slikken. Nipt nog niet binnen helaas haha
Ja heb ik ook. Ik droom echt hele vreemde dingen en slaap ook echt slechter daardoor. Volgens mij ook echt n veel voorkomend kwaaltje
Ik kan het me niet meer herinneren van de vorige zwangerschap, hopelijk blijft het alleen bij dromen.
Niet persee laag zoeken hoor... die van mij zit so bove n de bikinilijn zelfs , en soms wel laag achter het schaambot
Vanavond pretecho gehad met geslachtsbepaling. Aah ik weet dus wat t is nu maar ik durf t hier niet te zeggen ivm de herkenbaarheid van onze voorgeschiedenis. Was wel heel leuk! Ik was alleen, mn man moest onverwacht weg, maar ik had van die genderreveal ballonnen van de hema en na afloop vd echo heb ik die opgeblazen en later door ml stuk laten prikken. Zo wast evengoed echt een heel leuk moment.